13-05-2016 - Nunspeet - MTB clinic op BMX track part II

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Ik voorspel droog weer.. die enkele buitjes moet je voor lief nemen.. bikkel of niet ...
Tussen de middag moet je toch even eten ;)

https://www.buienradar.nl/weer/de%20bil ... 83/5daagse" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

regen boeit ook niet zo veel.. tis echter de combinatie gralux en noppen banden als het regent.. dan gaat de baan kapot zeg maar :(

maar jouw weervoorspelling ziet er al positiever uit als die van google.. moet goed komen :-q :D
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Cozmo
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 23 juli 2003, 17:59

Ik moet mij helaas afmelden gezien ik voor mijn werk voor een spoedproject op pad ben vanaf vrijdag. Bummer, want had er wel veel zin in om een beetje aan mijn techniek te schaven. Nu mag ik op zoek naar een andere clinic...
At 140 mph you have no friends
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

Jammers! Ga je gewoon keer met ons mee naar Willingen... :-q
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1463
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Jammer, dit lijkt me echt heeeel leuk. Moet alleen werken op zaterdag.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2017
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

En ik heb er zin in! :)
Gebruikersavatar
Kartoffel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 5 juni 2015, 17:38
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM V4

Ik heb geregeld dat ik vrij ben dus dat gaat niet het probleem zijn, zag alleen wel dat ze flink beroerd weer opgeven... :x
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

Ik heb er ook onwijs veel zin in :) maar vraag me nog even het volgende af, gaat het sowieso door en zien we ter plaatse of we de baan op kunnen of wordt vanavond bij wijze van spreken het veld gekeurd? Verder, als het door gaat, moet ik een lunch pakketje maken of kan ik ter plaatse een versnapering aanschaffen?
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Ik had er ook veel zin in, maar ik weet niet of ik 3 uur (enkele reis) wil reizen om vervolgens zeiknat te regenen :-{ Moet ook met de trein komen dus droge kleren meenemen wordt ook lastig.
Vervelend vind ik het wel voor de organisatie (kingjoop) die misschien meer afmeldingen krijgt ivm de regen.
Ride a bike!
amr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: za 8 augustus 2015, 22:32

Een bui duurt zelden een hele dag... er is een warm clubhuis, dus ala het voor de baan ok is komen we er vast uit :)

Ik laat mn noppenbanden gewoon thuis....
Gebruikersavatar
Old 'n' Rusty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 5 maart 2013, 20:48
Mijn mountainbike: Focus Jam 6.9 nine 2019, Orange 224 evo 2008

Boeien wat voor weer het wordt! Ik hoop dat het gewoon door kan gaan.
Harden the fuck up!
Cannondale Uber V
Focus Jam 6.9 Nine 2019
Orange 224 evo
"We search out more and more challenging terrain and then buy bikes with more suspension and technology to make that same terrain easier to ride." :~
Tjibbe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: di 28 maart 2017, 09:07
Mijn mountainbike: Oude Kenosha nogwat

Ben er ook gewoon bij, wat Amr zegt.
Mar hoe erg is het voor de baan om met noppen te rijden? Ik heb namelijk geen andere banden tot mijn beschikking.

@ Kingjoop. Bestaat de kans dat de clinic afgelast wordt i.v.m. schade aan de baan?
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

we hebben hier net wat dikke buien gehad.. ik rij nu wel even naar de baan toe om te kijken wat de conditie op dit moment is.. ik denk dat die wel gelijk zal zijn aan die van morgen... de voorspelling voor vandaag en vannacht zijn vrij positief (af en toe een bui).. gralux (de toplaag van de baan) heeft langdurige regen nodig om zacht te worden.. als ik buienrader mag geloven gaat het morgen vanaf zo'n 12uur regenen.. nu verwacht ik niet dat dit zodanig gek zal worden dat we geen gebruik meer kunnen maken van de baan.. we hebben een parc ferme en clubhuis om te schuilen mocht het nodig zijn..

maar mocht het echt uit de hand lopen (wat ik niet verwacht) hebben we het geluk dat we midden in het bos liggen en er binnen 5 minuten fietsen heel veel technische trails liggen waar alle punten die we willen behandelen in de clinic ook op uitgevoerd kunnen worden.. de clinic gaan we zowiezo doen 8)
hendrikjan schreef: Verder, als het door gaat, moet ik een lunch pakketje maken of kan ik ter plaatse een versnapering aanschaffen?
Er is een vetpan die we kunnen aanslingeren :winkie: zelf meenemen is natuurlijk ook dikke prima.. onze kantine is niet echt ingericht op lunch en dat soort dingen daar we normaal alleen maar sávonds open zijn.. echter kunnen we smorgens wel even kijken of er meerdere mensen geen eigen lunch bij zich hebben.. dan spoor ik moeders de vrouw even aan om wat te regelen.. 8)
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Gebruikersavatar
gomez
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: vr 6 november 2015, 22:14
Mijn mountainbike: Pilot Custom LTHT

Hoppa, Kingjoop for president.
Alleen weet ik morgenvroeg pas of ik die kant op reis, i.v.m. hoogzwangere vrouw....
Hoop dat ie nog even blijft zitten, want ik heb wel zin in deze clinic (lees hard nodig)
Gebruikersavatar
Old 'n' Rusty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 5 maart 2013, 20:48
Mijn mountainbike: Focus Jam 6.9 nine 2019, Orange 224 evo 2008

kingjoop schreef:de clinic gaan we zowiezo doen 8)
:-q
Harden the fuck up!
Cannondale Uber V
Focus Jam 6.9 Nine 2019
Orange 224 evo
"We search out more and more challenging terrain and then buy bikes with more suspension and technology to make that same terrain easier to ride." :~
Plaats reactie