Even naar Bocholt geweest...

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

en bij Rose weer even verlekkerd gekeken naar alle leuke dameskleding die ze daar hebben. Ik heb me ingehouden en alleen een windstopper bodywarmer gekocht, handschoenen en een ondershirt. En oja, wasmiddel voor onze sportkleding. Tja, we hadden een waardebon gekregen van 10 euro en die moest wel gebruikt worden natuurlijk. :wink:
Ooit als ik de staatsloterij win....

Nog meer dames die graag bij Rose (of andere fietswinkel) gaan shoppen?
Susan
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 18:26
Mijn mountainbike: X-Trail XT MUD 6.0 2012

Heb al mijn fietskleding van Rose :D. Ben er heel blij mee. Mijn vriend en ik moesten allebei een outfit hebben voor zowel zomer als winter en dan kan het toch wel uit om naar Bocholt te rijden..
Het is een eindje voor ons, maar dan heb je ook wat.
Ik ben er heel blij mee!

De bikes daar, dat boeit me eigenlijk niet zo.. :oops: Maar de kleding... Hahahaha :lol:
Miss Spooky
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 5 september 2012, 21:02
Mijn mountainbike: Ghost Miss 2000 black '13

Ja hoor ik ben gisteren ook weer eens naar Rose geweest :-D.
Mijn ega All4fun komt er veel vaker om ons privé magazijn aan te vullen, nu dus ook weer.

Ikzelf heb daar weer een heeeel leuk setje gekocht, een shirtje met shorts, handschoentjes, windstopper en een rugzak alles met roze als rode lijn :~ zodat het weer goed bij mijn Ghost past :lol:.

Ik mag daar best wel graag heen gaan omdat ze er een groot assortiment hebben en ook voor grotere maten.
En wat ook fijn is, is dat de winkel lekker ruim is opgezet.

Op de terugweg nog even 30 km van de route Haaksbergen gereden, want hier waren we nog nooit geweest, en vervolgens naar huis.

Groetjes
------------------------------------------------
....... Ik worstel en kom boven!!!!!! ..........

....... Als er één Ghost over de bult is volgen er meerdere!!!!!! ..........

Mijn Ghost Miss 2000
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Heerlijke winkel, en zeker bij de eindejaarsverkoop moet ik er wel even stiekum heen om wat geld over de grens te brengen... Groot assortiment ook voor mannen :wink: en ja die vinden daar winkelen wel leuk :lol:
Susan
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 18:26
Mijn mountainbike: X-Trail XT MUD 6.0 2012

mud mate schreef: en ja die vinden daar winkelen wel leuk :lol:
Hahaha.. Maar wel meer bij de bikes en onderdelen ipv de kleding.. Daar is die van mij zo klaar mee :wink: :lol:
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Susan schreef:
mud mate schreef: en ja die vinden daar winkelen wel leuk :lol:
Hahaha.. Maar wel meer bij de bikes en onderdelen ipv de kleding.. Daar is die van mij zo klaar mee :wink: :lol:
Meestal gaat vriendlief naar rechts richting onderdelen en loop ik links naar de kledingafdeling. :wink:

Miss Spooky, is je windstopper ook roze? Echt roze of dat rozerood waar ik veel kleding van heb zien hangen?
Miss Spooky
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 5 september 2012, 21:02
Mijn mountainbike: Ghost Miss 2000 black '13

Hallo,
Silvia schreef:...... Miss Spooky, is je windstopper ook roze? Echt roze of dat rozerood waar ik veel kleding van heb zien hangen?
Het is dat rozerood, ik ben namelijk niet op zoek naar dat zuurstok roze, want ik zoek het meer in een donkere tint, zeg iets van fuchsia....... en dat maakt het er ook niet gemakkelijker op :-{ .
Het shirt dat ik heb gekocht is van Gonzo met de witte ringen erop.

Groetjes
------------------------------------------------
....... Ik worstel en kom boven!!!!!! ..........

....... Als er één Ghost over de bult is volgen er meerdere!!!!!! ..........

Mijn Ghost Miss 2000
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Miss Spooky schreef:Hallo,
Silvia schreef:...... Miss Spooky, is je windstopper ook roze? Echt roze of dat rozerood waar ik veel kleding van heb zien hangen?
Het is dat rozerood, ik ben namelijk niet op zoek naar dat zuurstok roze, want ik zoek het meer in een donkere tint, zeg iets van fuchsia....... en dat maakt het er ook niet gemakkelijker op :-{ .
Het shirt dat ik heb gekocht is van Gonzo met de witte ringen erop.

Groetjes
Ik heb even op de site gekeken en dat Gonso shirt ziet er leuk uit! Mooie kleuren!
Mijn windstopper van Gore is ook van dezelfde kleur. Berry (bessen?) heet dat geloof ik. Heb jij dezelfde?
Miss Spooky
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 5 september 2012, 21:02
Mijn mountainbike: Ghost Miss 2000 black '13

Ik heb mijn jasje van Gonso de Alexandra en de kleur is fire.
Vond de Gore ook mooi maar ik zat met de maat.
------------------------------------------------
....... Ik worstel en kom boven!!!!!! ..........

....... Als er één Ghost over de bult is volgen er meerdere!!!!!! ..........

Mijn Ghost Miss 2000
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Goede keuze! En zo te zien is de jas van Gonso die jij hebt wat dunner dan de windstopper die ik heb; dat is fijner met dit weer. Die van mij is voor dit weer echt te warm helaas. Die is lekker als het rond de 10-15 graden is. Hopelijk kan ik hem een hele poos in de kast laten hangen. :wink:
Miss Spooky
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 5 september 2012, 21:02
Mijn mountainbike: Ghost Miss 2000 black '13

Silvia schreef:Goede keuze! En zo te zien is de jas van Gonso die jij hebt wat dunner dan de windstopper die ik heb; dat is fijner met dit weer. Die van mij is voor dit weer echt te warm helaas. Die is lekker als het rond de 10-15 graden is. Hopelijk kan ik hem een hele poos in de kast laten hangen. :wink:
Die van mij is inderdaad flinter dun en ik hoop ook dat het lang gaat duren voordat ik 'm nodig ben :lol:.
------------------------------------------------
....... Ik worstel en kom boven!!!!!! ..........

....... Als er één Ghost over de bult is volgen er meerdere!!!!!! ..........

Mijn Ghost Miss 2000
RayB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 392
Lid geworden op: za 18 juni 2011, 03:03
Mijn mountainbike: Spec. Camber Elite 2011 26"

Sorry dat ik hier even inbreek..
Ik wil hier ook een keer heen gaan om wat fietskleding bij elkaar te sprokkelen.

Zijn er ook Nederlands sprekende werknemers werkzaam of moet ik mijn Duits een beetje opvijzelen? :)
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

RayB schreef:Sorry dat ik hier even inbreek..
Ik wil hier ook een keer heen gaan om wat fietskleding bij elkaar te sprokkelen.

Zijn er ook Nederlands sprekende werknemers werkzaam of moet ik mijn Duits een beetje opvijzelen? :)
Ligt eraan, de dames bij de kledingafdeling en de kassa spreken over het algemeen alleen Duits maar (de hoofdzakelijk mannen) bij de onderdelenafdeling spreken ook NL of zijn Nederlanders.
RayB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 392
Lid geworden op: za 18 juni 2011, 03:03
Mijn mountainbike: Spec. Camber Elite 2011 26"

Oke dankje!
Plaats reactie