Bike(ste)rs omgeving t gooi

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Sander29er
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 4 mei 2016, 21:57

Ja lijkt mij ook wel wat.
Tinus79
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 15 mei 2016, 13:51

Ik kom uit Zeewolde, ga graag mee ook!!!!
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15566
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik heb nu even niet zoveel tijd en ben de meeste weekenden weg (er even van uitgaande dat dan de meeste mensen zullen kunnen en willen). Begin juni zal ik een paar data opgooien in Let's Ride, hier een linkje posten en dan zullen we eens kijken of we een leuk lokaal ritje kunnen organiseren :-q
Roberto-E
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 22 mei 2016, 21:54

Kom zelf uit Hilversum en woon vlakbij de Lage Vuursche, en rol daar zon 2 keer per week door het bos.
En lijkt me leuk om een keer mee te rijden!
Daarnaast altijd leuker om samen te mountainbike, dus keertje afspreken rond Hilversum stuur dan even een pbtje.

Gr,
Erik
Tgwtje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 3 april 2016, 14:42

Hoi hoi

Lijkt me leuk om idd gezellig met een aantal te gaan mtben.
Zoals ik al eerder zei ben nog maar een beetje ern beginner maar een km of 30 moet wel lukken.
Ik hoor het wel als er wat meer bekend is.

Groetjes
Dirty Harry
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 330
Lid geworden op: za 13 december 2008, 18:47
Mijn mountainbike: Cannondale f800sl, ,Klein attitude, Ventana El Chiquillo
Contacteer:

George schreef:Ik heb nu even niet zoveel tijd en ben de meeste weekenden weg (er even van uitgaande dat dan de meeste mensen zullen kunnen en willen). Begin juni zal ik een paar data opgooien in Let's Ride, hier een linkje posten en dan zullen we eens kijken of we een leuk lokaal ritje kunnen organiseren :-q
"Gooi" maar wat op , ik wacht af :-q
mijn Klein is groot genoeg
Subonno
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: ma 30 maart 2009, 14:12
Mijn mountainbike: Bergamont 7Five

Ik dacht zelf het mountainbiken weer een beetje op te pakken, ik ben al even verhuisd naar Hilversum. Volgens mij is Lage Vuursche wel erg dichtbij, heb je in regio 't Gooi een vignet nodig?
worstkaas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 529
Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019

Subonno schreef:Ik dacht zelf het mountainbiken weer een beetje op te pakken, ik ben al even verhuisd naar Hilversum. Volgens mij is Lage Vuursche wel erg dichtbij, heb je in regio 't Gooi een vignet nodig?
Geen vignet nodig.
Gebruikersavatar
janvangastel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: ma 1 mei 2017, 18:59
Mijn mountainbike: Huizen
Contacteer:

Je mag in alle gebieden van het Goois Natuurreservaat (GNR) rijden op alle fiets- en wandelpaden. Dit heet 'het gedoogbeleid'. Niet op wildwissels en ruiterpaden. Zie https://gnr.nl/blijf-op-de-hoogte/nieuw ... ainbikers/. Soms lees je ook dat je tot 10.30 uur wel op ruiterpaden mag, bijvoorbeeld hier: https://gnr.nl/media/1730/kbg-vergaderi ... ijlage.pdf. Zoals al opgemerkt, heb je geen vignet nodig. van tijd tot tijd zijn er controles aangaande de gedragsregels.
myradon
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 31 mei 2013, 00:14

Hallo! ik zoek een fietsmaatje in of rond Hilversum. Zondags ga ik graag het bos in en of over de heide. Wie zit zondags op de fiets en kan ik aansluiten?
Plaats reactie