Rondje Hellendoornse Berg

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Sheiky
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: di 8 december 2009, 00:44
Mijn mountainbike: Een groene

Ik zal proberen mijn conditie een beetje op peil te houden ;)
Succes in ieder geval met het organiseren van een mooi rondje. Het weer zit in ieder geval mee!
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Sheiky schreef:Ik zal proberen mijn conditie een beetje op peil te houden ;)
Succes in ieder geval met het organiseren van een mooi rondje. Het weer zit in ieder geval mee!
We zullen zien wie er zin heeft. Beterschap en hopelijk tot snel!
Monster
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 2 mei 2012, 10:19
Mijn mountainbike: Trek Superfly 7

Ik ben altijd wel te porren voor een rondje Hellendoornseberg :)
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Vanavond ga ik nog even lekker blauwe route fietsen, met nog energie over klein stukje hellendoorn.
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Vanavond ga ik nog even lekker blauwe route fietsen, met nog energie over klein stukje hellendoorn.
Mattijn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: zo 29 mei 2011, 16:39
Mijn mountainbike: KTM Ultra Flite (2012)
Contacteer:

vanavond kan ik niet, maar na morgen heb ik weer alle tijd van de wereld, dus als er weer een paar gaan laat maar weten en dan ben ik misschien ook wel van de partij :-D
KTM fan
Mattijn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: zo 29 mei 2011, 16:39
Mijn mountainbike: KTM Ultra Flite (2012)
Contacteer:

Gaan er aankomende week nog mensen mountainbiken? Lijkt me leuk om een keer met een ander groepje te gaan biken hier in de omgeving. Ik kan in principe alle avonden (ook overdag trouwens) Behalve maandag (morgen dus) en woensdag avond.
KTM fan
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Gisteravond ook nog even een mooie ronde zwart gedaan. Ligt er inderdaad wel redelijk bij! Er is één gevaarlijk punt. Het stukje bos rechts naast avonturenpark (kijkrichting vanuit hellendoorn). Daar heb je twee single tracks, de meest linker bevat nu een gat van minstens 75 cm diep. Als je goed springt gaat het goed maar je ziet het niet aankomen zo snel.

De sanatorium klim is gelukkig alweer iets beter dan afgelopen donderdag, toen was het een grote regen geul..

@mattijn. Mijn fiets moet morgen voor onderhoud en krijg ik woensdag hopelijk terug. Met beetje geluk zou donderdag kunnen maar ik pin mij er nog niet op vast. Misschien dat forumlid Monster ook wel zin heeft om mee te gaan.
Mattijn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: zo 29 mei 2011, 16:39
Mijn mountainbike: KTM Ultra Flite (2012)
Contacteer:

Oke,
De klim bij het sanatorium had ik dit keer helaas niet in 1x gehaald, omdat ik tegen zo'n opstaand randje aan reed en nog net op tijd kon uitklikken :winkie: . Maar die regengeulen heb je nu overal op de afdalingen en klimmen. Ik was ook nog ff bij de zandkuil in hellendoorn geweest en daar zitten echt grote regengeulen in, als je daar in valt met je fiets...
KTM fan
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Mattijn schreef:Oke,
De klim bij het sanatorium had ik dit keer helaas niet in 1x gehaald, omdat ik tegen zo'n opstaand randje aan reed en nog net op tijd kon uitklikken :winkie: . Maar die regengeulen heb je nu overal op de afdalingen en klimmen. Ik was ook nog ff bij de zandkuil in hellendoorn geweest en daar zitten echt grote regengeulen in, als je daar in valt met je fiets...
Ik heb hem ook twee keer niet gehaald nu... Maar de geulen zijn idd gevaarlijk.
Monster
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 2 mei 2012, 10:19
Mijn mountainbike: Trek Superfly 7

zenegroen schreef:Gisteravond ook nog even een mooie ronde zwart gedaan. Ligt er inderdaad wel redelijk bij! Er is één gevaarlijk punt. Het stukje bos rechts naast avonturenpark (kijkrichting vanuit hellendoorn). Daar heb je twee single tracks, de meest linker bevat nu een gat van minstens 75 cm diep. Als je goed springt gaat het goed maar je ziet het niet aankomen zo snel.
Als het diegene is die ik denk dat je bedoeld ben ik daar een tijdje geleden over mijn stuur gegaan. Die is nu dus nog dieper geworden? Of bedoel je een deel van de zwarte route?
zenegroen schreef:De sanatorium klim is gelukkig alweer iets beter dan afgelopen donderdag, toen was het een grote regen geul..
Vorige week voor het eerst (sinds ik dit jaar serieus begonnen ben met mtben) de klim niet gehaald (voetje aan de grond halverwege, paar passen lopen, wel weer kunnen vervolgen). Dat was een flinke knauw voor mijn zelfvertrouwen. Gelukkig ben ik niet de enige ;)
zenegroen schreef:@mattijn. Mijn fiets moet morgen voor onderhoud en krijg ik woensdag hopelijk terug. Met beetje geluk zou donderdag kunnen maar ik pin mij er nog niet op vast. Misschien dat forumlid Monster ook wel zin heeft om mee te gaan.
@mattijn/zenegroen: Mijn fiets moet morgen voor onderhoud en krijg ik woensdag hopelijk weer terug. Met beetje geluk zou donderdag kunnen maar pin mij er nog niet op vast... Maar ik heb zeker wel zin, sta al meer dan een week droog :((
Cubie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1137
Lid geworden op: ma 25 juni 2007, 21:08
Mijn mountainbike: Orbea Wild H30 2023
Contacteer:

Buiten de route valt er nog genoeg te genieten. Dan maar geen diepe regengeulen en gaten......
Ik kan niet helemaal plaatsen waar je op doelt met dat gat.
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Gisteren spontaan nog even gefietst, dus sorry Mattijn. Met kinderen e.d. kun je soms niet vooruitkijken. We gaan zeker nog keer samen.

Zwart was veel te nat. Blauw ging wel.
Mattijn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: zo 29 mei 2011, 16:39
Mijn mountainbike: KTM Ultra Flite (2012)
Contacteer:

Ik was gistermiddag ook nog even wezen fietsen op de zwarte route. Dat was echt een en al modder. En alweer de klim niet gehaald op de route :-{ . Begint echt een gewoonte te worden na al die regen de laatste tijd... Ook nog wat paadjes buiten de route gehad en die waren wel beter. Vanavond weer :tong
KTM fan
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Mattijn schreef:Ik was gistermiddag ook nog even wezen fietsen op de zwarte route. Dat was echt een en al modder. En alweer de klim niet gehaald op de route :-{ . Begint echt een gewoonte te worden na al die regen de laatste tijd... Ook nog wat paadjes buiten de route gehad en die waren wel beter. Vanavond weer :tong

Wees gerust, ik ook niet gehaald. :roll:
Plaats reactie