[oproep] Dames voor 4X RACE tijdens Bikefestival

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Marieke
Reporter
Reporter
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 22 april 2003, 11:52
Mijn mountainbike: Specialized Diverge

[quote="Tanja"]Onze befaamde Pizzaboy in kittige outfit redbulls uitdelend...
[quote]

Dan moeten er vooral niet nog meer meiden komen natuurlijk :D
Super dat er al zoveel dames meedoen...
Zijn er wel genoeg fietsen voor het zooitje, of moet ik toch nog snel ff een viper oid kopen ?????
Pizzaboy
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 954
Lid geworden op: wo 7 mei 2003, 12:51
Mijn mountainbike: = een 9.6 Bear longboard

@Marieke
Snap zo ie zo niet waarom je nog geen four-X fiets hebt...
Kosten niet veel. Adviseer ipv een Viper een Kona.
Jeroen
Yeah baby yeah
Pizzaboy
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 954
Lid geworden op: wo 7 mei 2003, 12:51
Mijn mountainbike: = een 9.6 Bear longboard

DE BAAN IS AF!!!!!!!
We hebben ons den ....... gewerkt om voor jullie een mooie snelweg neer te leggen.
Er is al een proefclinic gegeven aan iemand die nog maar net kon fietsen.
Zonder ongelukken kwam deze beneden aan.
Oftewel ik heb er Goesting in!
De opkomst is lekker, de vooruitzichten zijn uitstekend.
Tot en met vrijdag namelijk regen (dat is goed voor de baan, anders fietsen jullie stof te happen), zaterdag bewolkt en zondag ZON!!
Tot zondag,
Jeroen

Ps. Heb ook nog een demo dualdoggen in de aanbieding :wink:
Yeah baby yeah
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

ik kom vanavond kijken naar de highway!
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

Vandaag ben ik Dirt Digger-fan voor 't leven geworden. Dankzij de sportieve, behulpzame en hartelijke inzet van deze toffe gastheren is vandaag een WAANZINNIGE dag geworden in Bergschenhoek. Ik denk dat ik wel een uren lange rave kan houden over vandaag, maar ik laat 't even hierbij; HEREN ONTZETTEND BEDANKT.

Ik kan niet iedereen (dirt diggers & everybody else today) bij naam noemen, stel ik vergeet iemand, maar jullie weten allemaal wie jullie zijn, voor de leenfietsen, de PR, de goodies, de bediening, de watervoorziening, de humor, de cheers, het lesgeven, het organiseren, fotograferen... ETCETERA!

thanks!!!!
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Graag gedaan :-q


ps. net ff zitten tellen:

8 rolletjes in totaal circa 260 foto's genomen zaterdag en zondag. De fotograaf gaat morgen blij met mij zijn :o :D
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
snowgirl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 469
Lid geworden op: wo 11 september 2002, 23:21
Mijn mountainbike: serie is compleet!

:-q TE GEK BEDANKT ALLEMAAL :-q
Marieke
Reporter
Reporter
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 22 april 2003, 11:52
Mijn mountainbike: Specialized Diverge

Heren, dames. superbedankt....

Ik heb genoten van de dag, Maartje ook...

Beetje moe nu...

Ik reed naar huis, keek op mijn snelheidsmeter hoe hard ik ging, constateerde dat ik 8:15 reed en kwam pas enkele seconde later erachter dat dat de tijd was..... toen moest ik nog 150 km.....
Maar toch veilig thuisgekomen
snowgirl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 469
Lid geworden op: wo 11 september 2002, 23:21
Mijn mountainbike: serie is compleet!

Na erg lekker geslapen te hebben. Blijft het hier wel erg stil. De mannen posten altijd topics vol met sterke verhalen. Hebben wij die niet? :P
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Nou ik weet nog wel een heul sterk verhaal, maar hij is echt gebeurd.

Ik was laatst (volgens mij dit weekend) bij een plaatsje vlak bij rotterdam. En je wil het niet geloven. Ze hadden daar een oude vuilnisbelt en die was heul hoog. Nou hadden ze op die vuilnisbelt een of andere mountainbike-baan aangelegd met allemaal bochten en heuvels. Dus dat moest ik uit sjekken natuurlijk. Kom ik daar zijn er allemaal vrouwmensen, niet een klein beetje, nee, heul veel. Zoveel vrouwmensen met fietsen had ik nog noooooooooooooit bij elkaar gezien, dus ik als een gek foto's maken, want ja, zoiets moet vereeuwigt worden. Heb ik gewoon ruim 3,5 rolletje volgeschoten van al die vrouwmensen, echt waar.

Maar weet je wat pas echt sterk is. Ik dacht net als bijna iedereen dat die vrouwmensen niet kunnen biken, maar dat is nie waar. Die vrouwmensen kunnen wel deugelijk biken. Gloeiende gloeiende. Ze hadden zelfs een heuse vrouwmensenwedstrijd en die vrouwmensen gingen hard. Als ik in de finale had meegedaan, was ik finaal als laatste geeindigd.

Respect voor alle vrouwmensen van afgelopen weekend :-q
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Pizzaboy
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 954
Lid geworden op: wo 7 mei 2003, 12:51
Mijn mountainbike: = een 9.6 Bear longboard

http://forum.girlzz-offroad.com/viewtopic.php?t=26
Daar staan de stoere verhalen :wink:
Zelf niets stoers mee gemaakt van het weekend, was gewoon een rustig weekend met een beetje fiesten :roll: :roll:
De reacties van de dames, doen bij mij me hartje sneller kloppen :oops:
Zeker doen we nog een keertje girlzz only, ik zou het zelf alleen heel zonde vinden als jullie alleen maar op de girlzz only dagen komen.
Er rijdt heel wat talent onder de vrouwen. Die finalerun was zo inmens sterk! Daar zou ik misplaatst zijn geweest!
Daarom bij Bikefestival, aparte race voor dames. De finalisten verdelen we vervolgens over de kwartfinales van de mannen. Zou er een vrouw winnen?????

Jeroen
Yeah baby yeah
nuclear_girl
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 9 januari 2004, 12:04
Mijn mountainbike: SCC02

Tja ik weet dat dr een aantal meiden in de XC clinic nog heel graag de 4X willen uitproberen.... Dus graag nog een keer!
Plaats reactie