bike maatje gezocht omgeving doorn

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Donja
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 21 mei 2013, 16:53

hallo :-D ,

Beginnend bikster zoekt fiets maatje omgeving doorn.

groetjes donja
Tank
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 17:23
Mijn mountainbike: Specialized Camber Expert Carbon 29

Hoi Donja,

Ik fiets regelmatig in de omgeving Doorn, mountainbike al 20 jaar en vind het leuk om je tips en tricks te leren.
Door bepaalde principes te kennen, kom je ineens een stuk verder. Ben man maar absoluut geen mannetjesputter die zo snel mogelijk een parcours moet afleggen, ik vind technische en langzame tracks veel interessanter, dus heb je interesse stuur maar een pb.

Ton
Everything you need. Nothing you don't. http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=98498
Leeuwin
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: di 1 januari 2013, 18:02

Hoi wat leuk! Ik ben wel vrouw en sinds februarli begonnen met mtb-en mischien kunnen we eens afspreken op een route :) ik kom uit lopik en ga meestal de kant van lage vuursche / austerlits op
lauwie
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: za 11 mei 2013, 18:12
Mijn mountainbike: canyon yellowstone 6.9

Hey donja

Hier nog een begginerd, fiets meestal in het weekend 1 keertje en wil ook doordeweeks s`avonds 1 keer in de week gaan mtb-en.
Ben 31 jaar kom uit woudenberg hoor het wel als je het leuk lijkt!

Groetje laurens
speedyedwin
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: za 22 september 2012, 20:09
Mijn mountainbike: Trek fuel ex7

Als je nog een fiets maatje zoekt kom zelf uit zeist fiets vaak omgeving austerlitz, zeist ,treek, lage vuursche en zo nu en dan verder.
Ben zelf in september begonnen me vriendin die is pas begonnen met biken.
dus wie weet kunnen we is gaan fietsen vanavond ieder geval rondje zeist austerlitz.
Don't KnowDon't Care
Rensje007
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: za 4 juli 2015, 18:13

Hi! Ik kom zelf uit Woudenberg en ben absolute beginner en op zoek naar iemand die samen wil rijden en me wat wilt leren. Iemand interesse? Groetjes Renske
Ghost89
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 12 juni 2015, 12:40
Mijn mountainbike: snel

Goedemorgen,

Mochten jullie een rondje Zeist / Lage vuursche / Austerlitz rijden sluit ik me graag aan. heb sinds afgelopen woensdag mijn fiets binnen en ben ook nieuw in het MTB-en. Zeist afgelopen vrijdag nog gefietst, leuk parcours ;)
Woon zelf aan de rand van Utrecht-Leidsche Rijn. Ben je niet tegengekomen speedyedwin :D
Plaats reactie