Antwoord op onderwerp
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 23 november 2016, 13:56 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: BMC Speedfox SF01
Zondag 27 november organiseert de Ladiescommissie van Last Gear weer de Ladies Only met routes van 30 en 50 kilometer.
Een MTB toertocht speciaal voor dames.

Gezellig sportief bezig zijn op de mountainbike met mooie routes over de Veluwe en lekkere hapjes, drankjes, taarten en soepen als afsluiting. Deze toertocht is heel geschikt voor dames die het mountainbiken een keer willen proberen, maar biedt ook zeker voldoende uitdaging voor gevorderde dames, onder andere door de extremes die gekozen kunnen worden onderweg.

Kom je alleen, maar wil je graag samen met andere dames deze toertocht fietsen? Meldt je dan bij ons meetingpoint.
Inschrijven kan vooraf via deze link https://www.ntfu.nl/Kalender/Tochtdetails.aspx?id=42184of op de dag zelf bij het startbureau. De eerste 300 deelnemers ontvangen een saunabon voor een dagentree voor 1 persoon.

Graag tot ziens bij Last Gear!
Afbeelding

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: ma 28 november 2016, 13:15 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Canyon Nerve
Samen met een vriendin gisteren deze tocht gereden en het was super! Goed georganiseerd, lekker sfeertje, mooie route en (sorry heren) geen haantjes die op onmogelijke plekken in willen halen.
Ik zag op de NTFU site dat dit de enige tocht speciaal voor vrouwen is. Zijn er vergelijkbare tochten die voor een sportieve recreant zoals ik geschikt zijn?

Profiel  

Antwoord op onderwerp