10 december 2016 SingleSpeed Meeting Dorst en omgeving

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4075
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Ik heb de afterparty gemist en ben iets eerder afgehaakt richting Terheijden, maar het was een super en gezellig singlespeed ritje vandaag. Mooie verzameling star&staal ook, want dat hoort er in de praktijk natuurlijk gewoon bij als je singlespeed rijdt.
Ik verdenk Ruud 74 er toch van iets extra's in een gedeelte van zijn eigen gebakken cake en verse koffie te hebben gestopt (thnx anyway !!!) ........een groepje singlespeeders ging als rook en was niet bij te houden........ik had blijkbaar de verkeerde cake :lol: , maar heb er (ruim 40km incl aan en afrit vanuit huis) niet minder lekker om gereden.
Bedankt voor de organisatie!
Gebruikersavatar
theritz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 26 augustus 2013, 14:46
Mijn mountainbike: El Mariachi SS 2014

Ik heb mij ook prima vermaakt. Jammer van dat stootlek en vervolgens de n00b-fout om een boutje van het wiel kwijt te raken... maar jullie hebben liev gewacht waarvoor dank :)

Na de rondjes was ik er wel klaar met de fiets aan al dat gestuiter bloot te stellen! Dus voor mij geen extra rondje. Dank voor organisatie, was geslaagd!
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Dank allen, was een mooi ritje. Ik heb er van genoten :-q Mooie bonte verzameling staal ook :tong

Speciale dank voor Ruud (of beter zijn vrouw :wink: ) voor de heerlijke cake en koffie en Ijskonijn voor het bier (en Ertje voor het vervoer daarvan) :bier:

Ijskonijn, jammer dat je er niet bij kon zijn, we plannen een keer een volgende rit! Als het wat beter weer is voor Ijskonijnen :winkie:

En :-q :-q :-q voor Pagani die het hele rondje heeft volgemaakt met zijn 40x15!

Ik zal eens kijken of het filmen gelukt is. Zullen wel veel druppels te zien zijn...
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik heb alvast mijn foto's online gezet: http://www.pinkbike.com/u/suravida/albu ... ide-Dorst/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nog een prachtige groepsfoto, al had een deel van de groep net wat te veel haast, dus die staan er niet op ;-)
Afbeelding

Ook achteraan ging het hard...
Afbeelding

En bewegend beeld van de Pagani in het wild:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Was zekers leuk, voor herhaling vatbaar. Andere lokatie zou ook tof zijn
Greetz en allen fijne feestdagen als ik jullie niet meer zie.
Yours
Graduzzi
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

suravida schreef:Afbeelding
Als de fiets klaar is, dan moet de modepolitie maar eens ingeschakeld gaan worden... :kiss: :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Goeie cake, goeie koffie, goeie rit, goei bier. Was gezellig :bier:
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Jep, was een geslaagde ride! Lekker gereden, gezellig gepraat, samen uit samen thuis is ook bijna gelukt, iedereen wachtte toch netjes op elkaar dacht ik zo.
MonkeyRider schreef: ........een groepje singlespeeders ging als rook en was niet bij te houden........ik had blijkbaar de verkeerde cake :lol: , maar heb er (ruim 40km incl aan en afrit vanuit huis) niet minder lekker om gereden.
Bedankt voor de organisatie!
Tja, er moesten ook nog wat geared en suspended bikers gefrustreerd worden Monkey, is hier en daar volgens mij wel aardig gelukt :winkie:

Kortom, dank aan allen die gekomen zijn, ijskonijn/Bart4Bikes voor het bier, en natuurlijk Ruud74 (en mevr. Ruud74 :wink: ) niet te vergeten voor de overheerlijke cake en koffie, echt op z'n Brabants! :-q

Ik zeg: wanneer weer? 8) :-q
Gebruikersavatar
rebyte
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 418
Lid geworden op: di 25 november 2014, 09:43
Mijn mountainbike: Alkmaar

Ziet er tof uit! Volgende keer ben ik er zeker bij :bier:
En kan wat mij betreft ook in Noord-Holland rondje PWN en aftoppen met een rondje parcours Schoorl :-q
Santa Cruz! What else? Alu racebakkie van Canyon en YT gravelbike :bier:
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

En jullie denken toch nog wel een heel klein beetje aan mij... Nou ik zal volgende week (ik ben hele week vrij) op een mooie dag Dorst maar eens opzoeken. (wie is er ook vrij? wie zijn er thuisrijders?).
Ik zal Bart4Bikes bedanken voor het bier namens jullie!
Jammer genoeg was ik er niet bij, maar gezondheid heb je nu eenmaal niet in de hand. Koorts gezakt, maar snot en snot verkouden.
Wie reed trouwens met SingleBe? Zou ik keer live willen zien... Andere bike's ook trouwens, misschien keertje omgeving Utrecht?

Trouwens hoe vonden jullie Dorst, Teteringen en Vrachelen? (tenminste als het de 1e keer was?)
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Bij elke slok Hertog Jan aan jou gedacht konijn :D :bier:
Ik ben thuisrijder maar door de week niet vrij helaas.
Ik reed met de SingleBe :-D

Beterschap, en de volgende keer ben je er gewoon bij!
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

One Only schreef:Bij elke slok Hertog Jan aan jou gedacht konijn :D :bier:
Ik ben thuisrijder maar door de week niet vrij helaas.
Ik reed met de SingleBe :-D

Beterschap, en de volgende keer ben je er gewoon bij!
Elke zaterdag wel beschikbaar? Ik heb er nog een paar vrij in december namelijk... Kan eventueel met Ertje erbij.
Ruud74
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: vr 3 december 2010, 18:22
Mijn mountainbike: a mean green machine

Ook ik enorm genoten vandaag.. voor t eerst met n Let's ride meegedaan en smaakt naar meer..
Dank namens mijn vriendin voor complimenten voor de cake.. met liefde gemaakt!
T biertje nadien smaakte heerlijk en de snert bij het pannenkoekenhuis was en heerlijk warm. Topdag

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Ruud74 schreef:Ook ik enorm genoten vandaag.. voor t eerst met n Let's ride meegedaan en smaakt naar meer..
Dank namens mijn vriendin voor complimenten voor de cake.. met liefde gemaakt!
T biertje nadien smaakte heerlijk en de snert bij het pannenkoekenhuis was en heerlijk warm. Topdag

Het schijnt dat er power-meel in de cake zat. :wink:
Als jij in de buurt van Dorst woont, moeten we binnenkort maar met select groepje eens stukje rijden daar. Door-de-weeks / zaterdagje (eerst cake)
Laatst gewijzigd door ijskonijn op za 10 december 2016, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruud74
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: vr 3 december 2010, 18:22
Mijn mountainbike: a mean green machine

ijskonijn schreef:
Ruud74 schreef:Ook ik enorm genoten vandaag.. voor t eerst met n Let's ride meegedaan en smaakt naar meer..
Dank namens mijn vriendin voor complimenten voor de cake.. met liefde gemaakt!
T biertje nadien smaakte heerlijk en de snert bij het pannenkoekenhuis was en heerlijk warm. Topdag

Het schijnt dat er power-meel in de cake zat. :wink:
Als jij in de buurt van Dorst woont, moeten we binnenkort maar met select groepje eens stukje rijden daar. Door-de-weeks / zaterdagje
Top :-q
Plaats reactie