Mountainbikers Oud-Beijerland e.o !

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
BaD RiDeR
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 277
Lid geworden op: do 16 september 2010, 15:26
Mijn mountainbike: Cube Reaction Custom/Cube ams 100 carb.

:tong

Dan moet je ze inderdaad binnen houden :winkie:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Where the road ends The ride begins
groene005
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 11 oktober 2011, 11:48

Kwam dit draadje tegen en wil me dus gelijk even melden. Ik ben een redelijk fanatieke MTB'er uit de Hoeksewaard om precies te zijn uit Strijen. Ben al tijden op zoek naar andere bikers in de omgeving. Ik fiets elke week wel een georganiseerde toertocht zolang als deze georganiseerd worden. Als er geen toertochten worden georganiseerd ga ik naar een vaste route bv. Drunen, Dorst, Oostvoorne. Burghaamstede enz. Hoeft niet perse in het weekend te zijn , ik kan ook gewoon doordeweeks. Als iemand een keer mee wil kan hij zich melden.
Gebruikersavatar
blondie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 10:43

Hoi groene005,
Wist niet dat er nog niet mtb-ers hier zijn in strijen. Mijn fietsmaatje is vorige maand vader geworden en heeft niet meer zoveel tijd over voor te mtb-en, dus wil ik graag een route of een tour doen. Normaal kom ik vaak in bergchenhoek. Maar met de andere behalve oostvoorne ben ik ook bekend.
Laatst gewijzigd door blondie op vr 16 maart 2012, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rhazer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 557
Lid geworden op: vr 3 juni 2011, 16:00
Mijn mountainbike: Cube Elite HPC pro 29

Welkom Groene... (Is dit een afkorting van je achternaam?)
Eindelijk wat meer leden uit de Hoekse waard, ik kom uit Maasdam.. Ik ben ook nog aan het zoeken naar fietsmaatjes,
ook om duurtrainingen te doen, maar zeker ook om eens los te gaan in Dorst waar ik probeer iedere week te fietsen..
Ik fiets zelf altijd doordeweeks in Dorst, probeer ook dit jaar toertochten te gaan doen, misschien kunnen we een keer wat afspreken..
Deze ruimte niet beschrijven.
Gebruikersavatar
Rhazer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 557
Lid geworden op: vr 3 juni 2011, 16:00
Mijn mountainbike: Cube Elite HPC pro 29

Mensen zin om binnenkort een trainingsrondje Hoeksche waard te maken? Duurtraining..
Is altijd wat gezelliger dan alleen, zag vanmiddag ook 4 man rijden langs de N217, kreeg meteen zin, maar de fiets staat in Vlaardingen voor service..
Deze ruimte niet beschrijven.
groene005
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 11 oktober 2011, 11:48

Zin in een rondje Hoeksche Waard altijd, het liefst doordeweeks. Ik weet niet wat Rhazer bedoeld met "duurtraining" maar een wat langere rit komt me goed van pas. Ik ga binnenkort een driedaagse MTB tocht in Frankrijk rijden dus wat extra training is welkom.
Voor de liefhebbers: Ik ga a.s. vrijdag 23-3 met twee of drie bikers naar Dorst. Wie komt er nog meer ?
BaD RiDeR
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 277
Lid geworden op: do 16 september 2010, 15:26
Mijn mountainbike: Cube Reaction Custom/Cube ams 100 carb.

groene005 schreef:Zin in een rondje Hoeksche Waard altijd, het liefst doordeweeks. Ik weet niet wat Rhazer bedoeld met "duurtraining" maar een wat langere rit komt me goed van pas. Ik ga binnenkort een driedaagse MTB tocht in Frankrijk rijden dus wat extra training is welkom.
Voor de liefhebbers: Ik ga a.s. vrijdag 23-3 met twee of drie bikers naar Dorst. Wie komt er nog meer ?
Ik niet :wink:
M,n opa en oma zijn 50 jaar getrouwd op vrijdag :winkie:
Zaterdag ga ik wel biken :tong
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Where the road ends The ride begins
Gebruikersavatar
Rhazer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 557
Lid geworden op: vr 3 juni 2011, 16:00
Mijn mountainbike: Cube Elite HPC pro 29

Ik ga vrijgdag wel mee! was het toch al van plan en ben vrij a.s. woe/don/vrijdag.. Met duurtraining bedoel ik ongeveer een kilometer of 80-100 op een lekker tempo, niet helemaal los natuurlijk.. Dat doe ik het liefste doordeweeks, ik weet niet hoe jij zit Groene (je moet me nog eens uitleggen hoe je aan "Groene" komt)
Hoe laat ga je ongeveer naar Dorst?

@ Bad rider, dat hoort er ook bij he? Ik moet van het weekend werken :~

Rien
Deze ruimte niet beschrijven.
groene005
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 11 oktober 2011, 11:48

Wij vertrekken om een uur of 10 en zijn hoogstwaarschijnlijk met z'n drieen. We kunnen om evcen voor elf afspreken op de parkeerplaats van het pannenkoekenhuis de Pannebroeck zodat we om een uur of elf gaan biken. Kunnen we het daarna over Groene hebben.
Die 80 km trekken me wel aan zeker doordeweeks.
Gebruikersavatar
Rhazer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 557
Lid geworden op: vr 3 juni 2011, 16:00
Mijn mountainbike: Cube Elite HPC pro 29

Is goed, dan spreken we het wel zo af, uurtje of 11 is prima, ik weet niet hoe snel jij over de baan vliegt, maar datzien we dan wel.. Ben jij op vaste dagen vrij doordeweeks? of verschillend? A.s. Woensdag ga ik zowieso even een stevige rit maken door de HW..
Deze ruimte niet beschrijven.
groene005
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 11 oktober 2011, 11:48

Wat mij betreft kan ik morgen (Woensdag) ook fietsen. Als je behoefte hebt aan gezelschap laat me dan weten hoe laat ik waar moet zijn.
groene005
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 11 oktober 2011, 11:48

Rhazer nog even een vraag over morgen als ik eventueel mee mag. Gaat de route over verhard en op wat voor fiets/banden ga je. Mijn fiets (MTB) staat op het moment op slicks.
Gebruikersavatar
Rhazer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 557
Lid geworden op: vr 3 juni 2011, 16:00
Mijn mountainbike: Cube Elite HPC pro 29

Ik heb even een PB gestuurd :-q
Deze ruimte niet beschrijven.
Gebruikersavatar
blondie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 10:43

groene005 schreef:Wij vertrekken om een uur of 10 en zijn hoogstwaarschijnlijk met z'n drieen. We kunnen om evcen voor elf afspreken op de parkeerplaats van het pannenkoekenhuis de Pannebroeck zodat we om een uur of elf gaan biken. Kunnen we het daarna over Groene hebben.
Die 80 km trekken me wel aan zeker doordeweeks.
Gaat dit nog door? Zo ja, dan ben ik morgen voor 11:00 op de parkeerplaats.
Gebruikersavatar
Rhazer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 557
Lid geworden op: vr 3 juni 2011, 16:00
Mijn mountainbike: Cube Elite HPC pro 29

Jep, dit gaat nog steeds door :-q
Plan is om rond een uur of 10 te vertrekken richting Dorst.

Gister een tochtje gemaakt met Groene005 van 53 KM (Groene 10 km meer op en neer van huis)
En vandaag stond de teller bij mij op 75 KM... even lekker gegeten en gedouched en ben weer lekker fris.
Ik heb er al weer zin in :winkie:
Deze ruimte niet beschrijven.
Plaats reactie