Girlz: wie zijn jullie?

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
romaira
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 27 augustus 2010, 17:32

MvB schreef:Romaira, waar fiets jij in het bos?
ben tot nu toe alleen nog maar in oosterbeek geweest maar de posbank staat nog wel op me lijstje , al vrees ik dat dat nog wel even duurt voor ik dat aankan hahaha
bikefreaklady
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 23:03
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper
Contacteer:

Hallo allemaal,

Ooit heb ik me hier alwel eens voorgesteld....intussen is er veel veranderd. Mijn naam is anders...Sonja Pastoor heet ik nu weer ( gescheiden inmiddels ). Fiets: Specialized Stumpjumper Carbon ht, inmiddels weer samenwonend en ik heb een zoon van bijna tien. O, ja haha oei volgend jaar word ik 40...
Daarnaast ben ik sinds bijna een jaar eigenaar van een goedlopende internet fietswinkel.
Fietsen ( zowel race als mtb ) doe ik nog altijd erg graag en in het verleden heb ik me ook wel eens aan een wedstrijdje gewaagd....erg leuk om zo eens te doen maat tegenwoordig vind ik het toch leuker om van de tochtjes te genieten. Zo af en toe vind ik het nog wel leuk een marathon te rijden.

Nou, das een heel verhaal...... :-D
moneypenny64
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 3 oktober 2010, 19:25
Mijn mountainbike: Trek6500 WSD

Jemig!!!! allemaal jonkies hier....
Zal dit jaar nog 46 worden :o , maar dan kan je nog steeds biken hoor :D ???!.
Ik woon in IJmuiden en bike nou zo'n jaar of 5, geweldige sport.
Ben moeder van een tweeling (16jr) en heb een man (Ed :kiss: ) die al 18jr verslaafd is aan het biken :-q .
Wij rijden graag naar Schoorl of Lage Vuursche, Drun. Duinen en overal waar maar bos is met een mountainbike parcour.
Ik wil toch gauw een Full Suspension aanschaffen, ik heb wat meer vering nodig aangezien de rug een beetje krakkemikkig :-{ wordt.
Nu rij ik op een TREK6500 WSD (HT).
Hier mijn Trekje

Afbeelding
customtrek8500
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 24 januari 2007, 21:05
Mijn mountainbike: ibis mojo

Hallo dames,

Ik ben Mariska de Rooij en 31 lentes jong. Op dit moment rij ik nog op mijn scott genius mc 40. Omdat ik helemaal verknocht ben aan mn man z'n ibis, heb ik besloten deze te koop te zetten en ook een ibis frame aan te schaffen.
Wij zijn vrij fanatieke mtb'rs en rijden regelmatig in Oostenrijk, Frankrijk en Duitsland vandaar ook de full suspencion.
Natuurlijk rijden wij ook toertochtjes en routes hier in Nederland. Ook hangen we graag onze dochter van 5 in een aanhanger achter onze bike om grote tochten te maken. Onze dochter rijdt nu al een specialize hotrock dus dat moet helemaal goed komen met deze familie!

gr. Mariska
Rrrapaaapaaa.
Fietsmargriet
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 18 september 2009, 11:19
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Goedemorgen,

Ik zal me ook maar eens voorstellen. Margriet - 41 jaar - en rijdend op een Trek Fuel EX WSD. Dat dat een full suspension is, is maar goed ook, want sinds bijna 3 jaar wonen manlief en ik in de Franse Auvergne en wel in het Massif du Sancy. Dit is een middengebergtegebied waar het fantastisch biken is. We zochten namelijk een gebied waar je dicht bij huis goed en uitdagend zou kunnen mountainbiken (en ook racefietsen). Na de bijna 3 jaar zijn we nog steeds uitermate tevreden met onze keuze - en de gasten die bij ons verblijven ook.

Voor ons is het over met het in de winter modderhappen in Nederland... in de winter blijven de bikes in de fietsenstalling en halen we de (langlauf)ski's tevoorschijn. We wonen namelijk op 4 km van skipistes en langlaufloipes. Bijkomend voordeel is dat we niet meer na iedere toch onze fiets geheel moeten schoonmaken ;-)

Afbeelding
Fietsgroet,

Margriet
Les Camélias
aintsomeone
All rounder
All rounder
Berichten: 97
Lid geworden op: di 15 juni 2010, 09:31

Pff Ben nu al compleet jaloers ... J'aime la France :P, maarja, voor mij is het voorlopig modderhappen in Nederland. Veel plezier met skiën en biken!
Jullie hebben trouwens dus een soort 'gasthuis?' hotelletje of? Kan je me wat info sturen, doe maar via een PB anders maak je weer teveel reclame
volgens de mods... :-q thanks!
'Don't worry about your live cause if you hold it too close, you'll lose it'
goof
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 821
Lid geworden op: wo 5 mei 2010, 19:12
Mijn mountainbike: is zwart

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar wat info, als jullie dat hotelletje/pensionnetje tenminste hebben....
Thanks. :wink:
Live life on the edge, the view is much better there!
roosje
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 2 november 2010, 20:08

Hallo, even voorstellen.
Ik ben Rosilda en doe aan MTB-en. Ik ben 44 jaar en fiets meestal op de Amerongse Berg op mijn Cannondale RZ One Twenty Feminine. Heb een paar keer een toertocht tijdens de ROC d'Azur gereden en met de vakantie in de Dolemieten wat rondgetoerd. Ben ook wel eens met de DOL groep van dit forum meegeweest.
Madge
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 8 november 2010, 17:33
Mijn mountainbike: Haibike Edition SL

Ik zal me ook in deze hoek nog even voorstellen. Ik ben Madge, 30 jaar, en net begonnen met ATB-en. Ben afgelopen zaterdag meegeweest in de 25 km rondom Ermelo, en dat was een erg leuke ervaring. Ik ben nu vooral op zoek naar andere tochten om te fietsen, dus hoop in december weer ergens mee te doen. Ik heb geen WSD, en twijfel af en toe of mijn fiets niet te lang is, maar ben erg wel blij met ´m. Op den duur zal ik eens gaan kijken of ik iets anders kan kopen, maar nu vooral door de modder scheuren! Ik woon trouwens in Zeist, dus hoor graag waar het hier leuk fietsen is (Austerlitz, Lage Vuursche staan al op de lijst), en of er clubjes zijn die tochten maken?
- Komt net kijken -
Cleo
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 25 december 2011, 15:35

Hallo.

Even voorstellen.
Ik fiets en spin al geruime tijd maar ben pas begonnen met mountainbiken. Ik ben van 1951 en ben woonachtig in regio zuid limburg. Hopelijk ga ik binnenkort mijn eerste clinic doen. Bij deze een plaatje van mijn bike.

Afbeelding

Groetjes.
wey76
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: do 12 januari 2012, 14:14
Mijn mountainbike: Centurion Backfire Ultimate

Hallo,

Ik ben weyanda 35 en moeder van 3 dochters. Heb jaren gedaan aan triathlon en in de winter atb-en. Op een gegeven moment er flauw van en ben weer gaan voetballen. Maar nu toch weer de kriebels om de bossen in te duiken. Dus vandaar nieuwe atb aangeschaft
SamanthaS
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 10 januari 2012, 17:47
Mijn mountainbike: Scott Contessa RC World Cup

Ik zou me ook even voorstellen.
Ik ben Samantha, 22 jaar en student in den haag, waar ik dan ook doordeweeks woon. In de weekenden kan ik me uitleven op de veluwe op mn mtb of race fiets.
Het is de bedoeling na een blessure om vanaf dit jaar weer serieus wat wedstrijden te gaan rijden maar vooral veel plezier te hebben in het fietsen.
Plaats reactie