meerijder(s) zoetermeer eo

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Sweetlaker
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 26 mei 2011, 15:49
Mijn mountainbike: Cannondale Trail

Wie heeft er zin om af en toe samen te rijden? Ik rijd nu ruim 1 jaar mountainbike en ben niet supergoed maar train wel wekelijks m'n rondjes. Ik rijd meestal in Zoetermeer en soms Bergschenhoek of Leiden maar ontdek ook graag nieuwe parcoursen. Het lijkt me gezellig om samen met anderen te rijden en hoor het graag!
Gr, Marcel
hidden
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: di 7 september 2010, 19:58
Mijn mountainbike: GF Roscoe 3

Lijkt me leuk een keer samen te rijden. Ben nu net een aantal maanden weer aan het trainen sinds mijn auto ongeluk. Ik ben vaak te vinden in Bergschehoek en Zoetermeer. Af en toe doe ik Noordwijk of Schoorl. Ben in Leiden nooit geweest maar mijn fiets staat of in Voorschoten of Den Haag dus ben wel benieuwd of dat een leuke route is. Laat maar weten of je geïnteresseerd bent. :)

Gr. Michiel
wesley bierman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 14 november 2010, 03:34
Mijn mountainbike: giant xtc fully

Ik wil graag ook een keer mee rijden. Heb niet echt regelmaat maar ik wil wel graag meer biken.
Woon in zoetermeer en probeer wel wekelijks de heuvel te rijden.
Lijkt me leuk om meer te verkennen en het te leren.

Gr. Wesley
Sweetlaker
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 26 mei 2011, 15:49
Mijn mountainbike: Cannondale Trail

Lijkt me prima :) het stimuleert ook meer dan wanneer je een rondje alleen rijd....zeker op dit parcours pfff
Goofy^Deluxe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 1 november 2010, 13:26
Mijn mountainbike: Focus black Forest 4.0

Zeg maar wanneer ;)

Ik rij meestal op zondagochtend, daarnaast op woensdagavond.
Legx
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 1 april 2011, 16:13
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead

is dit misschien iets voor jullie?

http://sites.google.com/site/tvzoeterme ... b-afdeling" onclick="window.open(this.href);return false;

ik ben zelf ook pas lid geworden en het bevalt goed... het is een startende MTB club met nog niet heel veel leden. Van beginnend, zoals ik ;) tot ver gevorderd waar je veel van kan leren, maar wel het samen uit samen thuis karakter.

Bijkomend voordeel is dat het een goedkoop lidmaatschap is en dat je fiets gratis en altijd verzekerd is...

Een keer op proef mee rijden kan en mag altijd....
Goofy^Deluxe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 1 november 2010, 13:26
Mijn mountainbike: Focus black Forest 4.0

@legx

Had je ook meegedaan aan fietsfit toevallig?

Op de copperhead in het rood zwart?
Legx
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 1 april 2011, 16:13
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead

Goofy^Deluxe schreef:@legx

Had je ook meegedaan aan fietsfit toevallig?

Op de copperhead in het rood zwart?

Dat ben ik ja! Wie ben jij? Welke bike? (onthoud makkelijker dan namen) :wink:
Goofy^Deluxe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 1 november 2010, 13:26
Mijn mountainbike: Focus black Forest 4.0

De Focus Black Forest wit/blauw. De lange gast ;)

Maar is afspreken dan, lijkt me wel leuk.

Reden dat ik niet lid word is omdat ik niet altijd kan.. zondagochtend vind ik altijd erg rot (lees: stappen zaterdagavond/ Bier was mijn brandstof inplaats van voldoende nachtrust tijdens fietsfit)

Ik ga vanavond week biken. 20:00 ben ik aanwezig mits het weer dramatisch omslaat.
Supermarkt
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 13 mei 2011, 17:38

Heey,

Ik fiets elke vrijdag avond met nog twee ander MTBers in Zoetermeer en zondag zijn wij meestal te vinden in Bergschenhoek!
Ik heb er geen TREK in.................
Legx
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 1 april 2011, 16:13
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead

Goofy^Deluxe schreef:De Focus Black Forest wit/blauw. De lange gast ;)
O ja ik weet wie je bent ja, leuk je hier te zien!! ik kan alleen nog even niet biken, heb last van een knieblessure en wil deze week nog rusten houden, ik denk het zondag, met de TV zoetermeer, voor het eerst weer te proberen..

in ieder geval veel plezier en ik zie je vast wel op de baan!!
flyer_richard
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: vr 8 oktober 2010, 08:59
Mijn mountainbike: Specialized Rockhopper SL Expert 2010

Op woensdag avond om 20u komen er altijd wel een paar Fietsfitters rijden. We verzamelen dan bij de container/hoek bij het veld.
Sweetlaker
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 26 mei 2011, 15:49
Mijn mountainbike: Cannondale Trail

Legx schreef:is dit misschien iets voor jullie?

http://sites.google.com/site/tvzoeterme ... b-afdeling" onclick="window.open(this.href);return false;

ik ben zelf ook pas lid geworden en het bevalt goed... het is een startende MTB club met nog niet heel veel leden. Van beginnend, zoals ik ;) tot ver gevorderd waar je veel van kan leren, maar wel het samen uit samen thuis karakter.

Bijkomend voordeel is dat het een goedkoop lidmaatschap is en dat je fiets gratis en altijd verzekerd is...

Een keer op proef mee rijden kan en mag altijd....
Lijkt me leuk maar zondagochtend en vaste tijden zijn meestal een probleem voor mij.
peddeltje
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: di 25 januari 2011, 21:32

Let wel: in de zomer traint de MTB-afdeling van TV '77 op woensdagavond 19:00, vertrek bij het clubgebouw. Dit staat op de website niet aangegeven geloof ik, maar doe er je voordeel mee (of niet). Zondag vanaf 10:00 is er ook een rit, soms naar parcours in de buurt.

De container en de hoek die flyer_richard noemt zijn bij SnowWorld neem ik aan? Dat zijn weer andere Fiets-Fitters (groep uit Voorburg toch?). De heren hierboven deden denk ik mee bij TV '77, de fietsen klinken bekend.
Maar evengoed goede vrienden :-)
flyer_richard
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: vr 8 oktober 2010, 08:59
Mijn mountainbike: Specialized Rockhopper SL Expert 2010

peddeltje schreef:De container en de hoek die flyer_richard noemt zijn bij SnowWorld neem ik aan? Dat zijn weer andere Fiets-Fitters (groep uit Voorburg toch?). De heren hierboven deden denk ik mee bij TV '77, de fietsen klinken bekend.
Maar evengoed goede vrienden :-)
Bij SnowWorld inderdaad en wij zijn fietsfitters van zoetermeer. Hebben hier in oktober de cursus gedaan en sommige dit voorjaar. Ik ben dit voorjaar als "fotograaf" mee gegaan.

Edit: ik zie net dat ik inderdaad via voorburg heb mee gedaan. In oktober werd het zeker nog niet via TV '77 gedaan? Toen was de startlocatie zoetermeer georganiseerd door van herwerden (voorburg).
Plaats reactie