mini dh competitie (ik weet het dubbele post,maar wel nodig)

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Doordeweek is voor mij een optie. Vanaf mijn huis is FT 2 uur rijden dat is op een dagje heen en weer heel goed te doen. Winterberg 3,5 uur. Dat is dan meer voor 2 dagen. 19 juni heb ik mij ingeschreven voor de MTB versie van de Jan Jansen Classic. 26 juni viert mijn moeder waarschijnlijk haar verjaardag (is de 24ste). Verder heb ik niets te doen in de zomer :D
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Ik zie nu trouwens het filmpje van TV Noord (o.i.d.): Ernies, supercool! Vind het echt super om te zien hoe je in het 'downhill' staat op jouw leeftijd :-q
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Juist op mijn leeftijd: gravity rules :D
Gary'sGirl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 28 november 2005, 15:29
Contacteer:

ernies schreef:Doordeweek is voor mij een optie. Vanaf mijn huis is FT 2 uur rijden dat is op een dagje heen en weer heel goed te doen. Winterberg 3,5 uur. Dat is dan meer voor 2 dagen. 19 juni heb ik mij ingeschreven voor de MTB versie van de Jan Jansen Classic. 26 juni viert mijn moeder waarschijnlijk haar verjaardag (is de 24ste). Verder heb ik niets te doen in de zomer :D
Ik kan ook doordeweeks, en ik meen dat Rianne ook een voorkeur had om doordeweeks te gaan zolang ze nog kon, toch?

FT is voor mij ongeveer 1,5 uur rijden. Winterberg toch ook al gauw een kleine 3 uurtjes hoor... Maar wat mij betreft kan beide in 1 dag, ik doe weleens gekkere dingen! :wink:

Gaan we in dit topic verder afspreken? Of gaan we een Girlz Let's Ride DH (binnen-/buitenland) topic aanmaken (wel in de Girlz Corner, of course, anders gaan die kerels zich er weer mee zitten bemoeien! :tong ) ?
daveneef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 369
Lid geworden op: wo 18 november 2009, 13:05
Mijn mountainbike: Kona Five O de luxe

Bemoei,

Flauw sorry ( wel een leuk idee by de weg.)

Groeten Dave
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Even nieuwe topic geopend, zodat ook girlz die deze topic niet volgen hierop kunnen reageren.
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

ernies schreef:
Tanja schreef:Helaas ben ik vergeten hoe fietsen ook alweer gaat, ik ga aanstaande donderdag in Winterberg weer eens proberen, all-girls meetup binnenkort maar? :-)
Alleen donderdag in Winterberg? Ik zit daar een lang hemelvaart weekeinde met mijn XC fietsclubje, maar wil ook naar het Bikepark (voor het eerst :-{ )Kan ik de kunst een beetje bij je afkijken..

alleen donderdag idd, maar dan ben je er niet?
Rianne
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 12:20

hmm ik ben jaloers, begint nu alweer te kriebelen
Gary'sGirl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 28 november 2005, 15:29
Contacteer:

Tanja schreef:alleen donderdag idd, maar dan ben je er niet?
Hmmm... Er is een kans dat ik er vrijdag ben... Maar dan lopen wij elkaar ook net mis!

@ernies: wanneer ben jij er dan?
Rianne
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 12:20

hmm, vrijdag ben ik natuurlijk ook vrij. Ik ga toch eens even kijken of ik kan.
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Dames,

Top dat jullie er zondag waren, het tijds verschil tussen Ernestien en haar zus was 0,7 sec. Dus de 3e plaats was welverdiend.
Leuk verslag van ATB noord. Ben benieuwd of we binnenkort meer e-mail van vrouwen krijgen op de 4x en dh baan.

Tot in Bergschenhoek of in W'brg bijv!
allets
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: di 15 september 2009, 18:07
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 (2009)
Contacteer:

Ernies : leuk verslag van afgelopen zondag op TV Noord. 't Is toch ongelofelijk dat je carierre stijgende is en je nu al op het podium bent aangeland !! Waar o waar gaat dat heen ?!
Ik was in apeldoorn wezen kijken naar Snowgirl, want dacht dat ik met mijn ervaring daar niet tussen pas.. Maar in B'Hoek ga ik in ieder geval aan de start verschijnen !!
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

En ook mijn zus reed ook keurig naar beneden. Ook om te gillen dat wij samen met Joost Wichman als enige geïnterviewd waren. Daar had jij als "jonkie" best tussen kunnen staan. Maar dat zeiden wij jou in Apeldoorn al!
allets
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: di 15 september 2009, 18:07
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 (2009)
Contacteer:

Zoals ik al zei ga ik in Bergschenhoek gewoon aan de start verschijnen ! :-)
Wellicht zie ik je morgenmiddag nog in Winterberg ! En helemaal leuk dat we in juni inmiddels al weer met een flink groepje zijn ! Heb er zin in !.. Enne... je weet dus nog wie ik be : mooi !
Plaats reactie