Fietsmaatje gezocht omgeving Amerongen

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Huttie
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 16 oktober 2009, 15:24

Hoi,

Ik ben 37 jaar oud en mountainbike zeker al een jaar of 10.
Voorheen altijd samen met mijn vriend, we reden ook regelmatig in België, Duitsland en Oostenrijk.
Momenteel fietst hij nauwelijks meer en ik probeer toch zeker zo'n 3 keer per week te rijden.
Ik rijd dan eigenlijk altijd de route Amerongen-Leersum.
Het lijkt me leuk om dit niet altijd alleen te doen maar samen met iemand.. ook om elkaar te kunnen motiveren en beter te worden.
Ik zou nl. ook graag weer wat toertochten en/of wedstrijden rijden.
In principe rijd ik elke zaterdag en zondag maar als het even kan ook woensdag (of een andere avond doordeweeks).

Ben erg benieuwd of er dames zijn die een keertje samen willen rijden en wellicht klikt het en kunnen we dit vaker doen.

Groetjes,
Ruth
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Hi Ruth,

het lijkt mij een keer leuk om met jou de route Amerongen-Leersum te rijden. Ik heb 3 bikemaatjes maar ze zijn alle 3 erg druk. Amerongen is niet heel ver bij mij vandaan maar 1x in de 3 weken kan ik er wel heen (het loopt namelijk erg op qua kosten van het openbaar vervoer).

Ik ga bijna op vakantie en ben 4 september weer terug, zullen we voor daarna een datum afspreken? En als er meer meewillen mag dat natuurlijk altijd!

Ik zit op Facebook in de MTB-women groep, hier zitten 180+ leden in, misschien kan je daar ook eens rondkijken!s

Stephanie
Plaats reactie