Beginner Eindhoven en omgeving

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
roonieloonie
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 22 december 2005, 16:34
Mijn mountainbike: B1

Hey, ben nieuw hier op het forum. Ben Ronald (36 jr) uit Eindhoven Zuid.

Morgenmiddag route bij waalre rijden en 2e kerstdag Soerendonk.

Als er bikers zijn, beginnend of niet, kunt me altijd mailen of ik meega.

2 x per jaar organiseer ik een mtb-event in de buurt van La Roche. als je interesse hebt kun je me een mailtje sturen zodat ik tegen die tijd contact opneem. Volgende event zal ergens in mei plaatsvinden.
Spoedy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 437
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 20:50
Mijn mountainbike: Canyon Lux Hobbelpaard
Contacteer:

Doen we, ik zal je ook mail als we gaan biken maar dat zal pas jan 2006 worden.

La Roche= Toppie
Laatst gewijzigd door Spoedy op ma 2 januari 2006, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Proud member of http://www.ATBBikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ][ boompje... ][ MOVIE ATBBikers.nl ][ Samen biken in Brabant ][ Volg ons
greenbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: do 14 maart 2002, 02:00

Klinkt goed zo'n bericht. Ben wel geinteresseerd :-q

2e kerstdag in soerendonk????? info hierover? wilde naar valkenswaard gaan maar soerendonk is misschien ook wel leuk. Nog nooit geweest iig. (mits mijn vinger het toelaat :cry: )
wie z'n fiets lief heeft, trapt erop
scott rider
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: di 19 juli 2005, 18:13
Mijn mountainbike: scott YZ1
Contacteer:

2de kerst dag ga ik ook in valkenswaard bike :)

is wel lache die route


maar wat is da in La roche ?

groetttteeeeeeeeeeee
you want to ride smoot, ride scott
Spoedy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 437
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 20:50
Mijn mountainbike: Canyon Lux Hobbelpaard
Contacteer:

grindbak schreef:Ik ben vandaag paar rondjes in Best wezen draaien, dus ik zal je in ieder geval niet tegengekomen zijn SilentEcho :wink: Ik ben momenteel snotverkouden, dus topprestaties zaten er vandaag niet in :D Onderweg mee mogen genieten van een festival oid dat op het terrein van Aquabest stond.

Het was trouwens erg druk met voetgangers op het parcours, paar keer flink de ankers uit moeten gooien. Het leukste is dan de vuile blikken die je dan krijgt. Meer mensen hier last van?

Als je iemand met een Cube LTD1 (nog een ja) ziet rijden met een snotterende neus en witte helm, zeg even gedag :D
Gezien, ik haalde je in :-q :D
Proud member of http://www.ATBBikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ][ boompje... ][ MOVIE ATBBikers.nl ][ Samen biken in Brabant ][ Volg ons
Ferry
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1104
Lid geworden op: do 22 augustus 2002, 08:52
Mijn mountainbike: roept alweer

Spoedy schreef:
grindbak schreef:Ik ben vandaag paar rondjes in Best wezen draaien, dus ik zal je in ieder geval niet tegengekomen zijn SilentEcho :wink: Ik ben momenteel snotverkouden, dus topprestaties zaten er vandaag niet in :D Onderweg mee mogen genieten van een festival oid dat op het terrein van Aquabest stond.

Het was trouwens erg druk met voetgangers op het parcours, paar keer flink de ankers uit moeten gooien. Het leukste is dan de vuile blikken die je dan krijgt. Meer mensen hier last van?

Als je iemand met een Cube LTD1 (nog een ja) ziet rijden met een snotterende neus en witte helm, zeg even gedag :D
Gezien, ik haalde je in :-q :D
En je hebt een goeg geheugen :~
If you can't ride it, BIKE IT ! ! ! !
Plaats reactie