4 t/m 12 juni '16 - Vogezen - 2 Enduro's en/of trails rijden

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Botloos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 399
Lid geworden op: di 18 september 2012, 19:30
Mijn mountainbike: Canyon!

Ik ben op zoek naar enkele enthousiaste AM/Enduro rijders die zin hebben om in 9 dagen, 2 enduro wedstrijden te rijden en een paar dagen relax trails rijden in de vogezen.

Eerst even wat over mezelf, ik ben een enthousiaste rijder van 27 uit Brabant en heb al eerder wat enduro's gereden in België. Mountainbike nu ongeveer 5 jaar en rijd ondertussen 2 jaar regelmatig in Duitsland, België en heb een enkele trip naar Luxemburg, Wales en de Vogezen gemaakt. Qua techniek vind ik mezelf redelijk kundig, maar nog ben nog niet uitgeleerd. Conditioneel zit alles wel goed en trap ik aardig wat kilometers weg.

Mijn plan is vooralsnog om vrijdag 3 juni in de middag naar La Bresse te rijden en dat eerste weekend daar dus de 2 daagse Enduro des Hautes Vosges te rijden en een paar dagen daarna te gaan biken in de omgeving. Ik ben daar eerder dit jaar geweest en voor degene die er nog niet geweest zijn, het is echt een geweldig mooi gebied! Elke dag biken wordt misschien wat teveel dus 1 of 2 dagen de tourist uithangen of lamballen zijn niet overbodig. Het weekend van 11 en 12 juni vind de Enduro de la Semoy plaats in Thilay, wat alweer een heel eind richting Nederland is, dat is dus de 2e enduro en meteen de afsluiting van de week.

Qua overnachten gaat de voorkeur uit naar een camping om de kosten wat te drukken maar als het weer niet mee wil werken zal een andere optie als een airbnb of ander huisje beter zijn.

Lijkt mij een erg mooie week!

Kun je geen hele week, gedeeltelijk, alleen de enduro's of alleen het trail rijden? Hoe meer zielen hoe meer vreugd, ook al is het maar enkele dagen.
Laatst gewijzigd door Botloos op za 6 februari 2016, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
"If you call yourself a "mountainbiker" and you dont love it all (DH, enduro and XC) then you're doing it wrong!" Jared Graves
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1800
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Als ik kan, en het weer ziet er goed uit daar, dan ga ik mee :)
Weet niet of ik de enduro's ook mee ga doen, ga ik me wel ff in verdiepen voor die tijd.
Botloos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 399
Lid geworden op: di 18 september 2012, 19:30
Mijn mountainbike: Canyon!

Vooralsnog weinig animo voor de enduro's maar wel voor een paar dagen trails rijden, heb al een paar personen meer die zeggen mee te willen. Lang weekend, donderdagochtend vertrekken en zondagavond weer thuis is voor nu het idee maar ik heb nog steeds interesse in de enduro's mocht iemand mee willen.
"If you call yourself a "mountainbiker" and you dont love it all (DH, enduro and XC) then you're doing it wrong!" Jared Graves
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Hb je je oproep ook op Dirty-pages.nl gepost? Ik denk dat je daar meer interesse wekt.

Dit forum is toch meer van de spendex, Strava, rondetijden, "wat nou techniek als het maar snel was" types.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
rutger079
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 13:03
Mijn mountainbike: Hightower LT CC

maverick76 schreef:Hb je je oproep ook op Dirty-pages.nl gepost? Ik denk dat je daar meer interesse wekt.

Dit forum is toch meer van de spendex, Strava, rondetijden, "wat nou techniek als het maar snel was" types.

Hahahahaha.....
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

maverick76 schreef:Hb je je oproep ook op Dirty-pages.nl gepost? Ik denk dat je daar meer interesse wekt.

Dit forum is toch meer van de spendex, Strava, rondetijden, "wat nou techniek als het maar snel was" types.
Dat valt wel mee, alleen komt mij die week bijvoorbeeld in zijn geheel niet uit...

Je kunt ook een ieder die meedoet met de Endurocup etc een pb'tje sturen...
Uiteindelijk, je moet maar net deze oproep onder ogen krijgen.
Botloos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 399
Lid geworden op: di 18 september 2012, 19:30
Mijn mountainbike: Canyon!

Al even niet meer gekeken hier, maar er zijn volgens mij toch wel wat rijders hier die net wat meer rijden dan het rondje om de hoek en graag eens een enduro wedstrijd rijden. Misschien dat de oproep beter in het Freeride/Downhill subforum past.

Dirty-pages is nou niet echt een bijster actief forum helaas, alleen de koopjeshoek doet het er goed.
"If you call yourself a "mountainbiker" and you dont love it all (DH, enduro and XC) then you're doing it wrong!" Jared Graves
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Tja, zelfs de inschrijving die al vroeg is is nog ruim twee maanden weg...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Botloos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 399
Lid geworden op: di 18 september 2012, 19:30
Mijn mountainbike: Canyon!

cheeta schreef:Tja, zelfs de inschrijving die al vroeg is is nog ruim twee maanden weg...
je kunt maar beter op tijd zijn toch?
"If you call yourself a "mountainbiker" and you dont love it all (DH, enduro and XC) then you're doing it wrong!" Jared Graves
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

Ik ben dan weer zo'n spandex strava figuur, maar ga wel elk jaar in la bresse trails zoeken.
Ik kan een huisje op deze camping aanraden:Domaine du Haut des Bluches : camping, chalets, chambres

https://goo.gl/maps/t4GzSzys95B2" onclick="window.open(this.href);return false;
Botloos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 399
Lid geworden op: di 18 september 2012, 19:30
Mijn mountainbike: Canyon!

Volgende week zaterdag, 13 februari, begint de inschrijving voor de Enduro de la Semoy en de Enduro des Hautes Vosges.
Is er nog iemand die mee wil voor de hele week of een deel daarvan?
"If you call yourself a "mountainbiker" and you dont love it all (DH, enduro and XC) then you're doing it wrong!" Jared Graves
rutger079
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 13:03
Mijn mountainbike: Hightower LT CC

Volgens mij zocht "dustin" ook een metgezel (len) voor de Vosges Enduro. Moet je maar ff zoeken op het forum.
Plaats reactie