Mede-biker(s) gezocht regio Angeren/Huissen/Arnhem

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Luuk16
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: do 26 mei 2016, 00:52
Mijn mountainbike: FELT thirty 9 '15

Beste bikers,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Luuk Pruijn en ben 20 jaar oud. Ik woon in Angeren (Gelderland) en ben weer begonnen met MTB'en om mijn conditie op pijl te houden voor mijn sport, ik ben namelijk ex-internationaal motorcoureur (Supersport 600 ONK).

Ik ben op zoek naar iemand die het leuk vind een rondje mee te biken. Ik heb sinds kort een Felt thirty 9 X9-X7 afgemonteerd. Ik begin net weer met mtb'en en kan lekker doorrijden. Vooral technisch is mijn sterke punt.

Mocht jij interesse hebben om een keertje mee te rijden, zowel asfalt of lekker in het bos, voel je vrij om hierop te reageren of een PB te sturen.

Groeten, Luuk
Luuk16
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: do 26 mei 2016, 00:52
Mijn mountainbike: FELT thirty 9 '15

Up??
Paul Rush
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 18:59
Mijn mountainbike: Staal:Ritchey P29, Genesis Croix de Fer 20

Ik denk dat je andersom meer succes hebt, dus als jij je aansluit bij reeds bestaande groepen. De meesten die al gebruik maken of "lid" zijn van bestaande groepen zullen zich niet snel aansluiten bij jou.
Er zijn hier wat draadjes te vinden over Arnhem en omgeving, maar er zijn ook wat groepen in en rond Arnhem actief zoals bij het Mountainbikemuseum, Cyclenation, Roelofs etc.
En wat is hier het praktisch nut van?
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Wil je Snelle Jelle rijden kun je je aansluiten bij MTB-Arnhem of zoals Paul al aangaf bij de mountainbike club van Roelofs. In het topic Fiets(t)er(s) rond Arnhem is meer te vinden. Probeer anders een oproep in dat topic te plaatsen. Cycle Sunday (CycleNation) is tegenwoordig een groep die via Whatsapp afspreekt. Dit is meer technisch/voor de fun rijden. Wil je daar bij aanhaken kun je FracKture een PB'tje sturen.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie