Mountainbike.nl Warempage weekend nummer 9, 4-6oktober 2013.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Tom-s
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 10 oktober 2007, 17:00
Mijn mountainbike: is 8kg
Contacteer:

Er komt weer een mountainbike.nl bikers weekend aan!

De Captain Enrico zit momenteel in het buitenland en kan de organisatie van deze editie daarom niet op zich nemen.

Warempage is een dorpje in de Belgische provincie Luxemburg, ca. 8 km. ten noorden van La-Roche-en-Ardenne en 20 km. ten westen van Houffalize.

Hier ligt herberg "La Vache" die wordt gerund door de zeer gastvrije Nederlandse eigenaren: Lydia & Philip Snoeck.

Dit adres staat garant voor sfeer, gezelligheid en niet te vergeten..... overheerlijke maaltijden :bier:

De bos- en heuvelrijke omgeving leent zich uitstekend voor een avontuurlijke mountainbiketocht.

Door de centrale ligging zijn de vaste mtb-routes van La Roche-en-Ardenne en Houffalize makkelijk te bereiken.

Bij voldoende belangstelling wordt voorafgaande aan het mtb-weekend een zgn. "warming-up" rit gehouden.

Het aanvangstijdstip zal rond 14.00 uur zijn op een nog nader bekend te maken locatie in de Ardennen (Deelname staat los van het overige programma.)

Zowel bij aankomst op vrijdagmiddag als zondagmiddag bij het vertrek bestaat er de mogelijkheid voor een warme maaltijd (op zondag i.p.v. de soepmaaltijd)

Deze maaltijd dient afzonderlijk betaald te worden (kosten € 20,-) Bij belangstelling graag even aangeven.

Wat fietsen we dan?

We rijden in totaal 120 - 160 km in 3 dagen. We rijden niet de vaste routes van de regio maar combinaties van mooie routes met paadjes welke bekend zijn uit verschillende marathons tot doorsteekjes welke enkel de 'locals' kennen. We fietsen in 2 groepen, een turbo en een diesel groep, waarbij de diesel groep onder begeleiding zal staan van Mr La Vache (Philip) welke de steek op zijn duimpje kent en de groep het beste van de streek zal voorschotelen.

Wat moet ik meenemen ?

Toiletgerei, evt. medicijnen, slaapzak of dekbed, warme kleding voor 's avonds, handdoeken, vuilniszak voor natte / vuile kleding bij vertrek. En uiteraard je wielerkleding met evt. reservesetje. / reserve binnenbanden - plakspullen. Evt. doek / zeil ter bescherming van je mtb in de stallingsruimte.

Wat zijn de kosten ?

Prijs voor het weekend is € 97,5,- (2 overnachtingen, 2 x ontbijt / lunchpakket, 3 gangenmaaltijd cq. BBQ op za. avond, koffie en thee gratis (overige consumpties voor eigen rekening). Aanbetaling € 47,5- restant (€ 50,-) te voldoen bij aankomst. Annulering voorwaarden La Vache.
Vooraf checken:

Om onnodige pechgevallen te vermijden: de technische staat van je bike. In het bijzonder de remblokken / banden.

Verplicht:

Uiteraard een valhelm + een gegevensdrager (personalia, bloedgroep, verzekeringsgegevens etc.)

routebeschrijving naar herberg "La Vache"

Voorwaarden deelname

Deelnemerslijst:

Luke
B@rt
Lenno
Dion
Ewout
Bart
Martijn
Sander
Erik
Tom
Bram

Er zijn nog 10 plaatsen vrij.
Deelname op basis van volgorde van aanmelding (+betaling).
De conditie om een tocht van 50-70km in de Ardennen te kunnen volbrengen is, samen met bike-ervaring in de Ardennen of andere heuvelachtig gebied, een vereiste.
Zeker in regenachtige omstandigheden zullen de bereden routes niet de gemakkelijkste zijn, vandaar.
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

En zin dat we hebben!! Te lang geleden!!

Kom op dames/heren! Schrijf je nu in voor een gezellig mtb weekend!
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Euh..ja wat zal ik zeggen :D Een aanrader !
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Er zijn nog steeds plaatsen vrij!
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Refro
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 505
Lid geworden op: ma 17 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC02/Ronin/Full XT/Louise

Balen dat ik hem nu pas zie was graag mee gegaan. Veel plezier heren.
Gebruikersavatar
Vincent_van_deVendel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 17 juli 2013, 06:45
Mijn mountainbike: Cube Acid 29er 2013

Ik ken Philip en Lydia heel goed. Echt super mensen.
Ze hebben de boel niet al te lang geleden ook nog eens verbouwd dus het is een super gezellig stekkie :D
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

En wie zit er weer ergens anders in het buitenland...
Zo kan ik bijna nooit met jullie mee he...

Veel plezier in ieder geval maar dat komt daar helemaal goed.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Gangisalles
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1062
Lid geworden op: di 13 november 2007, 21:39

Shit, zie het nu pas... Inmiddels niet meer in de mogelijkheid om te komen, dan zondag maar naar Winterberg. ;) Veel plezier, een volgende editie rij ik ook graag weer eens mee. :-q
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...'
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

In mei 2014 zal de jubileumeditie plaats vinden..... :wink:

De mannen (geen vr. deelnemers deze keer) die vandaag afzakken naar Warempage wens ik een bijzondere leuk weekend. Have some fun out there !
Ben benieuwd naar de verhalen en hoop op wat foto's / filmpjes :-q

@Tom: bedankt voor het overnemen van de organisatie.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
pex
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: di 1 december 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Evil Sovereign

ook vanuit mij veel plezier toegewenst.
Baal wel een beetje dat ik niet mee kan , maar hoop er de volgende keer weer bij te zijn.

Maak er een gezellig fietsweekend van mannen!
-You don't have to be great to start, but you have to start to be great!
-Bicycle. Circles turning circles. The most efficient machine on the planet. Complex by design - simple by nature. As life ... well, as it should be!
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Enrico schreef:In mei 2014 zal de jubileumeditie plaats vinden.
Ja ik weet het erg vroeg....
Kan er in ieder geval niet gezegd worden had ik het maar geweten...... :D

De 10e (!) editie van het mtb-weekend herberg "La Vache" te Warempage zal plaats vinden van 23 t/m 25 mei 2014. Uiteraard zal dit weekend een feestelijk tintje krijgen.

NB. Mogelijk dat er dat weekend andere mtb-tochten / wedstrijden plaats vinden...
In dat geval zal je een keuze moeten maken :wink:


Ik zal t.z.t. een nieuw topic openen.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Plaats reactie