Is jouw bike een hij of een zij?

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
nadine35
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 2 april 2013, 12:34

Mannen vinden hun speeltje (auto, boot, en waarschijnlijk ook bike) vaak liefdevol een "zij".

Doen wij vrouwen dat ook, je bike personaliseren? En zo ja, is het dan ook een zij, of is het in ons geval een hij?
Groentje wat betreft biken
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Grappig, vroeg me net hetzelfde af. Het is een damesmodel dus volgens mij eenzij. Maar gevoelsmatig ga ik voor "het". ;-)
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Ik had eigenlijk de stille hoop dat die van mij een hermafrodiet is en zichzelf kan voortplanten.... En dat ik straks een enig nestje heb, met 29'r-tjes onder de tien kilo waar ik oerend hard mee scheuren kan. 8)
Maar alle gekheid op een stokje, die bike is een HET, hoe gek ik er ook mee ben.
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Mmmmm... Hier staan de fietsen bij elkaar, dames- en herenmodel, maar helaas hier ook nog geen jonkies..
Tank
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 17:23
Mijn mountainbike: Specialized Camber Expert Carbon 29

Mijn Camber heeft vrouwelijke vormen en is de afgelopen maanden mijn "love baby" geworden :kiss: .
Er staat nog een retro Trek hardtail en een Cube hardtail in de schuur, dit zijn mannelijke fietsen.
Laatst gewijzigd door Tank op di 4 juni 2013, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Everything you need. Nothing you don't. http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=98498
Gebruikersavatar
SugarFree
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 698
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 08:29
Mijn mountainbike: Als zo'n beest dat zich aan elke omgeving kan aanpassen. Op het eerste gezicht knalgroen.

Mijn bike is toch wel echt een man... ik behandel 'm niet zachtzinnig, spaar 'm niet en liefkoos 'm ook niet. Wel zorg ik goed voor 'm, want hij moet me blijven geven waar ik 'm om vraag ;).
Kracht door eenvoud
Gebruikersavatar
Axium
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 19 november 2010, 17:07
Mijn mountainbike: Merida TFS Matts XT-Edition(RS SID/BRm775)

mijne is een dure hoop aluminium
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Mijn fietsen zijn stuk voor stuk het's. Ik moet zeggen dat ik het ook altijd bijzonder sneu vind klinken als mannen het over 'ze' en 'haar' hebben.
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

maaf schreef:Mijn fietsen zijn stuk voor stuk het's. Ik moet zeggen dat ik het ook altijd bijzonder sneu vind klinken als mannen het over 'ze' en 'haar' hebben.
Nou Tank, die kan jij in je zak steken :winkie:
(wat dan weer een leuke woordspeling is....al zeg ik het zelf :lol: )
(sorry, lachen om eigen grappen mag niet.... :~ toch?)
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

maaf schreef:Mijn fietsen zijn stuk voor stuk het's. Ik moet zeggen dat ik het ook altijd bijzonder sneu vind klinken als mannen het over 'ze' en 'haar' hebben.
tja.. ik ben gek op me bike omdat ie gewoon top rijd maar het is toch echt een fiets! ik kan er nix meer mee dan fietsen zeg maar... dus ga em geen ''zij'' noemen en zeker geen ''hij''!
life starts @ 150bpm...
wiebie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 14:07
Mijn mountainbike: Specialized Rumor

Ik bike er alleen op.
Eerlijk zeggen doe ik er verder niets mee.....
Ik zet hem niet op/in de auto, ik maak hem niet schoon. Hij krijgt van mij geen onderhoud, maar hij is niet zielig want ik heb een HIJ die hem heel goed verzorgd en met hem ben ik net zo blij als met HIJ.... :winkie: m'n bike!!!
wiebie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 14:07
Mijn mountainbike: Specialized Rumor

g60 schreef:
maaf schreef:Mijn fietsen zijn stuk voor stuk het's. Ik moet zeggen dat ik het ook altijd bijzonder sneu vind klinken als mannen het over 'ze' en 'haar' hebben.
tja.. ik ben gek op me bike omdat ie gewoon top rijd maar het is toch echt een fiets! ik kan er nix meer mee dan fietsen zeg maar... dus ga em geen ''zij'' noemen en zeker geen ''hij''!
........, omdat IE gewoon top rijd!! Dat is verkwanseld Nederlands voor HIJ hè :lol:
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

jaaaaa maaaar dat bedoel ik niet als hij! zo praten wij hier. tegen het zeggen we vaak hij. me vader zei zelfs hij tegen een zij hond.. :P
life starts @ 150bpm...
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

wiebie schreef:Ik bike er alleen op.
Eerlijk zeggen doe ik er verder niets mee.....
Ik zet hem niet op/in de auto, ik maak hem niet schoon. Hij krijgt van mij geen onderhoud, maar hij is niet zielig want ik heb een HIJ die hem heel goed verzorgd en met hem ben ik net zo blij als met HIJ.... :winkie: m'n bike!!!
dus dat... :winkie:
life starts @ 150bpm...
wiebie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 14:07
Mijn mountainbike: Specialized Rumor

g60 schreef:jaaaaa maaaar dat bedoel ik niet als hij! zo praten wij hier. tegen het zeggen we vaak hij. me vader zei zelfs hij tegen een zij hond.. :P
:lol: kweet hoe wij hier praten hè :wink:
Gaat morgen weer helemaal goed komen als ie weer uitgelaten wordt. Bikeje gaat morgen de Lemelerberg op en ik mag mee :winkie: Yeahhhhh
Plaats reactie