RECORD POGING GIRLZZ IN BERGSCHENHOEK!!!

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

As 17 en 18 juli strijkt de KONA caravan in Bergschenhoek neer om ons nederig volk de kans te bieden het hele KONA gamma aan de tand te voelen. Zoiezo reden genoeg om te gaan, lijkt mij.

De nieuwe nederlandse importeur, Tom, is een toffe vent (vraag maar aan Marieke, die 'zomaar' een vervangende bike in Willingen meekreeg) en heeft ook mijn GIRLZZ OFFROAD veel ondersteuning geboden.

Om Tom's initiatief te ondersteunen zou ik graag zien dat HEEL bikend nederland die week de KONA DEMO tour afstruind, maar met name de DAMES oproepen om het weekeinde van 17 en 18 juli naar Bergschenhoek te komen en Tom helemaal te overdonderen met onze grootse opkomst. 6 juni waren 27 dames aanwezig tijdens de GIRLZZ dag daar en de 13 XC'ende dames die dag heb ik OOK verlekkerend zien kijken naar die stoere four-X baan. WIE o WIE helpen mij mee dat weekeinde een achterlijk groot GIRLZZ feest bij KONA te houden??

Lees het persbericht dat eerder op deze site heeft gestaan, http://www.bikemail.nl/mountainbike-nie ... hp?id=2331 mail TOM helemaal gek met je verzoekjes om te komen testen, vergeet je ID niet, see you there!!!
amanda
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: vr 21 mei 2004, 14:35
Mijn mountainbike: Banshee (waarschijnlijk.....)
Contacteer:

Iedergeval ben ik er 8)

Ben aan het rondkijken voor een freeride/downhill fiets dus komt mooi uit :-q
Marieke
Reporter
Reporter
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 22 april 2003, 11:52
Mijn mountainbike: Specialized Diverge

Ben erbij !!!!
ZERO
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 19 april 2004, 17:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 30! - Be One woodbumble - Kona Shred - Giant XTC2 - Duell Professional

Ik ga net de 17e naar Hongarije, eens kijken of daar wat te biken is dus ik ben dr niet.
Plaats reactie