Let's ride in Portes du Soleil, 9-19 augustus!

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Suzanne04
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 11 februari 2016, 00:02
Mijn mountainbike: Trek 8000, Liteville 301

Voor wie toevallig nog op zoek was naar een mtb-plan deze zomer: join ons tussen 9 en 19 augustus in Portes du Soleil :-D

Oke, beetje context: net zoals voorgaande jaren ga ik ook deze zomer weer met een groep mtb vrienden een week of anderhalf fietsen ergens in Europa. Dit jaar staat Portes du Soleil (wederom) op de planning. En nu dachten we: misschien zijn er wel enthousiastelingen die zich willen aansluiten bij ons bescheiden kampementje. We zullen namelijk op een camping gaan staan (kandidaten zijn nu Les Gets, Châtel of Champery) waar vandaan we zo naar de lift kunnen rollen. En dan lekker bike parken maar! En zo nu en dan een leuke (dag)tocht. En 's avonds (hopelijk) kampvuurtje. Met biertjes, wijntjes en/of Franse kaas. En af en toe aan het eventuele zwembad hangen of een dagje andere toeristische dingen doen. Dat werk.

Wat we tot nu toe weten: er vertrekt rond 9 augustus (kan nog een dagje eerder of later worden) een volle auto vanuit Maastricht richting Portes du Soleil. In die auto drie mensen: mijzelf en twee anderen, twee dames en een heer. Ergens tussen 11-8 en 18-8 zullen nog drie vrienden (drie heren) zich bij ons aansluiten. Nog niet helemaal duidelijk hoeveel dagen die er zijn. Uiterlijk 19-8 zal het hele zooitje weer vertrokken zijn.

We hebben tot nu toe een gezellige gemixte groep van zowel ervaren down hillers/enduro rijders als ook wat minder ervaren mensen (met een gezonde dosis lef en zin om harder te rijden). Allemaal tussen de 25 en 28 jaar oud geloof ik, zo ongeveer.

Dus: wie heeft er zin om een weekje, of langer of korter, met ons te komen fietsen in de Frans/Zwitserse Alpen? Dames, heren, beginners, gevorderde, bejaard of piepjong, laat maar weten als er animo is! Dan kunnen we eventueel plannen beetje afstemmen en in elk geval op de hoogte houden qua precieze data en welke camping het wordt. We hebben waarschijnlijk geen extra plekken in de auto's, maar geef maar een gil als vervoer het enige bezwaar zou zijn, dan kunnen we altijd even mee denken.
Luuc91
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 25 augustus 2009, 17:12
Mijn mountainbike: N + 1
Contacteer:

Ja leuk! heb er zin in :bier:
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Dat is precies de week dat ik geen vrij kan nemen. Ik ben de week van 9-8 nog wel vrij. Ik zal eens kijken of ik een lang weekendje die kant op kan komen.
Suzanne04
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 11 februari 2016, 00:02
Mijn mountainbike: Trek 8000, Liteville 301

Leuk! Laat maar weten, dan houden we je op de hoogte over wanneer we precies vertrekken enzo
Plaats reactie