Nog meer mensen uit Emmen hier op het forum???

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
ajo59
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 25 februari 2007, 23:17
Mijn mountainbike: Ghost SE3000 th. Edition

leffert schreef:
frank de jonge schreef:Zijn dr hier nog meer mensen op het forum afkomstig uit Emmen en die vaak in Emmerdennen te vinden zijn???

Ik rij er nu zowat elke zaterdag op de groene route en kom vele malen wel bikers tegen...

Maar zat dat ook fanatiekelingen van hier???
kom zelf ook uit emmen zit ongeveer 1 km van het groene parcourse af ik zal het is in de gaten houden
Ik ben in principe een van de fanatiekelingen van hier (lees: Emmen), maar ben voorlopig uit de (fiets-)running door een blessure. Dat wordt 'm weer eens in het voorjaar. Eerst de boel weer op sterkte krijgen en oefeningen doen.
Ennuh, die groene route is nu wit, maar dat is ook prima. Lekker sfeertje zo!

Allemaal prettige feestdagen gewenst! :-D
Er is misschien wel iets wat je altijd al had willen doen, maar nog nooit de moed voor had: doe het, je kunt uiteindelijk meer dan je denkt!
ajo59
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 25 februari 2007, 23:17
Mijn mountainbike: Ghost SE3000 th. Edition

leffert schreef:ja die is zeker wit haha nou in ieder geval sterkte met je blesure en wie weet komen we elkaar een x tegen ook van deze kant fijne feestdagen
Bedankt voor je reactie! En wie weet, volgend voorjaar, fietsen we eens samen... :-D
Er is misschien wel iets wat je altijd al had willen doen, maar nog nooit de moed voor had: doe het, je kunt uiteindelijk meer dan je denkt!
ajo59
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 25 februari 2007, 23:17
Mijn mountainbike: Ghost SE3000 th. Edition

leffert schreef:fiets iemand nog uit emmen de route van de rietlanden dit weekend. ze hebben een parcourse gemaakt met rondjes van 14 km
Tjsa, ik zou wel willen, maar lig nog steeds uit. Heb sinds begin oktober nog geen meter gebiked. Nog even niet, zal ik maar zeggen. Voor iedereen die wel gaat: het wordt echt super lekker weer. Geniet er van! 8)
Er is misschien wel iets wat je altijd al had willen doen, maar nog nooit de moed voor had: doe het, je kunt uiteindelijk meer dan je denkt!
Gebruikersavatar
Ced
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 15 juni 2016, 17:41
Mijn mountainbike: B'Twin Rockrider 520, 2016 Model
Contacteer:

Hello! I just register on this website and I live in Emmen for a year now and ride often on the tracks around Emmen! :)
Plaats reactie