Mede mtb-ers gezocht Hoogeveen e.o.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

MartinMTB schreef:Hallo allemaal! Hoewel ik sinds 1,5 jaar niet meer in Hoogeveen woon maar nu in het nabijgelegen Meppel toch maar even besloten om op dit topic te reageren.
Heb de routes in Zuidwolde nog niet geprobeerd, hoe uitdagend/technisch zijn deze?
Zijn er hier toevallig ook MTB-ers die af en toe de ronde in Staphorst, Ruinen of Havelte doen?
Ik fiets sinds een half jaar met een groepje buurmannen en lijkt me leuk om ook eens met een ander groepje op pad te gaan.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Staphorst word steeds mooier :-q ruinen word gemeden vanwege al die wortels..

Zuidwolde zit vol in het onderhoud.. Dus ook die ligt er nog niet lekker bij. Technisch is zuidwolde wel.. maar dan buiten de route :wink: die plekjes wil ik je best eens laten beleven :-q
henkjan29er en mountainbiker93 hier van het forum kennen die stukken denk ik ook wel
henkjan29er
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 22:55
Mijn mountainbike: Trek Stache

Zuidwolde ben ik al een tijdje niet meer geweest maar is inderdaad buiten de route ook leuk.
Laatste tijd ga ik veel naar staphorst de nieuwe route is nu volgensmij helemaal klaar. Vanmorgen nog ff rondje Havelte gedaan. Blijft ook leuk.
Erwin87
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 31 augustus 2016, 13:16

Ik rij ook geregeld de route van Zuidwolde. Ik vind het parcour er nu lekker bij liggen.
De korte en lange route kun je altijd mooi combineren.
De route van Staphorst heb ik nog nooit gereden en wil ik ook wel eens proberen!
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Erwin87 schreef:Ik rij ook geregeld de route van Zuidwolde. Ik vind het parcour er nu lekker bij liggen.
De korte en lange route kun je altijd mooi combineren.
De route van Staphorst heb ik nog nooit gereden en wil ik ook wel eens proberen!
Mwha de groene route begint op te knappen... hier zijn veel kuilen verdwenen.. De rode klappert nog behoorlijk op sommige stukken..
Thunder Bart
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 16 augustus 2015, 14:49

klapperen........ ik zie het meer als een natuurlijk pumptrack :-D (zolang als het maar niet begint te regenen en je wielen 30 cm onder water verdwijnen) maar het is wel ideaal om je flow te trainen, als je daar snelheid kan houden dan lukt het je overal.
Starling MurMur - Kona Honzo ST - Planet-X Tempest - Rose the Bruce

Rider and Photographer for mtboffcamber | www.mtboffcamber.nl
Erwin87
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 31 augustus 2016, 13:16

Wat hobbels vind ik niet erg, zolang je overal maar snel doorheen kan zonder blubber en zooi :p:p.
Maar voor deze tijd van het jaar vind ik het niet slecht.
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Thunder Bart schreef:klapperen........ ik zie het meer als een natuurlijk pumptrack :-D (zolang als het maar niet begint te regenen en je wielen 30 cm onder water verdwijnen) maar het is wel ideaal om je flow te trainen, als je daar snelheid kan houden dan lukt het je overal.
Mee eens..alhoewel ik iets minder kuilen toch zou prefereren :winkie:
Zolang ik rood nog onder de 40min kan doen is het prima
Erwin87
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 31 augustus 2016, 13:16

Hey

Zijn hier nog mensen die zin hebben om samen wat te biken?.
Ik train voornamelijk alleen en het lijkt mij wel leuk om meer met anderen te fietsen:).

Grtzzz
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Alles begint wat op te drogen.. dus de mtb komt weer uit de schuur. Woensdag savonds 7u starten we altijd met een ploegje op het kerkplein in zuidwolde je bent van harte welkom om eens aan te haken. Zondags fietsen we ook. Maar dat is vaak met een vast ploegje op redelijk tempo
Erwin87
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 31 augustus 2016, 13:16

niels.o schreef:Alles begint wat op te drogen.. dus de mtb komt weer uit de schuur. Woensdag savonds 7u starten we altijd met een ploegje op het kerkplein in zuidwolde je bent van harte welkom om eens aan te haken. Zondags fietsen we ook. Maar dat is vaak met een vast ploegje op redelijk tempo
Dat klinkt goed :-q. Ik stuur je ff pb!
downhilldirtbike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 20:47
Mijn mountainbike: El Mariachi

Rijdt er nog wel eens iemand bij Schoonhoven of het Geser bos?
downhilldirtbike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 20:47
Mijn mountainbike: El Mariachi

Rustig hier...

Zijn er nog liefhebbers om een keer te fietsen bij Schoonhoven?
henkjan29er
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 22:55
Mijn mountainbike: Trek Stache

downhilldirtbike schreef: vr 15 maart 2019, 13:53 Rustig hier...

Zijn er nog liefhebbers om een keer te fietsen bij Schoonhoven?
Als het weer wat beter wordt en alles wat opdroogt, sluit ik graag eens aan
Plaats reactie