Grenzeloos biken omgeving Venlo (Badeendenclub) gesloten

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gesloten
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Dankzij dit forum hebben diverse mountainbikers woonachtig in Venlo of directe omgeving elkaar gevonden.
Gaandeweg hebben ze voor de herkenbaarheid "badeenden" als naam gekozen.

Sinds 2009 wordt er in het vroege najaar het zgn. badeendenweekend georganiseerd. Dit weekend betaat uit een nachtrit op zaterdagavond (omgeving Beringe /Meijel) en een tocht op zondagmorgen (omgeving Belfeld /Reuver).
In 2011 werd door de badeenden de bikersdag van mountainbike.nl georganiseerd.

Doel van onze wekelijke let’s ride is op een voor elke deelnemer acceptabel niveau een mountainbiketocht van ca. 40 á 50 km te maken. Als blijkt dat voor iemand het tempo te hoog ligt dan passen de anderen zich aan (i.p.v. omgekeerd). Op deze manier is het voor iedereen die over een basisconditie beschikt mogelijk deel te nemen. Belangrijkste doel is gezelligheid en genieten van de hobby die we gemeen hebben.

Hoewel onze "huisroutes" afwisselend en uitdagend genoeg zijn zoeken we het af en toe ook wat verder door een let's ride te organiseren in Z-Limburg, Ardennen of de Eifel. Zo zijn we de laatste jaren o.a. in Gulpen, Aachener Wald, Monschau, Theux, Aywaille en Coo geweest.

Ook nieuwsgierig geworden ? Bekijk de foto’s van 2006 t/m 2011 onder deze link:

grenzeloos biken foto's

Of nog beter: rij gewoon eens een keer mee !

BADEENDENAGENDA:

14/15 oktober: nachtrit mellowbikers Bergen op Zoom / tocht omgeving BoZ.

30-10: tocht Neeroeteren / Dilsen (B) o.l.v. marco_turn_me_on

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Enrico op vr 30 september 2011, 15:04, 11 keer totaal gewijzigd.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

En speur ook vooral rond in ons OUDE topic :-q
Een fresh and shiny new topic 8) :D
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Kan helaas morgen en 12-07 er niet bij zijn.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
erikverstappen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: za 19 april 2008, 22:31
Mijn mountainbike: is nog niet WIT genoeg
Contacteer:

sorry in het verkeerde topic gepost.
ik ben er morgen ook bij. :-q
en ik kan eventueel mtbDave ook thuis brengen. :~

Tot morge
en nu pitte 8)
ride 4 fun
Yeti ASR-5 Carbon WHITE
Wees niet bang om langzaam te gaan, maar wees bang om stil te staan!?!?
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Zo,ik ben wel :-D hiermee,dat Enrico een nieuw aantrekkelijke Lets Ride Topic heeft opgezet :-q

Dan kunnen de bikers eens zien,waar we allemaal biken :winkie:

Ik ben ook :-D ,dat Enrico mij(Mongooseboy) ook mee neemt in deze Topic,Gids van de Nationaal Park De Meinweg en gedeeltelijk Duitsgebied nabij Dallheim :-q
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
rvgerven
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: di 26 mei 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Scott scale 910 2014 XT 29er/Batavus Cyclone Deore XT

Ik moest om 11 uur werken vandaag, anders was ik graag mee gegaan. Ik heb wel even aan jullie gedacht toen het zo hard ging regenen :tong 8)

Als jullie komende week gaan kan ik waarschijnlijk wel mee. Ik houd het in de gaten. :-q
mtbDave
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: di 27 januari 2009, 16:04
Mijn mountainbike: Xtrail Carbon Team 29 2013

rvgerven schreef:Ik moest om 11 uur werken vandaag, anders was ik graag mee gegaan. Ik heb wel even aan jullie gedacht toen het zo hard ging regenen :tong 8)

Als jullie komende week gaan kan ik waarschijnlijk wel mee. Ik houd het in de gaten. :-q
het was inderdaad nat :-{
dat was jammer voor de rest was het wel leuk :-q
theemutz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2074
Lid geworden op: zo 8 juli 2007, 20:29

Zo, ben net weer een beetje opgedroogd.... Hoezo aardig weer? Zeiknat waren we :-{ Bij het vertrek begon het al behoorlijk te bewolken en tijdens de pauze op de witteberg in Lomm te regenen. We zijn doorgefietst naar Arcen, waar het inmiddels HARD regende en toen weer via een ingekorte route terug naar Venlo. In de bossen van Lomm mijn ketting van een extra powerlink moeten voorzien omdat die geknapt was. Kwam dat topeak tooltje ook eens van pas.

@mtb Dave: hoop dat je je nog een beetje geamuseerd hebt ondanks de regen en het aangepaste tempo. :D
@ Mark : gaat 't weer een beetje? Been nog pijnlijk?
@ Erik: de groeten en tot de volgende keer :-q
mtbDave
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: di 27 januari 2009, 16:04
Mijn mountainbike: Xtrail Carbon Team 29 2013

theemutz schreef: @mtb Dave: hoop dat je je nog een beetje geamuseerd hebt ondanks de regen en het aangepaste tempo. :D
Ik wel :D alleen de regen was niet zo leuk :-q
was idd natter dan ik dat moe was :lol:

@erik Me vader vond wel dat je een erg mooie fiets had :lol: :-q
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Ja,jammer van het Regenachtig weer :( De route was uitstekend met veel afwisselende Singletracks en een paar pittige klimmetjes voormij,die normaal gesproken moet halen! Maar op de heen weg,ben ik zwaar ten val gekomen :( Bij een klim,gleed mijn achterband weg op een spek gladde boomwortel en kon mijn evenwicht niet houden.Ik probeerde mijn linkerschoen uit de clickpendaal te halen bij het vallen naar links,maar het leukte niet en ben met fiets en al dus omgevallen en ik kwam met mijn linkerbovenbeen op een dikke wortelstronk terecht :evil: Heb dus de hele weg terug van Arcen naar Venlo op mijn tanden moeten bijten van de Pijn :( Ik voel de pijn nog steeds en zal wel weer een mooie schilderij worden op de zijkant bovenbeen en ik loop niet echt lekker nu.Vooral toen ik thuis kwam,moest ik de trappen omhoog van mijn Flat van 3 hoog,dus weer op mijn tanden moeten bijten van de pijn.En laat staan met de auto van Venlo naar Roermond,was echt geen pretje,met de koppeling intrappen :(

Wel lekker om een keer in de Regen te biken :-D Echte Diehards :winkie:

Afbeelding
Theemutz,Erik Verstappen en Dave.

Afbeelding
Erik,in actie :-q

@Theo,bedankt voor het Gidsen en mooie bikeroute uitgestippeld :-q
@Dave,heb respect voor jouw met 14 jaar knallen op de bike,hoop voor jouw dat je dadelijk net zo snel bent als Micky of Bart :-q
@Eric Verstappen,Gave bike :o

Ik heb genoten vandaag,maar helaas verrek ik van de Pijn,hoop dat dit snel geneest!

Gr,Mark :wink:
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Regen??

Wat is dat??


Wij hebben ALLEEN maar zon gehad in Malmedy :D

(en ik heb volgens mij alles weer ingehaald wat lekrijden betreft, kan waarschijnlijk een nieuwe nobby nic weggooien en twee latex biba's :lol:)

Het was afzien voor d'n eerste keer, maar vond het echt super.

De helmcam helemaal volgefilmd (inclusief mijn valpartij 200m na de start op het asfalt :D)
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mikstad
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: do 26 februari 2009, 22:42
Mijn mountainbike: Wil fietsen!

mtbdriver schreef:Regen??

Wat is dat??


Wij hebben ALLEEN maar zon gehad in Malmedy :D

(en ik heb volgens mij alles weer ingehaald wat lekrijden betreft, kan waarschijnlijk een nieuwe nobby nic weggooien en twee latex biba's :lol:)

Het was afzien voor d'n eerste keer, maar vond het echt super.

De helmcam helemaal volgefilmd (inclusief mijn valpartij 200m na de start op het asfalt :D)
Ja luke, schwalbe's zijn K*T banden met lek rijden! Lex is ook flink aant klooien geweest met zijn rocket rons, en ik de vorige keer in La Reid met mijn racing ralph :-{
Vandaag nergens last van gehad met mijn nieuwe race kings :D (wel ff wennen aan minder grip :-{ )

Oja, het weer was echt super bij ons :winkie: je zweette je kapot op de beklimmingen :tong

En voorlopig maar ff niet meer zo'n lang tochtje, was echt afzien...
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

En dan nu het slechte nieuws.

Zag gisteren morgen toevallig iets wat op een scheur leek in de achterbrug zitten (denk na ons vlieg avontuur in Belfeld).
Nu blijkt dus dat hij dus erger is geworden :( :evil:

Morgen de LP dealer maar eventjes opbellen.

En geen big jumps meer zoals in Belfeld :-?
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
D.run
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2169
Lid geworden op: do 22 maart 2007, 18:47
Mijn mountainbike: Specialized Carve

Wat een focking tering zooi gast :evil: :evil: :-{ :-{ Eerst ik, nu jij :( Hopelijk is het voor jouw net zo snel en makkelijk geregeld als bij mij :wink: :-{
Deltaflex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 6 februari 2008, 21:14
Mijn mountainbike: Niner Air RDO Kermit Green
Contacteer:

Klote zeg. 2009 gaat de boeken in als een rampjaar qua materiaal. Hopen dat je wat kunt regelen (of ruilen met Erik V..)
Gesloten