Grenzeloos biken met de Badeendenclub (Venlo e.o)

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Jordi75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail

Mnoo schreef:Rudy, dank voor het aanbod!
Ik heb ook routes gevonden op mtb Roermond, ff kijken of dat ook wat is!
Misschien nog naar Epen, mogelijk Brachter Walt, keuzes....
Heldense Bos is ook echt een aanrader. Zelf vaak gefietst. Enrico kent het gebied rond Venlo goed. Misschien heeft hij iets leuks voor je :)
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees

Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Mnoo schreef:Staat er komende periode een ride gepland.
Ik sta namelijk vanaf maandag 18e op de camping in Roggel... Ff onder Venlo.
Zou mooi zijn als ik met een local kan meerijden, of als er een gpx beschikbaar is?
Ik weet niet of ik je nu nog bereik, aangezien je inmiddels op de camping bent aangekomen.

Wij gaan dit weekend de caravan en voortent uittesten op de Leistert.
Mijn schoonouders staan er ook en dan kan ik mooi de kinderen een paar uurtjes parkeren. :winkie:

Nu ken ik de routes daar ook niet goed, maar misschien kunnen we samen een ronde trappen?
Ik heb een rondje gemaakt via de Kirkelsberg, Waterbloem naar de Heldense bossen en terug. Km of 45 met 200hm's volgens Strava.

Ik hoor het wel. :-q
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

Bowiex schreef:
Mnoo schreef:Staat er komende periode een ride gepland.
Ik heb een rondje gemaakt via de Kirkelsberg, Waterbloem naar de Heldense bossen en terug. Km of 45 met 200hm's volgens Strava.
Ga je in de Heldense Bossen ook de Middenpeelweg over? Hou hier rekening mee dat door de Provincie de oversteken dicht zijn gezet. En zo dusdanig dat oversteken lastig is (je moet eerst over takken en bomen klimmen en dan door een sloot van 1 - 1,5 meter diep. Je kunt nog wel bij het schelpenpad oversteken. Op mijn GPSies.com staan twee routes in de Heldense Bossen. Deze heb ik op deze situatie aangepast.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

De Heldense bossen ken ik wel een beetje. Al ben ik dan vanaf de andere kant gestart.

Dit was mijn opzetje: https://www.strava.com/routes/5794585" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

Oversteken kan nog altijd goed (nieuwe paadjes gekomen), altijd droog, beekdiepte stelt niets voor.
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

Dan moet ik binnenkort eens gaan kijken :) Ben er al een week of twee niet meer geweest, zit tegenwoordig ook veel op de weg...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Mnoo schreef:Staat er komende periode een ride gepland.
Ik sta namelijk vanaf maandag 18e op de camping in Roggel... Ff onder Venlo.
Zou mooi zijn als ik met een local kan meerijden, of als er een gpx beschikbaar is?
Wel heel erg last-minute.....maar ik ga morgen (wo. 20-07) een klein rondje (ca. 35 a 40 km.) in de buurt van Venlo / Belfeld / Reuver rijden. Dus mocht je zin / tijd hebben om mee te rijden..
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

In de heldense bossen zit ook vel IN de weg.Tijd voor een grof snoeibeurtje hier en daar en wat bomen ruimen die in de weg liggen...
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Mnoo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 13 april 2011, 20:40
Mijn mountainbike: heeft noppen

Enrico schreef:
Mnoo schreef:Staat er komende periode een ride gepland.
Ik sta namelijk vanaf maandag 18e op de camping in Roggel... Ff onder Venlo.
Zou mooi zijn als ik met een local kan meerijden, of als er een gpx beschikbaar is?
Wel heel erg last-minute.....maar ik ga morgen (wo. 20-07) een klein rondje (ca. 35 a 40 km.) in de buurt van Venlo / Belfeld / Reuver rijden. Dus mocht je zin / tijd hebben om mee te rijden..

Enrico,

Lees je bericht nu pas.... Evengoed bedankt!

Zaterdag staat een ride gepland met Bowiex, we moeten nog ff kijken welke route we gaan rijden. Als je nog wilt aansluiten?!
Misschien weet er nog iemand (local) een mooie (single) track?
Check: http://www.duchenneheroes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

Mnoo schreef: Misschien weet er nog iemand (local) een mooie (single) track?
Mooiste en meeste singletracks in de omgeving liggen in de Heldense Bossen.
Ik ken (bijna) alle paadjes in de Heldense Bossen. Denk dat ik me echt wel een local mag noemen.... :D

Als jullie je aan mijn tempo willen aanpassen...
Zie mijn bericht van afgelopen woensdag...

Hoe laat willen jullie gaan? Moet nog even checken of ik zou kunnen...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Ik vertrek morgen (za) met vacantie dus kan helaas niet mee. Veel plezier in de Noord-Limburgse bossen !
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

En hoe zijn jullie tochten geweest? Heldense bossen of ergens anders?
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Gebruikersavatar
Murdock36
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 10 december 2015, 05:10
Mijn mountainbike: Genesis Latitude

Hoi badeenden!!

Ik vroeg me af of jullie nog wel eens in georganiseerde vorm een rondje biken op de zondagmorgen?
Ik ben eigenlijk van plan om eens wat vaker op zondagmorgen te gaan fietsen, en heb dit ook wel geprobeerd bij een vereniging, maar die waren me een beetje te fanatiek om zo nu en dan eens een keer mee te fietsen.

Gr, Murdock
theemutz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2074
Lid geworden op: zo 8 juli 2007, 20:29

Murdock36 schreef:Hoi badeenden!!

Ik vroeg me af of jullie nog wel eens in georganiseerde vorm een rondje biken op de zondagmorgen?
Voor zover ik het weet al een héééle tijd niet meer.
Sowieso niet op de dag des heren :winkie:
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Murdock36 schreef:Hoi badeenden!!

Ik vroeg me af of jullie nog wel eens in georganiseerde vorm een rondje biken op de zondagmorgen?
Ik ben eigenlijk van plan om eens wat vaker op zondagmorgen te gaan fietsen, en heb dit ook wel geprobeerd bij een vereniging, maar die waren me een beetje te fanatiek om zo nu en dan eens een keer mee te fietsen.

Gr, Murdock
Nou laat ik het zo zeggen....als er weer in georganiseerde vorm gereden gaat worden is het een reünie :D

Zelf de laatste maanden niet gefietst ivm rugklachten. Probeer het de komende tijd weer op te pakken. Zondag is het over het algemeen erg druk. Iemand heeft het idee gehad om een wandelroute aan te leggen die grotendeels over de mooiste singletracks in Belfeld / Reuver loopt :-{ Zaterdag is het doorgaans een stuk rustiger. Dus mocht je een keer zin in een ritje hebben....
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Plaats reactie