Enduro-Ride les Hautes-rivires Zaterdag 7 April 2018

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
rutger079
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 13:03
Mijn mountainbike: Hightower LT CC

graduzzi schreef:we gaan het allemaal zien. ik ben er nog niet geweest in ieder geval.
Moab ben ik ook nog niet geweest, en daar ga ik hopelijk volgend jaar heen als het mee zit, misschien dat Mojana meegaat, als andere geintereseert zijn......
Hoe was de Winter Enduro Holiday bij BasqueMTB?
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

uitmuntend, zeer aan te bevelen
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Hallo allemaal, het is vroeg maar.........Ik weet nu nog meer trails daar om een epische dag te maken daar.
Het doel is ca.1500HM bestaande uit zeven beklimmingen en dito gave afdalingen te doen op een dag, dat wordt wel door buffelen, maar belooft wel wat moois te worden.
laten we gaan met een grote groep, zeg zo'n minimaal tien man, en nu komt het leuke............
De datum die komt nog, uiteraard voorjaar ergens eind Maart, tis nog ver maar dit is eigenlijk te polsen.
en reageren maar............................
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Afhankelijk van het weer en de exacte datum heb ik wel zin om mee te gaan.
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Hoop snel hersteld te zijn van mn enkel operatie want lijkt mij wel weer leuk :bier:
Ride a bike!
rutger079
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 13:03
Mijn mountainbike: Hightower LT CC

Ik ben daar ook voor in :-q
Hoe hebben jullie dat afgelopen keer gedaan? Met een overnachting of 'gewoon' vroeg heen/laat terug?
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1002
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Inmiddels drie keer geweest. Inderdaad one day trips dus de helft van de tijd zit je in de auto. Het verveelt daar niet. Ik ga graag weer mee. Een tweedaagse of een combi met iets in de nabijheid (Malmedy, Ninlingspo?) lijkt mij ook wel wat.
Ja, doei !
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik vond 2 dagen wel lekker, hoef je niet als een malloot al die dikke trails te rijden op 1 dag. Sowieso is de rit terug dwars door Belgie ook nog wel eens langer dan je wil... Malmedy ligt volgens mij nog een aardig stukkie de andere kant op trouwens.
Ik ben op vrijdagavond heen gegaan en zondag eind van de middag terug, het moet wel een beetje leuk blijven ;-)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

1) Als de datum uitkomt van de partij, hoop in het voorseizoen daar sowieoso geregeld te rijden; voor 7x omhoog nodig die e-biker uit, ik zorg zelf wel voor een sleepkabel...

2) Zowel Malmedy en Ninglinspo* zijn niet handig te combineren, is snel een 2h rijden omdat er niet echt een handig verbinding loopt. Ninglinspo en Malmedy, of Chaudfontaine, of ... zijn wel goed te combineren (~40min van elkaar). An sich moet je je 2 dagen kunnen vermaken in LHR (de EdlS is ook 2 dagen) maar als je het met een andere lokatie wil combineren komt wat Belgie betreft Davendisse (kom je praktisch langs) of Bouillon eerder in aanmerking (~40min). [de enduro van de Grand Raid Godefoid in handen zien te krijgen en er ligt een DH parcours]

* dan kun je beter een separate trip plannen naar de regio ten zuiden van Liege, zijn daar genoeg bestemmingen waar je je een dag kunt bezighouden: Sart Tilman (zie Trailaddicts afgelopen weekend), Chaudfontaine, Ambleve (=Remouchamps/Ninglinspo), Malmedy, ... Da's max. 45min van elkaar met de auto.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1002
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Twee dagen LHR klinkt ook prima. Voor de combi noemde ik zo maar even twee voorbeelden uit de bucket (alhoewel Malmedy mét lift in gedachten aantrekkelijk klinkt als je al 1500+ hoogtemeters en een paar Rochefort 10 in de benen hebt :D ). De bucket maar gelijk even aangevuld met Cheeta's suggesties.

Nieuwsgierig naar de Grand Raid Godefroy (GRG) kwam ik op deze pagina uit. De GRG is één van de onderdelen die ter stimulering dient van de regio Bouillon. Als je met ca 10 man uit Holland af komt zakken of uit LHR op komt stijgen kunnen zij misschien best iets leuks betekenen?

Edit: ik zag dat een van de forumleden Grand Raid Godfroid heet (waarom die andere spelling :~ ) en de GRG 2014 heeft gepromoot. Na september 2014 echter niet meer actief hier.
Ja, doei !
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

persoonlijk houd ik het op 1 dag, ivm werk twee dagen wordt echt moeilijk. maar we zien wel
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

datum ergens eind maart begin april, uiteraard wordt naar het weer gekeken. hotelletje midden in het dorp kost ca €60,- per nacht
Laatst gewijzigd door graduzzi op zo 24 december 2017, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Leuk initiatief! De vorige let's ride was erg leuk, dus ik ga graag nog eens mee die kant op :)
Peter73
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 6 oktober 2017, 12:40

Hou dit topic ook even in de gaten, zit zelf al een jaar of 8 en dan 3x per jaar 1/2 weken in die omgeving tussen Bohan en Tournavaux.
Ook de eerste week van April volgend jaar, heb dan niet de juiste fiets ervoor (xc hardtail ) maar kan wellicht wel een fully regelen voor die dag :winkie:
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Misschien alvast handig om een lijstje te maken wie er mee wil?
Alvast een opzetje:

1. graduzzi
2. japie carbon
3. RaMoNNeKe (ovb)
4. Joepie de
5. suravida
6. cheeta
7. rutger079
8. Kabookie
9. Peter73

Zo, gaat rap zo :o :tong :bier:
Ride a bike!
Plaats reactie