Enduro skills training Esneux 17-02-2018 -AFGELAST-

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
MrBrownNL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 5 februari 2016, 17:59
Mijn mountainbike: Cannondale Jekyll 2 27.5", Cube Analog 29"

Beetje kortaf maar gezien het mooie weer morgen en de afgelopen dagen wil ik zaterdag 17-2 weer afreizen naar Esneux om daar de enduro trails te oefenen.

Het idee is om daar om 10:00 te starten vanaf parkeerplaats Rèsidence Mary https://goo.gl/maps/JKHwyqErkPB2" onclick="window.open(this.href);return false;

GPX: https://www.gpsies.com/map.do?fileId=zakzfgftmdsrnloh" onclick="window.open(this.href);return false;
En als het goed is zijn er nog een paar extra trails te ontdekken in het gebied.

Wie o wie gaat er mee?
Laatst gewijzigd door MrBrownNL op vr 16 februari 2018, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
MTBRemco
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 11:59
Mijn mountainbike: Bird Aeris 145

Ik ga zondag met een groepje via facebook in Esneux de tracks van de enduro wedstrijd van afgelopen jaar (of was het 2016?) rijden. Als je zondag kan, kan je uiteraard ook aansluiten. Start is dan ook om 10:00u.
MrBrownNL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 5 februari 2016, 17:59
Mijn mountainbike: Cannondale Jekyll 2 27.5", Cube Analog 29"

Dit weekend helaas gebonden aan de zaterdag...
Gebruikersavatar
Vandenhakopdentakke
All rounder
All rounder
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 10:18

hoe ligt de boel dr bij daar nu?
laatste x dat ik ben geweest was het plakbende
net weg gedooide sneeuw toen
love is in the air time
MrBrownNL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 5 februari 2016, 17:59
Mijn mountainbike: Cannondale Jekyll 2 27.5", Cube Analog 29"

Toen ik er 5 februari dit jaar was waren de afdalingen goed te doen, op de lager gelegen paden wat modder maar niet noemenswaardig. Gezien het mooie weer, op een klein buitje van gisteren na, van afgelopen dagen verwacht ik dat het er nu beter bij ligt dan toen. Op de parkeerplaats ligt de meeste modder ;)
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Ja, lag er echt goed bij dat weekend :lol:
Afbeelding
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
julie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1278
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 12:58
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR, Canyon Torque

MrBrownNL schreef:Toen ik er 5 februari dit jaar was waren de afdalingen goed te doen, op de lager gelegen paden wat modder maar niet noemenswaardig. Gezien het mooie weer, op een klein buitje van gisteren na, van afgelopen dagen verwacht ik dat het er nu beter bij ligt dan toen. Op de parkeerplaats ligt de meeste modder ;)
Het mooie weer? Het heeft hier nog in de nacht van woensdag op donderdag gesneeuwd en de rest van de dag heeft het gemiezerd..
Het vriest 's nachts wel maar niet genoeg, dus het zal er gewoon vettig bij liggen.
Plaats reactie