Mtb maat oost Nederland

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Mr. Orange
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 22 februari 2023, 00:14

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een mountainbikemaatje om de tracks van oost Nederland mee te fietsen. Ik rij regelmatig Hellendoorn, Rijssen, Diepenveen, Lemelerberg, Vorden, Markelo en soms trap ik hem aan op Amerongen/Leersum, Zeddam en Otterlo. Ik ben geen amateur maar ook geen Stravaridder. Indicatie: als ik me boos maak dan doe ik een Rondje Hellendoorn in 53 minuten (19,5 gemiddeld) dus geen topprestaties, maar ik daag mezelf wel graag uit van tijd tot tijd.

Ik vind een goeie portie humor belangrijk.

Ik ben benieuwd.

Jeroen
Flow is alles!

Orbea Oiz M30 2023 spec.
Gebruikersavatar
FreedomRanger
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 21 juni 2021, 14:59
Mijn mountainbike: rijdt prima!

Hé Jeroen,

Als je een keer behoefte hebt om de routes rondom Arnhem te rijden (Schaarsbergen, Arnhem en/of Renkum) moet je maar een seintje geven.

Grtz, Bas
Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt. Je wordt oud omdat je stopt met spelen.
ATBJasper
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 726
Lid geworden op: wo 11 april 2007, 17:17
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel

Hee Jeroen,

Ik heb het mountainbiken na 3 jaar afwezigheid weer opgepakt vorige maand.

Vorden is mijn thuisroute en ik probeer steeds meer routes in de omgeving af te wisselen: Gorssel, Lochem, Zelhem of zoals vorige week Zeddam.

Ben nu 33, maar fiets al sinds ik een jaar of 15 was... Dus geen amateur, maar door de break moet ik het wel echt weer (conditioneel) oppakken. Vorden deed ik laatst met een gemiddelde van 21,5 km/h dus wel tevreden over hoe het nu gaat.

Stuur maar pb als je Vorden of omgeving aan doet.
beter 1 fiets onder je kont, dan tien in de schuur
Plaats reactie