Aansluiten MTB-groepje of fietsmaatje (omgeving Oldenzaal)

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
ABC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 407
Lid geworden op: di 8 februari 2011, 22:04
Mijn mountainbike: Scott Scale 910

Hallo,

Zoals de titel al aangeeft, zou ik graag bij een fietsgroepje aansluiten (of ook een eenling) in de omgeving van Oldenzaal. Ik ben 22 jaar en het lijkt me leuk om wat vaker in gezelschap te mtben i.p.v. alleen. Ik schrijf me zo af en toe in voor een (halve) marathon en ik ben een fanatieke recreatie rijder waar het plezier voorop staat (samen uit, samen thuis). Ik rij gemiddeld tussen de 50- 80 km en het liefst fiets ik op technische paden. Helaas zijn er weinig fietsclubs die recreatieve MTB afdeling hebben en wanneer dit wel het geval is word er oefeningen aangeboden (i.p.v. tochten maken)

Dus als ik een keer mee mag fietsen in jullie fietsgroepje of iemand die het ook leuk lijkt om af en toe samen te fietsen, dan hoor ik het graag!
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

ABC schreef:Hallo,

Zoals de titel al aangeeft, zou ik graag bij een fietsgroepje aansluiten (of ook een eenling) in de omgeving van Oldenzaal. Ik ben 22 jaar en het lijkt me leuk om wat vaker in gezelschap te mtben i.p.v. alleen. Ik schrijf me zo af en toe in voor een (halve) marathon en ik ben een fanatieke recreatie rijder waar het plezier voorop staat (samen uit, samen thuis). Ik rij gemiddeld tussen de 50- 80 km en het liefst fiets ik op technische paden. Helaas zijn er weinig fietsclubs die recreatieve MTB afdeling hebben en wanneer dit wel het geval is word er oefeningen aangeboden (i.p.v. tochten maken)

Dus als ik een keer mee mag fietsen in jullie fietsgroepje of iemand die het ook leuk lijkt om af en toe samen te fietsen, dan hoor ik het graag!
Was aangesloten met de lokale fietsclub je techniek wordt beter (als het goed is) en je leert nieuwe mensen kennen met allemaal dezelfde passie.
Hun fietsen in het weekend vaak ook. Zo bouw je snel een netwerk op met wie je een rondje kan gaan fietsen.

https://www.facebook.com/mountainbikeenschede/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier anders keer je vraag droppen. Hun maken ook wekelijks tochten, veel daarvan zijn dacht ik hier op forum ook actief.
Plaats reactie