Gezocht: mede bikers omgeving Zuid Limburg/Heuvelland

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 30 april 2006, 17:27
Mijn mountainbike: Specialized Epic Marathon

Ik woon nu bijna 4 jaar in Zuid Limburg, maar mis nog wat mede bikers die samen met mij de trails van Zuid Limburg onveilig willen maken (figuurlijk niet letterlijk :-D ).

Ik ben 35 jaar oud en woon nu nog in Nuth, maar ga in juli in het pittoreske Valkenburg wonen, dus het Heuvelland is goed te doen! In de zomer is mijn conditie beter dan in de winter (zoals bij vele bikers :lol: ). In de winter rijd ik 1x per week in het weekend en in de zomer rijd ik gemiddeld 2x per week. Ik maak bijna ieder jaar een meerdaagse Alpentocht waarvoor ik zo'n 6 weken train. Als ik train voor een Transalp rijd ik gemiddeld 3x per week (tussen de 100 en 125 km per week). Ik zeg 'bijna ieder jaar' want dit jaar sla ik voor het eerst sinds 10 jaar over vanwege de verhuizing in Juli (gebrek aan vakantiedagen helaas :( ). Mijn conditie is op dit moment 'mwah'. Heb eigenlijk nog te weinig kilometers gemaakt dit jaar vanwege excuus excuus excuus :winkie:. Maar tochtje van 30-50 km moet goed te doen zijn. (minder mag ook hoor).

qua starttijd in het weekend start ik graag in de ochtend, maar het liefst geen starttijd voor 10:00. Uitzondering kan gemaakt worden, maar ik vind het prettiger om wat later te beginnen. Start in de middag is ook mogelijk wat mij betreft. Door de weeks heb ik alleen mogelijkheden in de avond (na 18:00, maar beter na 19:00).

Ik vind het leuk om uitdagende singletracks te rijden, dus ik rijd vaak mijn eigen routes. Maar ook rijd ik met enige regelmaat op de vaste mtbroutes mocht je dat prettiger vinden.

Laat me weten wanneer je een keer samen wil rijden! Ben benieuwd naar jullie reacties!

Groeten,

Pike
Mijn Specialized Epic Marathon
Wallis Transalp 2012
Maria Alm-Sterzing Transalp 2013
"Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving" - Albert Einstein
Juup
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 19 augustus 2015, 13:26

Misschien is de mtb club Discovery iets voor je?
Gebruikersavatar
Pike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 30 april 2006, 17:27
Mijn mountainbike: Specialized Epic Marathon

Hoi Juup,

Ja daar ben ik lid van geweest, maar ik vond de starttijd erg vroeg (zondag 09:00 of soms zelfs vroeger) en het tempo wat te laag (vaak omdat Discovery regelmatig in grote groepen rijdt van 15+ bikers en soms zelfs 20+ met uiteenlopende niveaus). Ik rijd liever in wat kleinere groepjes.
Mijn Specialized Epic Marathon
Wallis Transalp 2012
Maria Alm-Sterzing Transalp 2013
"Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving" - Albert Einstein
Juup
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 19 augustus 2015, 13:26

Oké er zullen beslist mede bikers in Valkenburg zijn.
En mocht ik een keer laat wakker zijn (ik ben helaas ook een vroege vogel :) )
Dan meld ik me wel hier
DeStiO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: ma 29 maart 2010, 20:34
Mijn mountainbike: Giant Reign advanced 2016

Hey Pike,
Ik woon zelf in Landgraaf en rijdt ook de routes 1a2 maal per week (minimaal). Tevens ga ik vaker met Wittereus mee naar wat ''heftigere'' bestemmingen zoals malmedy/aken enzo.
Zelf ben ik niet beschikbaar (ben op wereldreis) maar ik weet dat Wittereus iemand zoekt om mee in t weekend te rijden. Shoot him a message!
''Ga toch fietsen!'' zeiden ze en daar ging ik........
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Zelf ben ik doordeweeks regelmatig bij jullie in het zuiden
te vinden. Ook voor in de buurt van Luik enzo.
Dus als je doordeweeks ook beschikbaar bent? Laat maar horen.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Gebruikersavatar
Pike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 30 april 2006, 17:27
Mijn mountainbike: Specialized Epic Marathon

@De StiO: tnx ik zal hem eens pb'en!
@Pat. Leuk! Ik kan wel doordeweeks, maar dan wel in de avond. Zou je dat uitkomen? pb kan ook!
Mijn Specialized Epic Marathon
Wallis Transalp 2012
Maria Alm-Sterzing Transalp 2013
"Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving" - Albert Einstein
Gebruikersavatar
olivierhacking
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 12 november 2014, 02:50
Mijn mountainbike: Overal en nergens

Zijn er die volgende week (tussen 25ste en 29ste) gaan MTB'en in Zuid Limburg? Ik ben dan in Gulpen, misschien kennen mensen mooi trails buiten de officiele!
Plaats reactie