Fietsmaatje Alkmaar en omgeving

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kimberley1990
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 27 juli 2015, 15:45
Mijn mountainbike: Cube Attention 2016

Hallo allemaal!
Ik ben net nieuw op dit forum en ook net gestart met mountainbiken. Dus bij deze zal ik mij ook even voorstellen! Ik ben Kim en 24 jaar oud. Ik woon in Alkmaar en ik zoek dus een maatje om mee te fietsen. Ik ben een trotse bezitter van een Cube Attention 2016. Het rijden van een parcour (Geestmerambacht bijvoorbeeld) vind ik erg leuk en het rijden van routes door Noord-Holland ben ik ook voor in! Het in groepen rijden past wat minder goed bij mij. Rijden met één of twee personen vind ik net goed!
Zijn er vragen of opmerkingen, stel ze gerust!
Gebruikersavatar
D-S
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 12 augustus 2012, 16:50
Mijn mountainbike: Giant Anthem 3!

Jaaaa, eindelijk eens iemand uit de buurt! :) Welkom.. En wat leuk dat je jouw mountainbike-hobby graag samen met iemand wil delen.
Dit wil ik namelijk ook heel graag, maar tot op heden nog niemand in de omgeving kunnen vinden.

Ik ben Sharon, 27 jaar oud en woon in Heemskerk. Het mountainbiken heb ik een aantal jaren geleden opgepakt.
Het komt er helaas niet vaak genoeg van, omdat ik vaak alleen moet en dan geen zin heb ;)
Zelf geef ik ook de voorkeur aan fietsen met z'n 2en, of in ieder geval in klein verband!

Ben in het bezig van een Giant Anthem 3 (oudje), waar ik nog steeds zeer tevreden mme ben!
Het lijkt me leuk om eens samen een rondje te doen!
Plaats reactie