Dameskleding

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
loussie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 26 april 2009, 09:59
Mijn mountainbike: Cube acces WLS SL

Ik heb nog een ander vraagje,
heeft iemand ervaring met pearl izumi, vrij prijzig allemaal, ziet er leuk uit maar hoe is de pasvorm en de kwaliteit?
Iemand???

Heb wel een mooie broek gezien, maar ook eentje van gore, is pearl izumi top of is het meer de naam?

Groetjes Marlous
wendy-75
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 27 mei 2009, 20:13
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSRxc Disc

Ze hebben idd mooie spullen, ken de kwaliteit niet. Maar qua pasvorm moet je het gewoon passen, want wat voor mij een goede pasvorm is is voor jou misschien weer niet. Ik vind dat persoonlijk. En de prijzen vind ik persoonlijk wel meevallen hoor.

Groetjes
Wendy
Gary'sGirl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 28 november 2005, 15:29
Contacteer:

Ik heb wat kleding van PI.

Zelf vind ik de pasvorm zeer goed. Kwaliteit van het materiaal is ook prima, mijn setje gaat al bijna 3 jaar mee, waarbij vooral in de zomermaanden vrij intensief gebruikt.

Of jij het zelf fijn vindt, dat zul je zelf moeten testen. Dat is, zoals gezegd, vrij persoonlijk. Maar m.i. doe je met PI geen miskoop. Volgens mij is dit value for (maybe a lot of) money...
Nina
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 27 april 2009, 07:29
Mijn mountainbike: TREK 4500 WSD 2009

Ik "zweer" op de kleding van Assos, zeker voor de dameslijn.....is wel prijzig, ok............maar je hebt echt waar voor je geld. Prachtige pasvormen, (vallen wat kleiner) en niet allemaal van die roze/lichtblauwe/mint kleuren...... (wat soms best leuk kan zijn daar niet van).
De broeken vind ik echt top. Liever een shirt of broek minder kopen maar dan wel een van assos. voor de totale collectie te zien: http://www.rose.de" target="_blank (hebben ook regelmatig Assos aanbiedingen) om te passen weet ik dat John Knoops in Mierlo de collectie heeft. Ook Henk Baars in Diessen heeft een Assos (dames) hoekje.
Succes
LittleG
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: do 6 augustus 2009, 00:43
Mijn mountainbike: Geen mtb, wel racefiets Sensa umbria 105 2009

Hallo,

Ik ben een beginner en bestel deze week mijn nieuwe fiets ( Sensa umbria special 105) :) Ik weet dat dit een mtb forum is maar zie zoveel goede adviesen op deze site voorbij komen, zodoende heb ik mij hier maar even aangemeldt
Ook wil ik een goed zittend zetje wielerkleding. Ik ben 1.85 en rond de 61 kg. Ik zoek dus een setje wat lang en smal (strak) uitvalt. Is er een bepaald merk die lang en smal uitvalt? Heeft iemand suggesties?

Mvg
Nina
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 27 april 2009, 07:29
Mijn mountainbike: TREK 4500 WSD 2009

Gisteren bij René van Linden in oisterwijk geweest..............die heeft een flink grote dameshoek met allerlei merken (nalini, assos, agu leontien.... etc.), leuke setjes en leuke prijzen.............. dus aanrader om een keer te gaan shoppen! Oh trouwens, ook voor de heren flinke kledingkeus.
Daarnaast, leuke en vakkundig personeel.........leuke winkel.

http://www.renevanlinden.nl" target="_blank
LittleG
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: do 6 augustus 2009, 00:43
Mijn mountainbike: Geen mtb, wel racefiets Sensa umbria 105 2009

Nina schreef:Gisteren bij René van Linden in oisterwijk geweest..............die heeft een flink grote dameshoek met allerlei merken (nalini, assos, agu leontien.... etc.), leuke setjes en leuke prijzen.............. dus aanrader om een keer te gaan shoppen! Oh trouwens, ook voor de heren flinke kledingkeus.
Daarnaast, leuke en vakkundig personeel.........leuke winkel.

http://www.renevanlinden.nl" target="_blank
Bedankt voor je reactie!! Aangezien Oisterwijk praktisch om de hoek ligt zal ik er snel eens een kijkje gaan nemen.

Greetzzz :-q
Nina
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 27 april 2009, 07:29
Mijn mountainbike: TREK 4500 WSD 2009

LittleG schreef:
Nina schreef:Gisteren bij René van Linden in oisterwijk geweest..............die heeft een flink grote dameshoek met allerlei merken (nalini, assos, agu leontien.... etc.), leuke setjes en leuke prijzen.............. dus aanrader om een keer te gaan shoppen! Oh trouwens, ook voor de heren flinke kledingkeus.
Daarnaast, leuke en vakkundig personeel.........leuke winkel.

http://www.renevanlinden.nl" target="_blank
Bedankt voor je reactie!! Aangezien Oisterwijk praktisch om de hoek ligt zal ik er snel eens een kijkje gaan nemen.

Greetzzz :-q
Nou dan wonen we in buurt van elkaar, wie weet komen we elkaar een x tegen ergens in die grote zandbak!
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Hopmans heeft ook heel veel hangen, maar 3/4 daarvan is in idiote maten XXXXXXXL enzo.
Is dat bij vd Linden ook zo of hangt daar echt een brede collectie in gangbare maatvoering?
Bicycle, bicycle, bicycle
Nina
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 27 april 2009, 07:29
Mijn mountainbike: TREK 4500 WSD 2009

daniel1975 schreef:Hopmans heeft ook heel veel hangen, maar 3/4 daarvan is in idiote maten XXXXXXXL enzo.
Is dat bij vd Linden ook zo of hangt daar echt een brede collectie in gangbare maatvoering?
Nee echt gewoon alle GANGBARE maten, en goed gesorteerd op kleur en types en totale setjes, voor spinning, voor mtb voor race........... en goed advies rondom zeem, pasvorm etc. Ook de gehele collectie van castelli hangt er .............erg erg mooie collectie. Op dit moment ook schoenen in de aanbieding.
volgens mij moet je daar prima kunnen slagen hoor. En alles wat ze niet op voorraad heeft, besteld ze zo voor je, geen probleem.
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Thnx!
De dame des huizes moet na het afstaan van ploegenkleding komend voorjaar ook paar nieuwe setjes en zelf wil ik ook nog ff shoppen. Even wachten op de nieuwe collectie denk ik.
Bicycle, bicycle, bicycle
LittleG
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: do 6 augustus 2009, 00:43
Mijn mountainbike: Geen mtb, wel racefiets Sensa umbria 105 2009

Nina schreef:Nou dan wonen we in buurt van elkaar, wie weet komen we elkaar een x tegen ergens in die grote zandbak!
In de zandbak zal het niet worden met mn racefiets.. :(
Ik zal mn emmertje en schepje meenemen zodat ik ook kan spelen in het zand :wink:
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

IN het geval van racefietsen: probeer http://www.fiets.nl" target="_blank --> forum of www. wielertoerist.nl ?
Bicycle, bicycle, bicycle
LittleG
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: do 6 augustus 2009, 00:43
Mijn mountainbike: Geen mtb, wel racefiets Sensa umbria 105 2009

daniel1975 schreef:IN het geval van racefietsen: probeer http://www.fiets.nl" target="_blank --> forum of www. wielertoerist.nl ?
Ja weet ik had ik naar gekeken maar vond zelf dat op dit forum betere adviezen e.d werden gegeven.
Zag er de ernst niet zo van..
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Is ook niet ernstig ;-)
Bicycle, bicycle, bicycle
Plaats reactie