Hulp gezocht voor tocht door Nederland.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
mountainbikert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 13 april 2015, 20:35
Mijn mountainbike: Specialized Camber Evo FSR 29

Weer eens een andere uitdaging: Wij fietsen altijd in de omgeving met z'n vieren en een ervan heeft een broer in Groningen, die meestal meegaat op onze buitenlandse tripjes. Nu hebben we het plan opgevat om met z'n vijven bij hem in Groningen te starten en naar Son (bij Eindhoven), onze woonplaats te fietsen. Normaal gesproken geen probleem, maar er moet wel zoveel mogelijk onverhard in zitten, want we zijn geen wielrenners tenslotte :D

Aangezien we door een aantal provincies komen waar vast ook een hoop bikers van hier komen, zijn we op zoek naar tips en hulp om zoveel mogelijk onverharde kilometers aan elkaar te knopen. De kortste weg via Google maps is 256 kilometer, maar da's asfalt. We houden er rekening mee dat door het extra omrijden er nog wel een km of 100/150 bij kunnen komen. Mocht er een vaste route op het traject liggen, dan nemen we die uiteraard wel mee, maar het is niet de bedoeling om hele routes te gaan rijden en veel extra km's te doen.

We hebben voldoende Garmin spul bij ons waar we de uiteindelijke GPS track in kunnen zetten, dus het zal geen probleem zijn om op een bepaald punt een vaste route te kunnen verlaten!

Maar is het haalbaar om op deze manier een route bij elkaar te sprokkelen? Want we kunnen natuurlijk wel avonden op Google maps doorbrengen, maar de locals weten vaak de leuke routes beter! En als er uiteindelijk een GPS track uitrolt, kan iedereen die gebruiken om hem ook eens te rijden of een deel ervan. Wie wil er helpen?
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Even googlen op TNNZ!
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Waarom niet gelijk doorpakken en naar het drielandenpunt doorsteken?
MTB Xperience heeft er zelf een rit voor
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
mountainbikert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 13 april 2015, 20:35
Mijn mountainbike: Specialized Camber Evo FSR 29

suravida schreef:Even googlen op TNNZ!
Ik wist niet eens dat het bestond :D Nu even de bijbehorende track erbij zoeken.
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Pieterpad in op nemen?
mountainbikert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 13 april 2015, 20:35
Mijn mountainbike: Specialized Camber Evo FSR 29

reaction 67 schreef:Pieterpad in op nemen?
Weet niet of al die wandelaars nou zo blij mee zijn.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

En als ik de TNNZ (Trans Nederland Noord-Zuid) topic op dirty-pages moet geloven is het Pieterpad ook helemaal niet leuk om te fietsen.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 507
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

Pieterpad hier in de omgeving (Belfeld/Reuver) zit in ons wekelijkse rondje,veel bochtenwerk kleine klimmetjes en afdalingen en vooral technisch erg leuk om te doen
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... ack+van+nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien kun je hier wat uithalen. Loopt van `t Harde naar Ermelo. Ik zou hem nog een keer opnieuw kunnen opnemen maar niet volgende week al. :-D
"This species has amused itself to death"
Plaats reactie