*Biken zoetermeer aanstaande zondag !*

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Starscream
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 20:59
Mijn mountainbike: Viper Sickboy custumbuild LX
Contacteer:

.jmf
Laatst gewijzigd door Starscream op vr 27 mei 2005, 10:53, 4 keer totaal gewijzigd.
fietspadracer
All rounder
All rounder
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 14 september 2003, 20:03
Mijn mountainbike: giant atx 870
Contacteer:

http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?t=8123

:d


-edit-
werd toegevoegd door iemand maar dat bleek jij te zijn :) je had me dus
al gevonden hehe
i bought her lots of drinks at night, she bought me nothing but a bike
Rgr^
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 12:49
Mijn mountainbike: 2004 Specialized Stumpjumper FSR Pro Disc, full XT/XTR met Snelle Fredjes eronder
Contacteer:

Hey!

Maandag over een week heb ik mijn nieuwe biky als het goed is. Aangezien ik die andere al verkocht heb kan ik op dit moment dus even niet fietsen tot aan maandag. Maar zodra biky binnen is wil ik wel graag eens een keer met z'n allen gaan crossen :D

Ik ben niet zo heel vaak online, maar je kunt me altijd toevoegen op msn: iamrobier@hotmail.com

Groetjes, Rogier
Sambal bij?
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1533
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Het is al even geleden dat dit gepost is, maar toch reageer ik maar even.

Ik woon sinds kort ook in Den Haag en ben net even naar Zoetermeer geweest. Wat ik gehoord heb is dat Noordwijk, Rijswijk en Bergschenhoek ook gedaan moeten worden (Noordwijk was volgens iemand bij Mammoet de meest aantrekkelijke optie).

Omdat ik niet zo veel op het forum zit tijdelijk kun je me beter even mailen op sventimmer@hotmail.com. MSN doe ik ook wel aan, maar ook die is niet zoveel aan op het moment.

Ik hoor wel van jullie.
Trainen is voor mensen zonder talent!
Ferry
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1104
Lid geworden op: do 22 augustus 2002, 08:52
Mijn mountainbike: roept alweer

Hee, deze had ik al verwacht.
Zal je binnenkort wel ff mailen.
If you can't ride it, BIKE IT ! ! ! !
Libanon
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Giant NRS Team Xtr
Contacteer:

Sven schreef:Het is al even geleden dat dit gepost is, maar toch reageer ik maar even.

Ik woon sinds kort ook in Den Haag en ben net even naar Zoetermeer geweest. Wat ik gehoord heb is dat Noordwijk, Rijswijk en Bergschenhoek ook gedaan moeten worden (Noordwijk was volgens iemand bij Mammoet de meest aantrekkelijke optie).

Omdat ik niet zo veel op het forum zit tijdelijk kun je me beter even mailen op sventimmer@hotmail.com. MSN doe ik ook wel aan, maar ook die is niet zoveel aan op het moment.

Ik hoor wel van jullie.
Klopt sven de route van noordwijk is een mooie optie
zeker in deze tijd van het jaar goed te rijden
wij zijn daar regelmatig en vinden het in de omgeving den haag de beste route
mzzl
Oh oh De Haag mauie stad achtâh de dùine.
Stay home and fall off the bench.
En wie het laatst lacht.
Sterft tenminste vrolijk.
fietspadracer
All rounder
All rounder
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 14 september 2003, 20:03
Mijn mountainbike: giant atx 870
Contacteer:

Ik heb ook al een aantal hagenezen in me lijst maar ik zie hier toch weer een paar nieuw.
maatjes om mee te praten of msn-en over bikes zijn nog altijd welkom.

kitt_vs_general01@msn.com

mij kan je altijd vinden in de duinen bij kijkduin/scheveningen
i bought her lots of drinks at night, she bought me nothing but a bike
Gebruikersavatar
SvdV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 1 februari 2004, 09:55
Mijn mountainbike: Merida Big Nine CF XT & Scott Spark RC900

Hier nog zo'n westerling (Hoofddorp) op zoek naar mensen en en goede plek voor een tochtje. Bij gebrek aan beter ben ik regelmatig in Noordwijk te vinden. Zelf heb ik geen bezwaar om wat autokilometers te maken naar een mooie plek, maar helaas geen medestanders in mijn omgeving. Je kunt mij dus mailen voor een tochtje hier of daar.....
Rgr^
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 12:49
Mijn mountainbike: 2004 Specialized Stumpjumper FSR Pro Disc, full XT/XTR met Snelle Fredjes eronder
Contacteer:

SvdV schreef:Hier nog zo'n westerling (Hoofddorp) op zoek naar mensen en en goede plek voor een tochtje. Bij gebrek aan beter ben ik regelmatig in Noordwijk te vinden. Zelf heb ik geen bezwaar om wat autokilometers te maken naar een mooie plek, maar helaas geen medestanders in mijn omgeving. Je kunt mij dus mailen voor een tochtje hier of daar.....
Ben zelf idd ook in het bezit van een auto dus kan me ook verplaatsen. Eventueel kan ik zelfs een busje regelen via de zaak zodat ik meerdere fietsen mee kan nemen.
Sambal bij?
Storm
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 4 augustus 2003, 17:22
Mijn mountainbike: C'dale F800 SL, Lefty ELO, XTR, Magura Louise, Mavic ust

Rgr^ schreef:
SvdV schreef:Hier nog zo'n westerling (Hoofddorp) op zoek naar mensen en en goede plek voor een tochtje. Bij gebrek aan beter ben ik regelmatig in Noordwijk te vinden. Zelf heb ik geen bezwaar om wat autokilometers te maken naar een mooie plek, maar helaas geen medestanders in mijn omgeving. Je kunt mij dus mailen voor een tochtje hier of daar.....
Ben zelf idd ook in het bezit van een auto dus kan me ook verplaatsen. Eventueel kan ik zelfs een busje regelen via de zaak zodat ik meerdere fietsen mee kan nemen.
Kom ook uit Den Haag; meestal doe ik de route Kijkduin - Hoek van Holland (over het asfalt :lol: ); maar liefst de mtb route Appelscha. Heb een grote auto met een bijbehorend benzineverbruik (plaats voor 5 + fietsen) Misschien kunnen we een keer iets afspreken? Email: storm@ruijters.org

groet,

Storm
Message from God: "Please log out, rebooting the Universe".
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Hoofddorp? Kont-acteer Steelboy, die weet wel van wanten!
fietspadracer
All rounder
All rounder
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 14 september 2003, 20:03
Mijn mountainbike: giant atx 870
Contacteer:

Storm schreef:
Rgr^ schreef: Ben zelf idd ook in het bezit van een auto dus kan me ook verplaatsen. Eventueel kan ik zelfs een busje regelen via de zaak zodat ik meerdere fietsen mee kan nemen.
Kom ook uit Den Haag; meestal doe ik de route Kijkduin - Hoek van Holland (over het asfalt :lol: ); maar liefst de mtb route Appelscha. Heb een grote auto met een bijbehorend benzineverbruik (plaats voor 5 + fietsen) Misschien kunnen we een keer iets afspreken? Email: storm@ruijters.org

groet,

storm
heb je soms msn?
i bought her lots of drinks at night, she bought me nothing but a bike
Storm
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 4 augustus 2003, 17:22
Mijn mountainbike: C'dale F800 SL, Lefty ELO, XTR, Magura Louise, Mavic ust

fietspadracer schreef:
Storm schreef: Kom ook uit Den Haag; meestal doe ik de route Kijkduin - Hoek van Holland (over het asfalt :lol: ); maar liefst de mtb route Appelscha. Heb een grote auto met een bijbehorend benzineverbruik (plaats voor 5 + fietsen) Misschien kunnen we een keer iets afspreken? Email: storm@ruijters.org

groet,

storm
heb je soms msn?
Nee, heb geen MSN, zal er eens naar gaan kijken. OK inmiddels MSN stormsilver@hotmail.com
Rgr^
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 12:49
Mijn mountainbike: 2004 Specialized Stumpjumper FSR Pro Disc, full XT/XTR met Snelle Fredjes eronder
Contacteer:

Storm schreef:
Rgr^ schreef: Ben zelf idd ook in het bezit van een auto dus kan me ook verplaatsen. Eventueel kan ik zelfs een busje regelen via de zaak zodat ik meerdere fietsen mee kan nemen.
Kom ook uit Den Haag; meestal doe ik de route Kijkduin - Hoek van Holland (over het asfalt :lol: ); maar liefst de mtb route Appelscha. Heb een grote auto met een bijbehorend benzineverbruik (plaats voor 5 + fietsen) Misschien kunnen we een keer iets afspreken? Email: storm@ruijters.org

groet,

Storm
Lijkt me heel gaaf om snel een keer met z'n allen te gaan crossen!! Mijn MSN is iamrobier@hotmail.com .

Groetjes, Rogier
Sambal bij?
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1533
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Ik heb afgelopen weekend Noordwijk gedaan. Op zich een leuke route, maar het is wel in no-time gedaan. Kun je over een fietspad weer terug naar het begin en kun je je weer 20 minuten vermaken. Ach, bij gebrek aan beter....

Ik denk dat Zoetermeer toch zwaarder is, maar daar is het een grote modderpoel. Iets voor hartje zomer.


Ik ga maandag (2e paasdag) ergens rijden, ik denk in Amerongen. Is een stukje rijden vanaf Den Haag, maar dan heb je ook echt bos. Ik heb helaas niet zoveel plek in de auto (fiets moet erin, ik heb geen fietsdrager), maar ik vind het wel gezellig als mensen mee willen. Morgen/overmorgen zal ik dit topic nog bekijken, dan kunnen we eventueel wat afspreken.
Trainen is voor mensen zonder talent!
Plaats reactie