Bike maatje Amsterdam gezocht

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
mbikef
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 1 maart 2015, 08:54

Ik kom zelf uit amsterdam en ga regelmatig bike op het parcours schoorl, spaarnwoude of noordwijk. Nu is mijn huidige maatje al een lange tijd uitgeschakeld i.v.m. fysieke klachten.
Als je eens wilt afspreken op het parcours, of gewoon rondje amsterdam laat maar weten!

Gr, Frank

Man
28 jaar
Bike: Trek fuel EX8
Biking: aantal jaar (alle niveau's zijn ok - zoek liefst wel een maatje met een redelijke conditie ;) )
Cuisan
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 16 maart 2015, 15:14

Hoi Frank,

Lijkt me gezellig eens samen op pad te gaan. Kom ook uit Amsterdam (Buitenveldert). Ben wel een beginnende mountainbiker maar doe verder bijna alles op de stadsfiets en sport daarnaast veel (fitness/ boksen). Denk dat ik je redelijk bij moet kunnen houden en anders gelijk een mooie uitdaging!

Ben vrijdag altijd vrij van werk, dat is voor mij een optie, net als de meeste weekenden of wo avond. Laat maar weten.

Groeten, Sander (30 jaar)
Fiets: Trek 8000 XT FOX 1x9
CDorresteijn
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 10 augustus 2011, 00:22
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SLX 7.9 2013

Hi mannen,

Als jullie nog steeds wel eens gaan fietsen zou ik graag aanhaken. Ben beginnende mountainbiker maar vrij ervaren fietser (triathlon), en heb dus een aardige conditie.

Hoor graag!
Groet,

Carlo (26 jaar)
Canon Grand Canyon 7.9
mbc de noordbikers
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: vr 18 juli 2014, 20:42

Misschien een idee om eens aan te haken op onze dinsdagavond training in Hoofddorp? Ontmoet je tevens veel andere bikers uit de regio!

Iedere dinsdagavond 0m 19 uur bij het pannekoeken paviljoen aan de kruisweg
De mountainbike vereniging voor de Bollenstreek en Haarlemmermeer
http://www.noordbikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/mbc.denoordbikers" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie