Wie-o-wie (amersfoort en omgeving)

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Subonno
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: ma 30 maart 2009, 14:12
Mijn mountainbike: Bergamont 7Five

Dan kan ik ook wel!! Even uitkijken met een biertje vanavond...
Morgen uur of 12 ?
pointblanque
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: di 3 mei 2011, 12:37

Zoo wat een snelle reacties, niet helemaal verwacht want deze zondag kan ik niet.
Donderdag waarschijnlijk ook niet, maar is niet helemaal zeker.
Zondag de 6de kan ik sowieso, zijn er mensen die dan kunnen?
Jamesz
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: wo 13 april 2011, 21:34
Mijn mountainbike: Genesis High Latitude '15

Heb zelf gisteren niet meer op de fiets gezeten uiteindelijk, ga vanavond een rondje doen bij Austerlitz. Ben daar gistermiddag wezen wandelen en de route zag er goed uit! (nee... niet OP de route gewandeld natuurlijk)

@ Subonno: Kan het zijn dat ik jou (afgaande op je profielomschrijving) je rond de klok van 12:00 voor Amersfoort CS heb zien fietsen? Kwam daar langs met de auto en zag iemand op een Bergamont MTB rijden... Hoe klein is de wereld!
Subonno
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: ma 30 maart 2009, 14:12
Mijn mountainbike: Bergamont 7Five

@Jamesz
Ja dat kan wel, ik heb nog nooit een andere Bergamont in Amersfoort gezien!
Was tegen de klok van 1 uur geloof ik dat ik naar het bos op weg was.
Zwarte helm, zwarte zonnebril, donker shirt, oranje camelback, blauwe bidon.

Ik vond het nat en warm in het bos, erg broeierig tijdens het rijden.
En veel plassen en modder, ben ik niet zo'n fan van... :-)
DirkV
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 22:46

Even een oud topic uit de sloot trekken!

Ik ben nieuw in Amersfoort (en op dit forum) en zou 't erg leuk vinden om eens met een groepje mee te fietsen in de omgeving. Heb de laatste weken al aardig wat van de routes/buurt verkend, en dat valt niet tegen! (zie m'n strava: http://www.strava.com/athletes/2407753" onclick="window.open(this.href);return false;).
Ik hou er wel van om wat langere afstanden te doen als er tijd voor is (gisteren naar Rhenen gefietst, dat was wel zo'n beetje mijn maximum), maar een kort en rustig ritje vind ik ook wel relaxed op z'n tijd. Ben te herkennen aan mijn witte Cannondale Scalpel 29er en blauw jack/rode camelbak.

Dus bikers uit Amersfoort, laat je horen ;-)
Gebruikersavatar
Rubenio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: za 24 maart 2007, 15:00
Mijn mountainbike: Kona Unit

Hey Dirk, welkom op het altijd gezellige Amersfoort topic. Ben je al in Amerongen geweest? En op welke dagen rijdt je zoal?
DirkV
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 22:46

Thanks Rubenio!
Afgelopen zondag heb ik de routes van Leersum, Amerongen, Rhenen en Kwintelooijen gefietst. Dat was zeker voor herhaling vatbaar en vooral in Kwintelooijen ging ik aardig kapot!
Nu het 's avonds nog donker is fiets ik eigenlijk vooral op zondag. Straks dan ga ik doordeweeks in de avonduurtjes ook wel weer op pad, maar een vast patroon heb ik hier nog niet..
Gebruikersavatar
theritz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 26 augustus 2013, 14:46
Mijn mountainbike: El Mariachi SS 2014

In ander topic ook geopperd: een whatsapp groep voor ritjes. Ik wil wel starten. Wil je er in? Stuur mij via een PM je 06 en voornaam en ik maak de groep aan. Kijken of dat werkt.
Jamesz
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: wo 13 april 2011, 21:34
Mijn mountainbike: Genesis High Latitude '15

Count me in!
Ook al even in het andere topic gereageerd; 06 en naam via PB!
ChantalD
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 20 mei 2015, 15:52

Ik ben hier nieuw.

Zijn er bike-maatjes die samen met mij willen ''opfietsen'' en zo nu en dan willen afspreken voor een ritje? Ik mis een beetje de ''team spirit'' als ik alleen ga en zoek wat meer uitdaging...
Qubo
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 15 juli 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Rotwild R. R2 FS 29" Team

ChantalD schreef:Ik ben hier nieuw.

Zijn er bike-maatjes die samen met mij willen ''opfietsen'' en zo nu en dan willen afspreken voor een ritje? Ik mis een beetje de ''team spirit'' als ik alleen ga en zoek wat meer uitdaging...
Hoi Chantal
Kijk ook even bij onderstaand topic en geef 06nr door aan Theritz voor onze whatsapp groep.
Enne.... welkom natuurlijk. :-D

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
It’s the way it is

ROTWILD R.R2 FS29 Team http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 5#p1991603" onclick="window.open(this.href);return false;
ChantalD
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 20 mei 2015, 15:52

Dank je. Hoe ligt de conditie en rijden er ook dames mee? Of alleen mannen?
Qubo
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 15 juli 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Rotwild R. R2 FS 29" Team

ChantalD schreef:Dank je. Hoe ligt de conditie en rijden er ook dames mee? Of alleen mannen?
Groepje is pas net opgestart en bestaat volgens mij momenteel uit mannen.
Maar ja, als er één schaap over de dam is..... :-D

Conditioneel weet ik nog niet. In groep bepaald de langzaamste de snelheid. Tevens opgezet als groep beginners dus gewoon lekker aansluiten. Er staat zondag een ritje gepland.
It’s the way it is

ROTWILD R.R2 FS29 Team http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 5#p1991603" onclick="window.open(this.href);return false;
ChantalD
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 20 mei 2015, 15:52

Zondag helaas werken..

Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik geen zin heb in flauwekul als "meisje". Daarvoor doe ik niet mee.
Ik zal me aanmelden en wacht af :)
eXcalibur
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 453
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 22:51
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 (2009) en Specialized Epic (2007)
Contacteer:

Ik ga komende maandagmiddag een rustig ritje maken (omgeving Den Treek). Iemand zin om mee te rijden?

Het zal niet erg snel gaan .. heb al sinds oktober niet meer op mijn MTB gezeten :-(
Mooie herinneringen maak je nu!
Plaats reactie