Enduro-Ride les Hautes-rivires Zaterdag 7 April 2018

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
rutger079
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 13:03
Mijn mountainbike: Hightower LT CC

Joepie de schreef:Zaterdag 21 april nog gegadigden voor LHR?
Als er iets te carpoolen valt te regelen, heb ik er wel oren naar..............ik kom zelf uit Zoetermeer
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

rutger079 schreef:
Joepie de schreef:Zaterdag 21 april nog gegadigden voor LHR?
Als er iets te carpoolen valt te regelen, heb ik er wel oren naar..............ik kom zelf uit Zoetermeer
Carpoolen moet lukken. Kan je een stukje richting het zuiden afzakken met eigen vervoer? Gradus wil ook graag aanhaken en meerijden, wij wonen nabij R'dam. Ik heb een fietsendrager voor drie fietsen, dus gelijk volle bak.
Ja, doei !
rutger079
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 13:03
Mijn mountainbike: Hightower LT CC

Als er iets te carpoolen valt te regelen, heb ik er wel oren naar..............ik kom zelf uit Zoetermeer[/quote]

Carpoolen moet lukken. Kan je een stukje richting het zuiden afzakken met eigen vervoer? Gradus wil ook graag aanhaken en meerijden, wij wonen nabij R'dam. Ik heb een fietsendrager voor drie fietsen, dus gelijk volle bak.[/quote]

PB :-q
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Als iemand mij dan de starttijd ter plaatse en de start lokatie kan laten weten...

Ik zou willen voorstellen een andere deel te proberen dan de vorige keer, waarbij parkeren bij Naux (bij de loopbrug) waarschijnlijk logistieke voordelen biedt. Voor wat een lunch kun je dan waarschijnlijk ook gewoon bij de auto terugkomen als je het een beetje plant.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

cheeta schreef:Als iemand mij dan de starttijd ter plaatse en de start lokatie kan laten weten...

Ik zou willen voorstellen een andere deel te proberen dan de vorige keer, waarbij parkeren bij Naux (bij de loopbrug) waarschijnlijk logistieke voordelen biedt. Voor wat een lunch kun je dan waarschijnlijk ook gewoon bij de auto terugkomen als je het een beetje plant.
PB!
Ja, doei !
Plaats reactie