Wie-o-wie (amersfoort en omgeving)

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Qubo
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 15 juli 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Rotwild R. R2 FS 29" Team

ChantalD schreef:Zondag helaas werken..

Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik geen zin heb in flauwekul als "meisje". Daarvoor doe ik niet mee.
Ik zal me aanmelden en wacht af :)
We zijn allemaal mountainbikers en ook daarmee begonnen :-D

Persoonlijk... Als ik wil racen ga ik alleen. Dan kan ik mijn eigen tempo bepalen en grenzen verleggen. Ik fiets dan ook 2-3 uur achter elkaar zonder pauze.
Als ik met een groep ga fietsen, lekker sociaal en regelmatig een stopje om bij elkaar te blijven en rust te gunnen. Ik geniet dan ook van de technische aspecten ipv blind knallen.
It’s the way it is

ROTWILD R.R2 FS29 Team http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 5#p1991603" onclick="window.open(this.href);return false;
ChantalD
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 20 mei 2015, 15:52

Ik heb diegene gepbt om me toe te voegen
Thijskoman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 12:52

Sorry voor de enorme kick, is deze mtb-groep nog steeds actief? Ik ben in Amersfoort komen wonen, ik ken hier niet zoveel mensen en het lijkt me leuk om het mountainbiken op te pakken in dit gebied (ben 26 jaar).
jeroen van o
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 28 november 2011, 01:35

Thijskoman schreef:Sorry voor de enorme kick, is deze mtb-groep nog steeds actief? Ik ben in Amersfoort komen wonen, ik ken hier niet zoveel mensen en het lijkt me leuk om het mountainbiken op te pakken in dit gebied (ben 26 jaar).
Ik woon in putten , vlakbij het bos met grenzeloze mogelijkheden en wil daar graag een keer afspreken als je dat leuk lijkt. Bij mij staat de fun wel voorop ( ik ben geen 26 meer :D ) Wel in april want vanwege blessure niet vel gefietst n ga de week weer echt beginnen. Grtjs
Thijskoman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 12:52

jeroen van o schreef:
Thijskoman schreef:Sorry voor de enorme kick, is deze mtb-groep nog steeds actief? Ik ben in Amersfoort komen wonen, ik ken hier niet zoveel mensen en het lijkt me leuk om het mountainbiken op te pakken in dit gebied (ben 26 jaar).
Ik woon in putten , vlakbij het bos met grenzeloze mogelijkheden en wil daar graag een keer afspreken als je dat leuk lijkt. Bij mij staat de fun wel voorop ( ik ben geen 26 meer :D ) Wel in april want vanwege blessure niet vel gefietst n ga de week weer echt beginnen. Grtjs
Ik heb je een bericht gestuurd.
Gebruikersavatar
theritz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 26 augustus 2013, 14:46
Mijn mountainbike: El Mariachi SS 2014

Thijskoman schreef:Sorry voor de enorme kick, is deze mtb-groep nog steeds actief? Ik ben in Amersfoort komen wonen, ik ken hier niet zoveel mensen en het lijkt me leuk om het mountainbiken op te pakken in dit gebied (ben 26 jaar).
We zijn (een aantal, de rest leest mee) actief in een WhatsApp groep. En op Facebook is er ook een groep MTB Amersfoort. PM me anders je 06 dan voeg ik je toe in WhatsApp
Plaats reactie