Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 24 oktober 2017, 09:20 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Cube LTD Race 29"
Dit is het geworden, via gpsies gevonden, startend in de Boekend, wel zo makkelijk:
https://www.strava.com/activities/1243378725

Wat me opviel:
- Baarlose kant veel droger dan de Heldense kant van de N277. Daar nauwelijks een spatje modder, ronde de Heldense camping best wat vochtige stukken en modderplasjes. Maar aangezien het eind oktober is, moet ik niet klagen, is in deze periode wel eens slechter geweest :-D
- Veel leuke singletracks, zowel aan Baarlose als Heldense kant, korte klimmetjes, soms venijnig, en hoogstwaarschijnlijk nog veel meer als ik had gefietst.
- Bladeren, heel veel bladeren. En paddestoelen. En bladeren.

Ik heb me in ieder geval erg goed vermaakt, mooie bossen om te fietsen, een welkome afwisseling met de aangelegde singletracks van oa Hellendoorn waar ik nu meestal fiets. Een volgende keer maar eens de bossen van Tegelen en Belfeld onveilig maken, waar ik 20 jaar geleden reed. En daarna route Meijel (Horst en Overloon al gedaan), en Duitsland in, en......

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 24 oktober 2017, 11:22 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Mooi rondje!
Volgende keer moet je in Helden jou iets meer op de paadjes aan de onderzijde van de camping richten. Daar is het interessanter (en minder nat) dan boven de camping :)

Als je ooit eens met "locals" wilt fietsen moet je eens rundje koeberg in de gaten houden. Dat is iedere tweede zondag van de maand vanuit Kerkeböske in Helden. Er wordt dan in groepjes gefietst. Ook fijn om de paadjes te leren kennen!

Mijn bike in show your stuff

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: di 24 oktober 2017, 21:42 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)
Rudy78 schreef:
Mooi rondje!
Volgende keer moet je in Helden jou iets meer op de paadjes aan de onderzijde van de camping richten. Daar is het interessanter (en minder nat) dan boven de camping :)

Als je ooit eens met "locals" wilt fietsen moet je eens rundje koeberg in de gaten houden. Dat is iedere tweede zondag van de maand vanuit Kerkeböske in Helden. Er wordt dan in groepjes gefietst. Ook fijn om de paadjes te leren kennen!

Is de “achtertuin” (bijna letterlijk) - fijn om dit “om de hoek” te hebben :D
Baarlose kant is ook snel nat. Hoe verder richting N277 hoe droger. Juist de Heldense kant (rondom de camping) is meestal al snel droog, idd wel met name “onder” de camping

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161