Ermelo / Harderwijk let's ride.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik heb wel gemerkt afgelopen zaterdag dat er op plekken waar paaltjes miste wel weer paaltjes staan.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

maniac69 schreef:Dat is niet waar, de toertocht van ermelo is daar helemaal niet langsgekomen. Het is in samenwerking met de boswachter gebeurt om wandelaars te ontzien en voor ons leuker te maken. Fiets de route maar eens. Dan merk je vanzelf dat hij is positief is veranderd.
vandaar het lachende bekje achter mijn zin , was gewoon een geintje :lol:
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

En die honden ?
Zitten die nu ook weer vast , of moet ik mijn stungun mee nemen? :winkie:
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Stengun of Stungun.... http://www.youtube.com/watch?v=nZgRNJ6KWE4" onclick="window.open(this.href);return false;
raggertje
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 18:14

Ik heb de route gisteren gereden en ik moet zeggen: leuk uitgezet! Kende veel stukken al van het wild rijden maar die zijn nu veel sneller geworden doordat het zo lekker is aangereden :-)
Mooie opwarmer voordat ik de bossen deeeep down ga :-)

enne die honden vielen ook wel mee... af en toe ff remmen, hondje aaien, mensjes groeten en en het gas er weer op!
Sloth
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:03
Mijn mountainbike: Esker Hayduke, Merida Big Trail 600

Een enorme beginner hier, heb wat moeite routes te vinden in de buurt van Ermelo en 't standaard rondje bij Harderwijk ben ik na een aantal keer ook wel klaar mee. :)

Ze gaan later deze maand de route aanpassen en er een 45km lange route van maken, maar dat zal wel even duren voor 't klaar is. Heeft iemand nog tips voor een leuke route in de buurt van Ermelo?
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

op GPSies staan er zat in de buurt van Ermelo Harderwijk. Ik rij er ook geregeld gpx routes van die site.
efi
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: do 8 september 2011, 21:39
Mijn mountainbike: Epic ht

Er zijn heel veel mooie stukken te rijden als je bv bij de trimbaan van harderwijk het bos ingaat.
Hou dan eerst als buitenste grens de provinciale weg, Sandberghweg, Hierdense beek en het Beekhuizerzand aan.
Dan verdwaal je niet en is er een heel groot aanbod aan mooie paadjes, zo ontdek je steeds meer en kan je later je routes uitbreiden richting bv Nunspeet. Veel plezier.
Sloth
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:03
Mijn mountainbike: Esker Hayduke, Merida Big Trail 600

wibas schreef:op GPSies staan er zat in de buurt van Ermelo Harderwijk. Ik rij er ook geregeld gpx routes van die site.
Thanks, die kende ik niet :) Heb wat van de kortere routes gedownload.
Sloth
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:03
Mijn mountainbike: Esker Hayduke, Merida Big Trail 600

efi schreef:Er zijn heel veel mooie stukken te rijden als je bv bij de trimbaan van harderwijk het bos ingaat.
Hou dan eerst als buitenste grens de provinciale weg, Sandberghweg, Hierdense beek en het Beekhuizerzand aan.
Thanks, ja toen ik daar op mijn gewone fiets rondjes ging fietsen zag ik regelmatig MTB'ers maar kon nergens routes vinden en als je zonder route gaat fietsen ben je alleen maar aan 't zoeken waar je heen moet. :)
Plaats reactie