2015 Long travel hardtail bikemeet 19 april 11u Malmedy

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Repareren was geen optie, maar heb een ouwe xt gemonteerd en net in Bergschenhoek getest en hij rijdt weer en schakelt ok. Wel een slagje in het achterwiel maar volgende week gaan ze naar FAK om ze na te spannen.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Ik ga er ook voor zorgen dat ik er bij kan zijn... Hopelijk val ik er een beetje tussen met met mijn 120mm vork... :). En is het dit keertje mooi zomerweer in Ardennen i.p.v. altijd maar die regen met jullie... :lol:

Suravida, Cyclo Totxo ltht
Lopezmobile, Kona Honzo
Dizzasta, Cotic Solaris 29r
Casper937, Dekerf Implant Ti
FAK, Ragley mmmbop
Opperhoofd, Giant XTC alu 29er
tj33rd, Orange P7
MonkeyRider, Inbred 29
Gloster, Van Nicholas Mamtor 650B
Wybo, Cyclo totxo XC race
Suntoro, 120mm-ALU-HT-26er
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4074
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

suravida schreef:Repareren was geen optie, maar heb een ouwe xt gemonteerd en net in Bergschenhoek getest en hij rijdt weer en schakelt ok. Wel een slagje in het achterwiel maar volgende week gaan ze naar FAK om ze na te spannen.
Vond het een wonder dat er nog spaken inzaten, als je zag hoe het zat :~
Gelukkig valt het dus mee :-q
jerry's kid
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 28 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa Gen 3
Contacteer:

IK ga graag een keer mee, maar kan de zondagen in juni/juli niet ivm honden speurcursus.
Better to die on your feet than live on your knees - Emiliano Zapata
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29958
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

suravida schreef:Zoals gezegd ben ik de moeilijkste niet ;-) Hoe meer gelijkgestemde zielen hoe beter.
Mooi, dan mag een Lurcher met 100mm dus ook?
Leuk voor Kermit, kan hij weer een dagke naar mn fiets kijken ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4074
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef:
suravida schreef:Zoals gezegd ben ik de moeilijkste niet ;-) Hoe meer gelijkgestemde zielen hoe beter.
Mooi, dan mag een Lurcher met 100mm dus ook?
Leuk voor Kermit, kan hij weer een dagke naar mn fiets kijken ;)
Met mijn 100mm Inbred29 erbij kunnen we het misschien beter de MT(H)T meeting noemen? :-D
Ik heb intussen een Caravanplek gereserveerd op de route, flatpedals op mijn Inbred, nw FiveTen's binnen en droppert in bestelling.....ik ben er klaar voor. :-q
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

OK, noemen we het een L/MTHT bikemeet. Het is in ieder geval wel fijn als de fietsen die komen die zijn opgebouwd om XC wedstrijden te winnen, maar meer om zo veel mogelijk lol te hebben op uitdagender terrein.

Ik heb de route nu redelijk uitgestippeld: 45km met 1300hms. Heb er met dank aan Marco-turn-on-me een hele lus uitgehaald die wel leuk was, maar bij vlagen niet te fietsen (en net te lopen) Haalt met een wat groter gezelschap het tempo er nogal uit. Heb wel rondom de steengroeve een optionele lus gemaakt, ik heb het vermoeden dat daar nog wel wat moois zou kunnen zitten, maar hij komt weer terug op de route en als mensen geen zin hebben in 200 extra hoogtemeters (en wellicht wat avontuurlijk afdalen) kunnen ze even in het zonnetje wachten :-q
De paden die er nu inzitten zijn allemaal mooi en redelijk te rijden, ook voor mensen die iets minder ervaring hebben op uitdagendere Ardennen routes. Maar dat betekent zeker niet dat het saai gaat worden ;-)

Ik heb er zin in! Na de steel is realride heeft de Cyclo een mooie nieuwe 10 speed drivetrain gekregen en is het wiel weer rechtgezet, dus we kunnen weer wat gaan slopen! :winkie:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
lopezmobile
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: wo 29 september 2010, 18:05
Mijn mountainbike: Vassago, Voodoo, Kona, Surly

Kijk, dat klinkt weer goed! Belooft een mooie rit te worden, ik heb er ook zin in!
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Het word erg spanned of ik wel of niet mee kan! Ik moet in ieder geval als een razende op gaan bouwen tegen die tijd!
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4074
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Ik heb nog een oude medium cage XT achterderrie liggen, stop ik in mijn rugzak voor je. Als iedereen nu iets meeneemt haal je het eind wel :-q
Ik heb mijn Inbred intussen redelijk AM getuned, dus aan mijn fiets zal het niet liggen :D

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 6#p1667563" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Wel 10 speed hoop ik? Anders moet ik ook nog een cassette en shifter meenemen ;-)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Opperhoofd
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1813
Lid geworden op: vr 11 april 2003, 17:47
Mijn mountainbike: hangt op zolder aan de muur

japie carbon schreef:Het word erg spanned of ik wel of niet mee kan! Ik moet in ieder geval als een razende op gaan bouwen tegen die tijd!
Dan kom je toch op je Scott?...
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Das geen LTHT, das een STHT!
casper937
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 711
Lid geworden op: ma 2 juni 2008, 20:38
Mijn mountainbike: Dekerf Implant Ti, GT Zaskar, Voodoo Bokor, GT LTS Thermoplast, Principia MacB & een Bonty

Ik ben ook een heel eind met mijn fiets :) Tijd geleden alweer dat ik hierop gefietst heb...

Ben overigens wel heel erg benieuwd naar de route want zoals ik het nu lees zitten er een hoop nieuwe stukken in toch?
I may not be good, but at least I'm slow.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4074
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

suravida schreef:Wel 10 speed hoop ik? Anders moet ik ook nog een cassette en shifter meenemen ;-)
Vlgs mij 8 of 9 speed, dat werkt werkt in nood wel met een 10sp shifter.......en een stuk beter als die variable singlespeed waar je in Nijmegen mee thuis kwam :-D
Plaats reactie