Toch maar proberen......Specialized Rumor!!

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Spoormeisje
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 21 oktober 2012, 20:09
Mijn mountainbike: Canyon AL SLX 29

wiebie schreef: Gave bike!! Heb je deze ook kunnen testen?? Dat is wat ik altijd lastig vind :roll:
Is het voor de Canyon nu ook nog nodig dat je deze op een dames geometrie laat aanpassen??
Vriendin van mij heeft ook gewoon een heren-model Merida en die heb ik wel eens geprobeerd,
maar dan merk ik wel veel verschil met de dames geometrie. Nu rijd ik vanaf de eerste MTB kilometers al op een dames-versie dus misschien is het net wat je gewend bent.
Ben ook benieuwd naar jouw eerste kilometers........
Daar heb je gelijk in ...ik heb hem niet kunnen testen.. maar ik heb de geometrie van de Rumor (die perfect zat) naar Canyon gestuurd met de vraag welke maat ik het beste kan nemen. Hun adviseren maat S te nemen met 80 mm stuurpen.. Tevens hebben ze een 30 dagen omruil of terugbreng garantie en daardoor ligt het testmoment thuis verteld Canyon mij in een mail. Door deze garantie van Canyon durf ik het aan om maat S (16") te bestellen :-D
Ik heb nooit een damesmodel MTB gehad. Ik rijd nu ook op een herenmodel (17,5") Trek 6300 HT dus in die zin zal ik sowieso enorm vooruit gaan :-)
wiebie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 14:07
Mijn mountainbike: Specialized Rumor

Spoormeisje schreef:Tevens hebben ze een 30 dagen omruil of terugbreng garantie en daardoor ligt het testmoment thuis verteld Canyon mij in een mail. Door deze garantie van Canyon durf ik het aan om maat S (16") te bestellen :-D
Oh das een mooie service :-q Lekker een maandje testen :wink:
Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen. We gaan elkaar op de hoogte houden :D
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Gisteren naar Stappenbelt in Apeldoorn geweest voor de opening van de nieuwe damesafdeling. De hele bovenverdieping is nu ingericht met damesfietsen en -kleding.
Daar stond dus ook de Rumor Expert in het zwart. Op de foto is ie al mooi maar ik het echie echt helemaal super gaaf Wiebie! Ik weet zeker dat je daar heel veel plezier van gaat hebben. :-q

En elke keer als je de fiets uit de schuur haalt: Is die echt van mij?! :kiss:
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Is je fiets nu al thuis...?
wiebie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 14:07
Mijn mountainbike: Specialized Rumor

27 December is DE dag!!!
Een hele dag vrij, gevolgd door een extreem lang weekend, dat wordt biken!!
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

We willen natuurlijk wel een uitgebreid verslag van de eerste rit! Is nu zeker te muddy om 'm van stal te trekken?
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Tja die gaat dadelijk natuurlijk op de tacx voor de buis achter de kachel fietsen....
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Stel je toch eens voor dat zo'n mooie fiets smerig wordt.... dat kan niet hoor!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ik denk dat er een ventilator voor wordt gezet, zodat eventueel stof niet op de fiets kan vallen... :lol:
wiebie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 14:07
Mijn mountainbike: Specialized Rumor

Ik durf het bijna niet te schrijven, maar de Rumor is in da House en dan bedoel ik ook HOUSE. Idd lekker binnen bij het kacheltje :D
Zaterdag compleet ge-bike-fit :~ , ook heel interessant om te doen. Ik zit nu een centimeter hoger dan op mijn oude fietsje en m'n geveerde zadelpen moest nog even opgepompt worden.
Gelukkig testen ze dat dan ook nog even, want bij een beetje teveel lucht schiet dat zadel wel heel hard omhoog, daar kon m'n zeempje niet tegenop werken kan ik je vertellen, dan wordt het een pamper-ride of een blauwe bil-partij. Maar hij is nu lekker afgesteld dus we gaan het beleven :winkie: .
Gisteren toch net even te druk om er op uit te gaan, want ik moet deze dagen ook gewoon aan de arbeid.
Vanochtend is Miesy06 er even opgestapt om in te remmen (je hebt werkpaarden en sierpaarden zeg maar en de verdeling bij ons is duidelijk, toch :wink:).
Morgen gaat ie nog even terug naar de lbs omdat ik onderuit gezakt op de bank, al kijkende naar m'n mooie nieuwe bike toch heb besloten om nog grip-shifters te laten monteren.
En dan als de weergoden ook de komende paar dagen nog een beetje met ons zijn, alstemeblieft ik vraag niet om volop zon en een temperatuur boven de 15 graden, maar een beetje droog weer zou enigzins fijn zijn, dan gaan we aan de gang, want ik ben er klaar voor :-q .
Gebruikersavatar
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 896
Lid geworden op: za 3 april 2010, 22:40

Hoi Wiebie nog gefeliciteerd met de nieuwe bike, Specialized maakt ook voor dames zeer mooie fietsen zoals de Rumor. :-q
Maar we willen nu wel een paar actie foto's zien van de Rumor. :wink: :)

De tattoo :-q :-q van miesy06 was trouwens ook heel mooi, was even sprakeloos tijdens de Tina;s TT toen ik hem zag. :wink:
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

PICS PICS PICS>>>>
Spoormeisje
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 21 oktober 2012, 20:09
Mijn mountainbike: Canyon AL SLX 29

Hoe bevalt ie, je nieuwe Rumor...Ben zooo benieuwd naar je eerste tochtje... Net wat ze hier ook al zeggen...
fotooooo's :-D
wiebie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 14:07
Mijn mountainbike: Specialized Rumor

Whhooooeeeehaaaa, hierbij de foto's van DE Rumor.
Ik ben er superblij mee. De eerste 75 kilometer zitten erop!! En wat voor kilometers :o .
Denk dat iedereen wel meegekregen heeft dat de weergoden ons niet erg goed gezind waren en dus was het wel modderworstelen voor de Rumor en dat deed wel even pijn. Maar wat een heerlijke bike :-q.
Alles gaat zoveel makkelijker, waar ik eerst bij de flinke wortels regelmatig van het zadel af moest om de klappen enigszins op te vangen kan ik nu heerlijk blijven zitten.
En dan die gripshifters, mijn grote dank aan degene die dit heeft uitgevonden :-q Wat een relaxt systeem, scheelt bij mij een hoop irritatie van mis-schakelen, omdat mijn blonde fiets-denkvermogen niet zo hoog ligt :wink: .
Ben me er inmiddels ook wel van bewust dat de schoonmaak-sessies van een fully ook iets meer tijd in beslag nemen dan van de hardtail :roll: De eerste remblokjes zijn ook al versleten na het toertochtje in Sprundel afgelopen zondag :tong , maar ik kan het heel makkelijk samenvatten in mijn bike-motto:

IK HEB ER LOL IN!!


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
miesy06
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: do 28 juni 2012, 21:20
Mijn mountainbike: stumpjumper 2011 ,Fatboy 2014 , epic S-Works 2014 S-Works 1991

mooie bike hoor
:-q :-q :-q
Never look back
Plaats reactie