Fietsmaatje omg. Oss

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Susan
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 18:26
Mijn mountainbike: X-Trail XT MUD 6.0 2012

Omdat mijn vriend na zijn werk helaas niet zoveel puf heeft om nog te gaan biken als ik heb en ik het alleen toch echt lang niet zo leuk vind, hoop ik hier iemand te vinden die het leuk vind om samen de bossen in te gaan.
Ben nog wel echt een beginner, dus de snelheid zal nog niet heel hoog liggen.

Ben benieuwd of er hier in de buurt nog meer bikesters zitten.. 8)
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ik Berlicum zit een mtb club zit The Whoopers. Dat is vanuit Oss nog wel te doen....
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Je hebt ook nog een mtb club in Oss.
nl. http://www.mountainbikeclub-oss.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Nog een oud topic onder het stof uitgetrokken.
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 18&t=63720" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij de mtb-club rijden ook diversen dames rond
Ik reed ook veel in omgeving Oss nu wat minder ivm blessuere leed maar ik ben ook geen dame :wink:
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
Susan
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 18:26
Mijn mountainbike: X-Trail XT MUD 6.0 2012

Gei-Kek schreef:Je hebt ook nog een mtb club in Oss.
nl. http://www.mountainbikeclub-oss.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Nog een oud topic onder het stof uitgetrokken.
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 18&t=63720" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij de mtb-club rijden ook diversen dames rond
Ik reed ook veel in omgeving Oss nu wat minder ivm blessuere leed maar ik ben ook geen dame :wink:
Weet ik! Hoopte alleen dat er hier ook iemand was die het leuk zou vinden om mee te gaan biken.
Ben er namelijk nog niet uit of ik wel lid wil worden van een club.

Dus iemand?? :wink:
Oss
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: di 12 juni 2012, 17:10
Mijn mountainbike: Shockblaze R9T9 Elite 29er

Hoi Susan,
Mijn man wees me op jouw oproepje en ik zou graag met je gaan biken!
Ik fiets zelf ook nog niet zo lang (ongeveer 1.5 jaar) en vind het erg leuk. Ik ga regelmatig met mijn man MTB-en wat heel gezellig is maar ik kan hem echt niet bijhouden :)
In mijn eentje de bossen in vind ik niet zo prettig en ook niet zo leuk en over de weg is een beetje saai.
Ik zou het dus ook leuk vinden om met iemand van mijn eigen niveau in mijn vrije tijd te gaan fietsen.
Ik ben ook lid van de MTB club en fiets op dinsdag avond met de dames/recreanten training mee.
Ik zie er op het moment alleen een beetje tegenop om weer te beginnen omdat ik deze winter heel weinig gefietst heb en mijn conditie niet top is. Maar er is maar 1 manier om daar wat aan te doen.... Op die fiets en gaan!
Als je zin hebt kunnen we misschien dit weekend afspreken om Herperduin in te gaan. Ik hoor het wel, groetjes Joyce.
(Ik zal je een persoonlijk berichtje sturen met mijn mail adres en telefoon nr.)
MTB Vinkel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: do 4 juli 2013, 22:34

heb je al een maatje gevonden....
Susan
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 18:26
Mijn mountainbike: X-Trail XT MUD 6.0 2012

MTB Vinkel schreef:heb je al een maatje gevonden....
Wel al een paar mensen gereageerd, maar nog niet echt iemand waar het ook concreet mee lukt om elke week te gaan biken.. En dat ligt niet alleen aan hen :oops: :wink:
MTB Vinkel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: do 4 juli 2013, 22:34

Mocht je nog iemand zoeken, laat het maar weten. Moet alleen de hele conditie weer opnieuw opbouwen
merel1986
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 20 december 2013, 13:35

Hoi Susan,

Ik weet niet of je nog actief bent op het forum. Ik mag na een klein jaartje herstellen van een blessure weer gaan mountainbiken.
Ik woon in Oss en vind het leuk om samen door de bossen te gaan
Plaats reactie