camelbak, vrouwenmodel of niet?

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
liketobike
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: do 22 november 2007, 11:06
Mijn mountainbike: Kona HEI HEI ik vind hem SUPREME

Hoi Angelke,

Ik heb zelf de camelbak magic, hier kan 2.1L in. Uieteraard veredr ook nog ruimte voor een jasje, eten, pomp, telefoon etc. Voor een paar uurtjes fietsen prima rugtas. Voor dagtochten zou ik een rugtas kopen waar meer dan 2.1L in kan.

Voor de kleuren en prijs :
http://www.camelbak.nl/index.php?cPath= ... 0fed9f5998
wie op de vlakte blijft, kent geen hoogte
angelke
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: za 6 oktober 2007, 18:46
Mijn mountainbike: Specialized fsr xc

ik heb de luxe op het oog en voor zover ik de damesmodellen in het echt gezien heb, gaat het deze worde.. twijfel enkel tusse de kleure.. heb hem in het bruin gezien na ben ook is benieuwd naar het blauw! heb al wel ondervonde da je ze best echt ziet en niet op foto!maar alvast bedankt voor de vele reacties... :-D
Gebruikersavatar
Racy-Desi
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 2 maart 2011, 17:22
Mijn mountainbike: Merida AM5000

Hoi hoi,

Ik heb laatst camelbak van mijn vriend geleend, maar kwam er net als meer meiden achter dat dit niet fijn zit.
Ik wist niet dat er speciale vrouwenmodellen waren, dit hoorde ik laatst van iemand. Als ik met het herenmodel fiets dan merk ik dat het erg trekt rondom mijn schouders. Heb verschillende afstellingen van de tas geprobeerd. Wie weet ergens in Arnhem een winkel te zitten waar je diverse damesmodellen kunt passen?

Groetjes Desiree
~ Geen doel is te ver als je plezier hebt in wat je doet ~
Plaats reactie