Mountainbikers Oud-Beijerland e.o !

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rhazer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 557
Lid geworden op: vr 3 juni 2011, 16:00
Mijn mountainbike: Cube Elite HPC pro 29

Ik loop altijd met 2 Jack Russeltjes achter door het parkje langs de N217, jij had je ook aangemeld bij de MTB groep Hoesche waard op FB toch? vandaar dat het mij opviel.
Deze ruimte niet beschrijven.
ReneGrr
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 12 februari 2013, 19:40
Mijn mountainbike: Trek 6700, XT BH-M785 remmen, Mavic Crossride wielen, tubeless.

Nou weet ik t nog niet.... Heb geen hond mee dus kom bijna niet meer in t parkje ...
Ja heb mij aangemeld idd ..
Trek 6700, XT-2012, Mavic Crossride.
Gebruikersavatar
blondie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 10:43

Ik ben vanmiddag van plan om tochtje te doen met Rhazer. Afgesproken om 16:15 in Maasdam. Mochten er nog meer liefhebbers zijn dan hoor ik het wel.

Zo niet, Fijn Weekend!
Dennis81
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 17 december 2012, 22:06
Mijn mountainbike: Canyon nerve 29

Helaas te laat thuis.
Volgende keer misschien
ReneGrr
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 12 februari 2013, 19:40
Mijn mountainbike: Trek 6700, XT BH-M785 remmen, Mavic Crossride wielen, tubeless.

Hmm lees t nu pas... kon ook niet... was t lekker?
Trek 6700, XT-2012, Mavic Crossride.
Gebruikersavatar
Rhazer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 557
Lid geworden op: vr 3 juni 2011, 16:00
Mijn mountainbike: Cube Elite HPC pro 29

Eeeerrr, nou.... Ja en nee..

Het is een erg leuk gebied in Dordrecht om rond te crossen, het is best nog wel een aardig stuk zelfs!
Ik had daar wel mogelijkheden om mijn nieuwe 22t uit te testen.. Alleen als na 2 klimmetjes je "zo goed als nieuwe" XTR ketting breekt, dan is de lol er snel af, en natuurlijk had ik geen extra missing linkje bij me en Blondie ook niet, dus hebben we moeten improviseren, ik hoop dat Blondie geen overbelaste schouder heeft opgelopen :D Maar de pannenkoekjes bij thuiskomst waren wel weer lekker... Dat dan weer wel!

Zo meteen maar een nieuwe XT!!!! Ketting erom gaan leggen die ik gelukkig nog had liggen, en dan kunnen we morgen gewoon de Gert jan theunisse classic gaan rijden... :-q
Deze ruimte niet beschrijven.
Plaats reactie