het Zuidwolde, Ruinen en Dwingeloo topic

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
henkjan29er
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 22:55
Mijn mountainbike: Trek Stache

Zuidwolde ben ik al een tijdje niet geweest. was gister in Havelte en daar was t goed te doen, lag er goed bij. De route van Ruinen kwam ik pas met de hond langs lopen en vond m er wat verlaten bij liggen.
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Ruinen wordt benut Door mtb zuidwolde als zijnde worteltraining. Dit is ook tevens de reden dat er niet veel gereden word. Het is niet de meest aantrekkelijke route van de omgeving.
Gebruikersavatar
Calimero1977
All rounder
All rounder
Berichten: 143
Lid geworden op: za 22 november 2014, 10:02
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 9.9 2016 Stealth

Komend weekend zit ik in Echten (vakantiepark). Wil zaterdagochtend gaan biken... Zuidwolde oost en west momenteel te doen qua water op de routes of wellicht beter alternatief?
Don't let the little things in life get in the way of the big picture...
Thunder Bart
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 16 augustus 2015, 14:49

Hoewel ik er de afgelopen week niet ben geweest verwacht ik dat de route er voor 95% droog bij ligt. Alleen de allerslechtste stukken zijn misschien nog een beetje nat. Als alternatief zou je eventueel bij Appelscha, Sleen of Lemele kunnen kijken, die routes zijn wat mooier maar ook verder weg uiteraard.
Starling MurMur - Kona Honzo ST - Planet-X Tempest - Rose the Bruce

Rider and Photographer for mtboffcamber | www.mtboffcamber.nl
Gebruikersavatar
Calimero1977
All rounder
All rounder
Berichten: 143
Lid geworden op: za 22 november 2014, 10:02
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 9.9 2016 Stealth

Sleen ziet er idd wel heel neisssss uit. Wellicht toch stukje met de auto die kant op rijden :-)
Don't let the little things in life get in the way of the big picture...
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

Calimero1977 schreef:Sleen ziet er idd wel heel neisssss uit. Wellicht toch stukje met de auto die kant op rijden :-)
sleen is idd leuker, vooral als je ook de north shore en de rock garden meepakt. wel even opletten, je rijd zo voorbij aan de bordjes.
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Luc151 schreef:
Calimero1977 schreef:Sleen ziet er idd wel heel neisssss uit. Wellicht toch stukje met de auto die kant op rijden :-)
sleen is idd leuker, vooral als je ook de north shore en de rock garden meepakt. wel even opletten, je rijd zo voorbij aan de bordjes.
Na de keienstrook links en dan goed op het bordje northshore letten.. niet direct het bos in duiken maar ff langs de bosrand doorrijden en dan aan je linkerhand.

De Rock garden staat wel vrij goed aangegeven

Zuidwolde is gortdroog
Laatst gewijzigd door niels.o op vr 20 mei 2016, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie