Zondag 4 september 2005 - Venlo (II)

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

@ Ferry, lees je pb's of meels.

greetz RT
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Iceracer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 275
Lid geworden op: ma 31 januari 2005, 21:11
Mijn mountainbike: Paars met Rose en hij rijdt lekker

Was idd heel leuk gister, maar ikzelf had het idee dat er meer en lastigere heuveltjes in de omgeving waren die ik ook vaak met de lokale club rijdt, maar ikzelf weet er niet echt de weg
http://www.bedrijfskwaliteit.nl om bedrijven in jouw omgeving te beoordelen
Greased Frightning!!!!
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Iceracer schreef:Was idd heel leuk gister, maar ikzelf had het idee dat er meer en lastigere heuveltjes in de omgeving waren die ik ook vaak met de lokale club rijdt, maar ikzelf weet er niet echt de weg
Neem van mij maar aan dat we de lastigste klimmen wel hebben gehad.
Als we alle klimmen in dat gebied hadden meegepakt dan waren er wellicht een paar beginnende bikers die afgehaakt hadden en dat kan m.i. nooit de bedoeling zijn van een let's ride.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Silver
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 7 augustus 2005, 17:09
Mijn mountainbike: Een zilvere Univega Rover 330
Contacteer:

heej

bedankt enrico voor de gezellige en mooie rit :-q , het was zoals je al zei niet te zwaar voor een beginner zoals mij, dit was ook pas mijn eerste forumrit.

en sicos, ut is un leuke foto geworde :wink:
Iceracer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 275
Lid geworden op: ma 31 januari 2005, 21:11
Mijn mountainbike: Paars met Rose en hij rijdt lekker

Enrico schreef:
Iceracer schreef:Was idd heel leuk gister, maar ikzelf had het idee dat er meer en lastigere heuveltjes in de omgeving waren die ik ook vaak met de lokale club rijdt, maar ikzelf weet er niet echt de weg
Neem van mij maar aan dat we de lastigste klimmen wel hebben gehad.
Als we alle klimmen in dat gebied hadden meegepakt dan waren er wellicht een paar beginnende bikers die afgehaakt hadden en dat kan m.i. nooit de bedoeling zijn van een let's ride.
Nee, idd niet. Iedereen moet er lol aan hebben en het is natuurlijk geen prestatietocht, maar het gaat zich erom dat je de persoon achter de user leert kennen
http://www.bedrijfskwaliteit.nl om bedrijven in jouw omgeving te beoordelen
Greased Frightning!!!!
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Iceracer schreef:
Enrico schreef: Neem van mij maar aan dat we de lastigste klimmen wel hebben gehad.
Als we alle klimmen in dat gebied hadden meegepakt dan waren er wellicht een paar beginnende bikers die afgehaakt hadden en dat kan m.i. nooit de bedoeling zijn van een let's ride.
Nee, idd niet. Iedereen moet er lol aan hebben en het is natuurlijk geen prestatietocht, maar het gaat zich erom dat je de persoon achter de user leert kennen
Ja en dat je een beetje wegwijs wordt in een gebied waar je anders niet zo gauw zult komen. Ik heb rekening gehouden met de samenstelling van de groep. Begrijp dat niet iedereen volledig aan zijn trekken is gekomen.
Maar het gaat er idd. om samen een prestatie te leveren Daar zijn we denk ik wel in geslaagd. :-D
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
skyalloy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 328
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 13:17
Mijn mountainbike: 2015 Specialized Epic Elite, 2017 Specialized Venge Vias Pro Disc

Ik heb in ieder geval een heel mooie omgeving ontdekt vlak bij huis, want het is maar iets van 35 km van waar ik woon!!!!
Ik zal er vanaf nu zeker vaker gaan biken!!

Zondag heb ik me prima vermaakt, en daar gaat het om. De afgelopen maanden heb ik al best veel km gereden (ongeveer 5000) dus moe was ik niet echt na deze tocht. Maar ík was absoluut tevreden over de tocht, mooie afdalingen, afgewisseld met een paar bredere paden.

Marco
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Mongooseboy was volgens mij van plan een let's ride te organiseren in Swalmen. Van daaruit ri. Reuver / Tegelen is eigenlijk mooier biken. Meer afwisseling en veel singletracks. :-q
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
skyalloy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 328
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 13:17
Mijn mountainbike: 2015 Specialized Epic Elite, 2017 Specialized Venge Vias Pro Disc

Yes, klopt
Mongooseboy en ik hebben afgesproken een keer contact met elkaar op te nemen om een tochtje uit te zetten op de Meinweg.
Er zijn daar inderdaad heel veel singletracks!!!

Marco
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

skyalloy schreef:Yes, klopt
Mongooseboy en ik hebben afgesproken een keer contact met elkaar op te nemen om een tochtje uit te zetten op de Meinweg.
Er zijn daar inderdaad heel veel singletracks!!!

Marco
Ok Toppie :-q Ik ben in ieder geval van de partij !
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Jongens heb ook genoten afgelopen zondag.Voormij was het ook de eerste keer fietsen met de Forumleden.Maar in het begin had ik het even moeielijk,moest even op mijn tanden bijten bij sommige bergklimmetjes.

Maar naar enkele kmers zat ik weer in mijn ritme(Conditie moet opgekrikt worden).De omgeving was te gek,had niet verwacht zòn mooie omgeving in de buurt van Venlo.

Ik zal eens kijken welke route ik plan voor de "Meinweg".

Jullie horen het wel,

By the way,geslaagde Foto.

Gr,
Mark oet R`munj :wink:
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Silver
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 7 augustus 2005, 17:09
Mijn mountainbike: Een zilvere Univega Rover 330
Contacteer:

ff kijke wanneer dat gaat worden want ik ga graag mee :D :-q
Iceracer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 275
Lid geworden op: ma 31 januari 2005, 21:11
Mijn mountainbike: Paars met Rose en hij rijdt lekker

Ja ik ook.

Ik ben er verleden jaar ook geweest met de toertocht van vlodrop op 28 november 04
http://www.bedrijfskwaliteit.nl om bedrijven in jouw omgeving te beoordelen
Greased Frightning!!!!
Plaats reactie