"De Vijf van LV." (forummeeting) Zat 20-4-2019

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Giant-E schreef: wo 16 januari 2019, 19:45
Lars TB schreef: wo 16 januari 2019, 19:11 Als je het inderdaad op 25-30 man houdt, dan is het nog enigszins overzichtelijk. Maar als we naderhand bij 'In de Kuil' nog wat willen drinken, dan moet je bijvoorbeeld al gaan reserveren om zeker te weten dat er plaats is!
Je mag doorgaans al blij zijn als 2/3e komt opdagen. Zo was dat althans bij de handvol voetbalforummeetings die ik (mede) heb georganiseerd.
Dan heb je bij zoveel deelnemers al dat je lang niet iedereen spreekt, dus in dat opzicht schiet je al bijna je doel van 'forum-meeting' voorbij.
Als iedereen aan een tafeltje gaat zitten met z'n vaste fietsmaten niet nee.....
In een ideale situatie zou je een apart gedeelte met statafels moeten hebben. Maar dan ga je al weer overorganiseren. Wij belden meestal een maand vantevoren de uitbater op dat we eraan kwamen. Zorgde hij weer dat ie genoeg bier in huis had, en zijn vrouw zorgde voor (gratis) hapjes. Dat mocht ook wel want van de opbrengst gingen ze elk jaar op vakantie. :lol:
Nu is het de vraag of het een forum-meeting is of een 5x LV rit en wie er dan nog wel of niet mag komen... .
In eerste instantie een 5x LV rit, die uiteraard gewoon doorgaat maar dit is wel uitgegroeid tot een serieuze forummeeting. Dat zag ik ook niet aankomen.
Regels! En dat voor een ongeorganiseerd non-evenement... !
:-{
Wat mij betreft nu dus stoppen met toevoegingen aan de lijst
Mee eens, 30 is wel de max. Maar dan wil ik wel een bepaalde zekerheid van opkomst. Diegenen die nu al behoorlijk twijfelen kunnen dan beter van de lijst.
Ik twijfel niet :-D mijn ovb is omdat ik een betaalbare bedoel eigenlijk een goedkope vliegticket probeer te vinden :D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Mario070 schreef: do 17 januari 2019, 00:58 Ik twijfel niet :-D mijn ovb is omdat ik een betaalbare bedoel eigenlijk een goedkope vliegticket probeer te vinden :D :-q
Sorry, slechte reden om te vliegen :evil:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Mijn ervaring is dat mtbers wat trouwer komen opdagen. Kan me nog een steel is real meet bij Groesbeek herinneren waar de parkeerplaats te vol stond en we vooral bezig zijn geweest om iedereen bij elkaar te houden. :lol:

(en dit was ongeveer de helft van de groep, de rest waren we kwijt..)

Afbeelding
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Lars TB schreef: do 17 januari 2019, 11:56
Mario070 schreef: do 17 januari 2019, 00:58 Ik twijfel niet :-D mijn ovb is omdat ik een betaalbare bedoel eigenlijk een goedkope vliegticket probeer te vinden :D :-q
Sorry, slechte reden om te vliegen :evil:
Dit is ook niet de reden waarom....het gaat er meer om, hoeveel heb ik er voor over om jou uiteindelijk te ontmoeten.... :-D alles is natuurlijk als grap ik heb er natuurlijk zin an :-q ...maar ik zit helaas iets uit de buurt. .. :roll: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

suravida schreef: do 17 januari 2019, 12:03 Mijn ervaring is dat mtbers wat trouwer komen opdagen. Kan me nog een steel is real meet bij Groesbeek herinneren waar de parkeerplaats te vol stond en we vooral bezig zijn geweest om iedereen bij elkaar te houden. :lol:

(en dit was ongeveer de helft van de groep, de rest waren we kwijt..)

Afbeelding
Maar we gaan nu een vast rondje rijden ....raak je niemand kwijt... :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Mario070 schreef: do 17 januari 2019, 13:35
Lars TB schreef: do 17 januari 2019, 11:56

Sorry, slechte reden om te vliegen :evil:
Dit is ook niet de reden waarom....het gaat er meer om, hoeveel heb ik er voor over om jou uiteindelijk te ontmoeten.... :-D alles is natuurlijk als grap ik heb er natuurlijk zin an :-q ...maar ik zit helaas iets uit de buurt. .. :roll: :wink:
Ik ben diep geroerd!

Maar het gaat alleen maar tegenvallen :winkie:


Dus spaar jezelf het ticket en het milieu!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Dat ding vliegt toch wel met of zonder mij :D ....tegenwoordig het zelfde als de trein bus tram metro....dus het milieu komt niet op mijn blaadje te staan :-D ....ik heb een aantal jaar terug....met zes andere in zo'n kist gezeten :roll: en ik ben haast van mening dat ie leeg ook was gegaan.... :(
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

LV gaat mij nooit tegen vallen... onmogelijk....dus kan ik, kom ik. ... :lol: :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

suravida schreef: do 17 januari 2019, 12:03
(en dit was ongeveer de helft van de groep, de rest waren we kwijt..)

Afbeelding

Zijn die ooit nog teruggevonden? :o :o :o
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

1 dag hiervoor rijd ik de 5 van Schoorl en fiets niet mee de 20e, maar ik pak wel graag een biertje of 5 mee in de kuil als het mag. De troebel / weizen biertjes waar ik wel gek op ben zijn niet lekker hier :bier:
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

NelizRijn schreef: do 17 januari 2019, 15:46 1 dag hiervoor rijd ik de 5 van Schoorl en fiets niet mee de 20e, maar ik pak wel graag een biertje of 5 mee in de kuil als het mag. De troebel / weizen biertjes waar ik wel gek op ben zijn niet lekker hier :bier:
Kun jij als local niet effe de kuil reserveren voor 30 man Niels :D
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Mario070 schreef: do 17 januari 2019, 14:01 LV gaat mij nooit tegen vallen... onmogelijk....dus kan ik, kom ik. ... :lol: :-D :-q
gewoon doen! Je hebt vast nog je fietsen hier liggen toch
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

NelizRijn schreef: do 17 januari 2019, 15:46 1 dag hiervoor rijd ik de 5 van Schoorl en fiets niet mee de 20e, maar ik pak wel graag een biertje of 5 mee in de kuil als het mag. De troebel / weizen biertjes waar ik wel gek op ben zijn niet lekker hier :bier:
Shit die was ik even vergeten, die rijd ik namelijk ook bij knappe omstandigheden.
Dat maakt mijn aanwezigheid voor zaterdag een stuk onzekerder.
Hangt allemaal een beetje van het weer af.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6111
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Rayb81 schreef: do 17 januari 2019, 17:36
NelizRijn schreef: do 17 januari 2019, 15:46 1 dag hiervoor rijd ik de 5 van Schoorl en fiets niet mee de 20e, maar ik pak wel graag een biertje of 5 mee in de kuil als het mag. De troebel / weizen biertjes waar ik wel gek op ben zijn niet lekker hier :bier:
Shit die was ik even vergeten, die rijd ik namelijk ook bij knappe omstandigheden.
Dat maakt mijn aanwezigheid voor zaterdag een stuk onzekerder.
Hangt allemaal een beetje van het weer af.
Schoorl lekker knallen en LV lekker uitrijden. Komt goed
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Rayb81 schreef: do 17 januari 2019, 17:36
NelizRijn schreef: do 17 januari 2019, 15:46 1 dag hiervoor rijd ik de 5 van Schoorl en fiets niet mee de 20e, maar ik pak wel graag een biertje of 5 mee in de kuil als het mag. De troebel / weizen biertjes waar ik wel gek op ben zijn niet lekker hier :bier:
Shit die was ik even vergeten, die rijd ik namelijk ook bij knappe omstandigheden.
Dat maakt mijn aanwezigheid voor zaterdag een stuk onzekerder.
Hangt allemaal een beetje van het weer af.
Prioriteiten...

Als je vor Schoorl kiest, dan trekken wij wel conclusies 8)
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie