MTB Mierlo Gulbergen

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Ridge77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 217
Lid geworden op: di 12 november 2013, 13:50

Wanneer ik alleen op de gulberg wil trainen, waar kan ik dan mijn auto het kortst bij parkeren?

Misschien wel handig om er bij te vermelden ik kom vanuit Budel, ik rij dan binnendoor over Geldrop.
Pain, is the french word for bread
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Eeneind II in Nuenen of spaarpot (oost) in Geldrop.
Daar moet toch wel voldoende plaats zijn om je auto neer te zetten.
Dan zit je in een paar minuten op die puist. :)
Ridge77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 217
Lid geworden op: di 12 november 2013, 13:50

:-q

Vandaag rondje Gulbergen gedaan, eigenlijk 7x :winkie:.
Leuk rondje, niet super uitdagend, maar wel lekker om eens wat hoogte hm's te trainen en niet naar Zuid-Limburg af te moeten reizen.
Pain, is the french word for bread
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Volgende keer dan ook maar de (extra) paadjes erbij pakken, die zijn ook wel lekker voor je training.
Je ziet er voldoende bikers meerdere paden rondjes maken. Volg er gewoon een paar, dan weet je gauw genoeg de mogelijkheden...
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

Pas ook weer een avondje Gulbergen gehad. Ik moest meteen terug denken aan de nacht tijdens de 24uurs. Man man wat heb ik afgezien tijdens de nacht toen we besloten om 2x achter elkaar die bult over te gaan. Ik dacht dat ik kapot ging haha.

Maar goed, mag niet klagen want er fietsen beesten rond die 24 uur alleen fietsen en continue die bult over gaan.

Ik had afgelopen keer 10x naar boven gefietst. De meeste keren het "24 uurs" parcours, voor de kenners, en een paar keer de bochten beklimming omhoog. Mooi 500 hm's gehad. Nu uitbreiden. Rustig aan de HM's training voordat het september is.
#Skraleanjers
Gebruikersavatar
Brabobiking
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 199
Lid geworden op: do 7 juli 2011, 19:57
Mijn mountainbike: Is een Spanjaard.

Zal morgen eens kijken of ik er bij kan zijn.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

john k schreef:Gister morgen samen met mijn vriendin eens wezen kijken of we het rondje gevonden kregen.
Ik denk dat we het rondje gevonden hebben. Zo niet, hebben we nu ook leuke rondjes gefietst.
Gelijk maar even de camera op het fietsje geklikt.
Hier de link naar het filmpje: https://youtu.be/j7guEeJwZoY" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, dat is 'm ongeveer.
Bij 6:30 pak ik meteen het grindpad, maar dit singletrackje maakt 't nog wat zwaarder.
De hoogtemeters zullen weinig tot niets uitmaken.
Ik ga jouw variant ook eens proberen, op mn singlespeed. :roll:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
John83
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: za 30 augustus 2014, 15:41

Ik ga proberen woensdag aanwezig te zijn, kan wel wat klim training gebruiken...
Gebruikersavatar
Brabobiking
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 199
Lid geworden op: do 7 juli 2011, 19:57
Mijn mountainbike: Is een Spanjaard.

OPGEPAST op de afdaling langs het hek richting het kantoor.
Onder aan de afdaling hebben ze een grote greppel en bult gemaakt waar je niet omheen kunt.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Brabobiking schreef:OPGEPAST op de afdaling langs het hek richting het kantoor.
Onder aan de afdaling hebben ze een grote greppel en bult gemaakt waar je niet omheen kunt.
Ja wat een k#t streek !
En beneden hebben ze wel een lint gespannen, maar boven niet, dus als je ff niet ver genoeg vooruit kijkt :o
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Bartica Mel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 18 maart 2012, 17:20
Mijn mountainbike: Gazelle w4, Specialized xc pro.
Contacteer:

Ontzettend jammer dat dit korte steile stuk klimwerk 'gesaboteerd' is. Één keer ooit mijn ketting gebroken en hier gebeurde het want ik genoot ervan om uit het zadel omhoog te knallen. 'Broken chain hill' zal ik voortaan erg missen.
tati
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4155
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 22:39

ThaSingleTrackMastah schreef:
Brabobiking schreef:OPGEPAST op de afdaling langs het hek richting het kantoor.
Onder aan de afdaling hebben ze een grote greppel en bult gemaakt waar je niet omheen kunt.
Ja wat een k#t streek !
En beneden hebben ze wel een lint gespannen, maar boven niet, dus als je ff niet ver genoeg vooruit kijkt :o
Als je dit niet ziet ben je behoorlijk blind.
Volgens mij is de geul ook alleen maar gegraven omdat erachter gras gezaaid is. Als ze dat pad niet even dicht zouden gooien is dat gras binnen no time kapot gereden.

Wel jammer, mijn broer en ik hadden daar vorig jaar de competitie om steeds van elkaar de KOM af te pakken.
Gaat dus voorlopig niet lukken om die weer terug te pakken van hem :cry:
MOUNTAINBIKING
Because footbal, baseball, bowling & golf only require ONE BALL
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

tati schreef:...
Als je dit niet ziet ben je behoorlijk blind.
Volgens mij is de geul ook alleen maar gegraven omdat erachter gras gezaaid is. Als ze dat pad niet even dicht zouden gooien is dat gras binnen no time kapot gereden.

Wel jammer, mijn broer en ik hadden daar vorig jaar de competitie om steeds van elkaar de KOM af te pakken.
Gaat dus voorlopig niet lukken om die weer terug te pakken van hem :cry:
Ha, gelukkig zag ik het ruim op tijd, dus het valt nog mee.
Toch link, er zijn zat omstandigheden te bedenken waarbij je dit te laat in de gaten hebt.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie