Rondje Hellendoornse Berg

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Sheiky schreef:
Hein1 schreef:De rit,....zie link:

http://app.strava.com/activities/55123506
Hein, wat is dat in strava: 9th overall on commandant afdaling?

Mijn GPS heeft een beetje raar gedaan, moet de stuurmount toch maar snel een keer erop zetten :D Die max snelheid heb ik namelijk niet gehaald ;)
http://connect.garmin.com/activity/314900485
Dat betekend dat die daar de 9e tijd heeft, dat is het leuke aan strava. Kan je segmenten aanmaken in een route. Strava kijkt wie waar het snelst was. Ik heb je uitgenodigd op strava Hein.
Gebruikersavatar
Hein1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: vr 7 augustus 2009, 16:46
Mijn mountainbike: Specialized stumpjumper comp 29er 2013

Sheiky,

Als je de rit in Strave upload,geeft hij dan óók dezelfde vreemde snelheden etc?
Moet je anders eens proberen...

Greetz,
Hein
You don't like my tattoos?
At least I can cover them up.

Your face on the other hand...


gfree
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 26 augustus 2011, 21:42
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR Comp 2010
Contacteer:

Sheiky schreef:
Hein1 schreef:De rit,....zie link:

http://app.strava.com/activities/55123506
Hein, wat is dat in strava: 9th overall on commandant afdaling?

Mijn GPS heeft een beetje raar gedaan, moet de stuurmount toch maar snel een keer erop zetten :D Die max snelheid heb ik namelijk niet gehaald ;)
http://connect.garmin.com/activity/314900485
Dat betekend dat hij 8 plekken onder mij staat. :winkie: :winkie:

Overigens bijna het enigste segment waar ik KOM ben... :(
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Dus jij hebt mij weer van de eerste plaats gehaald GFREE??????? Op 6 mei... I'll be back hahaha
gfree
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 26 augustus 2011, 21:42
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR Comp 2010
Contacteer:

zenegroen schreef:Dus jij hebt mij weer van de eerste plaats gehaald GFREE??????? Op 6 mei... I'll be back hahaha
Haha, dat was een mooie dag! lekker droog in het bos dus kon vol naar beneden knallen! :-q
ook op een paar andere segmenten goede tijden neergezet...

Maar volgens mij heb je nog genoeg KOM's! :winkie:
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Veel harder kan ik daar niet, dus laat ik het gevaar niet opzoeken hahaa. In het midden zit een tricky stukje waar je eventueel nog wat meer snelheid kan behouden.. maar ja..
Monster
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 2 mei 2012, 10:19
Mijn mountainbike: Trek Superfly 7

Ja, ik moet de afdaling ook eens serieus gaan benaderen ;) Overigens heb ik het idee dat het 'tricky stukje' een heel stuk minder tricky is geworden sinds de winter. Volgens mij kun je daar inmiddels zelfs vol door het midden knallen (niet dat ik dat doe...)
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Haha ik ook niet, trouwens snoept Monster ook steeds meer kommetjes van mij af. Slecht seizoen voor me.
gfree
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 26 augustus 2011, 21:42
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR Comp 2010
Contacteer:

Monster schreef:Ja, ik moet de afdaling ook eens serieus gaan benaderen ;) Overigens heb ik het idee dat het 'tricky stukje' een heel stuk minder tricky is geworden sinds de winter. Volgens mij kun je daar inmiddels zelfs vol door het midden knallen (niet dat ik dat doe...)
Je bedoelt dat gat, vlak na de "bocht"? Kun je het beste links of rechts omheen...
Forau
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1179
Lid geworden op: di 17 april 2007, 19:42
Mijn mountainbike: Soma / Santa Cruz / Ibis

Ik doe steeds als klim, maar zal hem eens omdraaien. Kan ik die KOM ook afpakken van zenegroen ;-) Zoals DH Zandkuil - West (met gevaar voor eigen leven trouwens!)

@zenegroen, ik heb je ook een request gestuurd via Strava.
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Dag Forau, I have accepted you!

Die afdaling commandant heb ik laatst met een amateur downhiller gedaan, die zag ik niet terug. Als die gast alles zou uploaden dan kon ik mijn kommetjes zonder vingers nog tellen.
Sheiky
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: di 8 december 2009, 00:44
Mijn mountainbike: Een groene

Nou heb Strava eens even geprobeerd: http://app.strava.com/activities/56034960

Het feit dat ik achter Monster zat en we moesten remmen voor een groep beginnende mtb'ers onderaan en wandelaars bovenaan geeft mij het idee dat ik daar ook nog wel een aantal seconden af kan halen :winkie:
Best leuk dat strava, met de garmin app zelf doe ik namelijk niet zoveel en nu zie ik direct al met wie ik heb gefietst en de kleine uitdagingen die er worden geplaatst :-q
Sheiky
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: di 8 december 2009, 00:44
Mijn mountainbike: Een groene

Haha ik zie dat er iemand zijn eerste plek terug heeft gepakt een paar uur geleden?
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Sheiky schreef:Haha ik zie dat er iemand zijn eerste plek terug heeft gepakt een paar uur geleden?
:bier: Ging mooi! Afdaling is idd nog sneller te nemen in midden :-q ik heb je toegevoegd op Strava!
gfree
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 26 augustus 2011, 21:42
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR Comp 2010
Contacteer:

zenegroen schreef:
Sheiky schreef:Haha ik zie dat er iemand zijn eerste plek terug heeft gepakt een paar uur geleden?
:bier: Ging mooi! Afdaling is idd nog sneller te nemen in midden :-q ik heb je toegevoegd op Strava!
De lat is weer hoger gelelgd dus! :-q Binnenkort maar weer ff proberen... Hoe is het in het bos? Nog nat?
Plaats reactie