Beginners omgeving Amersfoort

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Rolla78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 177
Lid geworden op: do 28 februari 2013, 18:30
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 27,5"

Aangemeld voor het app groepje!
Gebruikersavatar
theritz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 26 augustus 2013, 14:46
Mijn mountainbike: El Mariachi SS 2014

Inmiddels zijn er wat ritjes geweest en morgen gaat er nog eentje los. Dus het begint te lopen. De groep is nu ruim 10 personen. Er zit vooralsnog geen structuur in wat we rijden, het heeft een groot ad hoc gehalte :-) En dat houden we zo!
JeroenLin
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: do 6 september 2012, 11:18
Mijn mountainbike: Cube LTD SL 29 (2013)

Ik voel me ook net weer een beginner na een aardige tijd veel te weinig gefietst te hebben :-). Lijkt me leuk om me ook eens bij jullie aan te sluiten! Ik woon zelf in Vathorst trouwens. PB gestuurd met 06!
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1066
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Wordt er wel eens doordeweeks overdag gefietst?
Werk onregelmatig, dus ben op zoek naar mensen die ook overdag tijd hebben :)
Gebruikersavatar
theritz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 26 augustus 2013, 14:46
Mijn mountainbike: El Mariachi SS 2014

We doen maar wat, daar komt het wel op neer. We hebben iemand die graag woensdagen fietst, de andere weer 's avonds, ik zelf weer in weekenden in de ochtenden en vrijdagmiddagen... "t Komt op als poepen!" zoals we dan in Amersfoort zeggen. Dat is dus net de clou van de groep: kwak er mensen in en kijk waar het schip strandt. Tot nog toe al wat ritjes succesvol bij elkaar gekomen dus gewoon de groep in komen en dan zie je het vanzelf.
Gebruikersavatar
bk600
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: zo 15 juli 2012, 16:43
Mijn mountainbike: is een BMC

Waar moet ik aan denken qua afstanden en locaties?
pointblanque
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: di 3 mei 2011, 12:37

Dat is allemaal wisselend.
Net als conditie en techniek, dat is juist wat het leuk maakt.
Locaties is voor de meeste alles in de buurt wat haalbaar is binnen een x tijdbestek.
Dus, zeist, austerlitz, amersfoort, den treek, soest, soesterduinen, lage vuursche, amerongen, e.d.

Het meeste word ad-hoc afgesproken en soms gepland een paar dagen van te voren.
Ben laatst mee geweest met een ritje met nog 2 uit het groepje en was echt ontzettend leuk!
Gebruikersavatar
bk600
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: zo 15 juli 2012, 16:43
Mijn mountainbike: is een BMC

Ok, klinkt goed. PB verzonden.
Gebruikersavatar
theritz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 26 augustus 2013, 14:46
Mijn mountainbike: El Mariachi SS 2014

De groep groeit hard en inmiddels wordt er gewerkt aan een Facebook groep voor het meer geleuter zodat de whatsapp groep voor de daadwerkelijke fietsafspraken blijft :-) want met twintig man in de groep begint het wat euh...rommelig te worden ;)
Gebruikersavatar
POC
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 5 juni 2015, 16:08
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 RS

Ik kom uit Soest, dus ik zou ook wel graag willen aansluiten. Ik heb de laatste twee jaar op de racefiets gefietst, dus er was niet meer zoveel van de mountainbike gekomen. Heb nu een nieuwe gekocht die ik in week 27 kan ophalen.

Ik zag ook dat er een andere thread loopt voor renners in de omgeving Amersfoort.
Gebruikersavatar
theritz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 26 augustus 2013, 14:46
Mijn mountainbike: El Mariachi SS 2014

Stuur mij een PM met je 06 en ik kwak je in de groep. Het aantal ritten is enorm gestegen sinds het weer beter is!
Ghost89
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 12 juni 2015, 12:40
Mijn mountainbike: snel

Heren.

Leuk initiatief, zelf ben ik woonachtig in Utrecht en zoekende na bikers die inderdaad het leuk vinden om samen in deze omgeving wat rondjes te fietsen. Ben wel nieuw in deze sport, maar zou me graag willen aanmelden als dat mogelijk is :-q Doordeweeks en in het weekend ben ik altijd wel voor in! Zijn er meer bikers uit Utrecht zelf trouwens?
Gebruikersavatar
theritz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 26 augustus 2013, 14:46
Mijn mountainbike: El Mariachi SS 2014

Het groepje zit vol Amersfoorters. Ik perk het groepje puur om het hanteerbaar te houden op Amersfoort en directe omgeving af. No hard feelings :)
Gebruikersavatar
BruceAllMIkety
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 172
Lid geworden op: za 27 maart 2010, 14:50
Mijn mountainbike: Blauwe Kenjen
Contacteer:

Hart verwarmend zo'n reactie....

Mocht je het niet te ver vinden om naar Leersum/Amerongen te knorren : Ik neem je graag een keer mee op sleeptouw Ghost89 !
Gebruikersavatar
theritz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 26 augustus 2013, 14:46
Mijn mountainbike: El Mariachi SS 2014

Het topic heet "Beginners omgeving Amersfoort" BruceAllMikety. Dan lijkt het mij niet zo vreemd dat we Utrecht buiten scope laten als we (wij, in de groep) merken dat het met alleen wat er vanuit Amersfoort komt al lastig is om af te spreken en het behapbaar te houden. Laat staan als we de regio vergroten naar 25 kilometer rond Amersfoort...

Niet uit rottigheid maar uit praktische overweging dus. En daarom is jouw stemmingmakende opmerking ook zo fijn om te lezen. Not.
Plaats reactie